neitsyt (n) +

leijona (m)

onko hyviä vai huonoja kokemuksia tälläisestä pariskunnasta? Kohtasin leijonamiehen. Aikaisemmin minulla ei ole mitään kokemuksia tästä merkistä.

12

2004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Horoskoopeilla ei ole mitään tekemistä minkään asian kanssa. Parisuhteen onnistuminen on esimerkki tällaisesta mistään asiasta.

• Viipotin

Kokemus leijona-miehestä (itse olen neitsytnainen): oli suloinen, kehräsi puhelimessa, hyvännäköinen - vaan luotti ulkonäköönsä niin paljon, ettei panostanut rakastajantaitoihinsa puhumattakaan että olisi jaksanut rakentaa jotain suhdetta. Toisaalta, enpä minäkään ollut siitä lasteni isää etsimässä... Kivaa oli aikansa, loppui vaan kuin kananlento.

• Neitsykäinen

Viitisen vuotta sitten seurustelin pari kuukautta leijonamiehen kanssa. Edelleenkin olemme erittäin hyviä ystäviä ja juttelemme viikoittain, joskus käymme kylimässäkin toistemme luona. Varsinaista rakkaussuhdetta siitä ei koskaan muodostunut, suhteemme toimii paremmin ystävyystasolla. Ulkonäköön tämä leijonamies ei juurikaan panostanut, makeaan elämään ehkä sitäkin enemmän :) Hän on luotettava, mielipiteensä selkeästi esille tuova, melko boheemi (epäsiisteys ei todellakaan käy hänen silmäänsä), rehellinen, melko laiska (saikkua paukkuu kun työt ei vaan nappaa)mutta varsin IHANA ystävä! Rohkeutta ja onnea sinulle! :)

• Mimmu

Ensimmäinen kokemukseni (ja toivottavasti viimeinen) päättyi parin kuukauden tapailun jälkeen. Mies oli ihana kun tavattiin, hellitteli ja huomioi, mutta tapaamiset olivat silloin kun hän aikatauluunsa sopi. Muuten hänestä ei kuulunut mitään. Hän kuvitteli olevansa hyvä rakastaja, mutta itse asiassa seksi oli melko yksipuolista, eikä hän juuri huomioinut naista. Eron lähestyessä hän vain häipyi kuvioista, ei pystynyt keskustelemaan asiasta.

Mutta ei kai kaikki Leijonamiehet voi olla samanlaisia??

• Nimetön

Tapailin leijonamiestä ja huomasin seuraavanlaisia asioita:
        mies ei tosiaan huomioinut pahemmin sängyssä.
        Rakasti yli kaiken kehuja ja huomiota.
        Osteli kaikkea kallista ja tavoitteli erikoisuutta.
        Minulle ei tosin ostanut yhtään mitään, ei siis minkäänlaisia huomion osoituksia tällä saralla.
        Ei kyennyt puhumaan tunteistaan.
        Kaverit erittäin tärkeitä ja niitähän kyllä riittikin.
        Ystäväpiirissä myös erittäin paljon naispuolisia "ystäviä", edellisiä panoja?
        Ei halunnut sitoutua, ei kokenut että kaipaa parisuhdetta.
        Todella pelokas sen suhteen, että hänestä ollaan mustasukkainen ja että häntä sidotaan liikaa.
        Eritäin hyvän näköinen ja ulkonäöstään huoltapitävä.
        Jaksoi jatkuvasti hokea, "en ole pelimies". (pikkasen eri käsitys kuitenkin tuli)

Nämä ovat tosiaan minun huomioita yhdestä miehestä, ei kannata varmaan yleistää. Ihana mies kuitenkin, minun kärsivällisyys ei vaan riittänyt hänen kanssaan.

• ei päde minun jellonaan
        Nimetön kirjoitti:

Minulle ei tosin ostanut yhtään mitään, ei siis minkäänlaisia huomion osoituksia tällä saralla.
        Todella pelokas sen suhteen, että hänestä ollaan mustasukkainen ja että häntä sidotaan liikaa.
        Jaksoi jatkuvasti hokea, "en ole pelimies". (pikkasen eri käsitys kuitenkin tuli)

Nämä ovat tosiaan minun huomioita yhdestä miehestä, ei kannata varmaan yleistää. Ihana mies kuitenkin, minun kärsivällisyys ei vaan riittänyt hänen kanssaan.

joskin joskus luulee, että hänen päätökset eivät muka vaikuta minun elämään, tai mielenterveyteen. Asuttu yhdessä kohta 8 vuotta, yhtäkauan seurusteltu.

Edellisistä miehistä, joista yksikään ei ollut jellona, ei voi edes puhua samana päivänä. He luulivat olevansa hyviä sängyssä, eivät ottaneet huomioon, jopa nyrkki heilui.

• Mimmu
        Nimetön kirjoitti:

Hei Nimetön,

Onkohan meillä ollut sama mies :)

• nimetön taas
        Mimmu kirjoitti:

Hei Nimetön,

Onkohan meillä ollut sama mies :)

Hmm.. pelottavaa jos olisit törmännyt juuri samaiseen mieheen. Onneksi suomi on pullollaan miehiä joihin kyseinen kuvaukseni sopii. Kyseinen jellona asustelee pk.seudulla, on muualta kotoisin.

• Mimmu
        nimetön taas kirjoitti:

Hmm.. pelottavaa jos olisit törmännyt juuri samaiseen mieheen. Onneksi suomi on pullollaan miehiä joihin kyseinen kuvaukseni sopii. Kyseinen jellona asustelee pk.seudulla, on muualta kotoisin.

Edelleen kuvaus sopii, tarkemmin vielä: asuu Stadissa.

Onneksi Suomi on myös pullollaan muunlaisia miehiä, joten minä ainakin yritän jättää jellonat rauhaan ;)

• nimetön vaan
        Mimmu kirjoitti:

Edelleen kuvaus sopii, tarkemmin vielä: asuu Stadissa.

Onneksi Suomi on myös pullollaan muunlaisia miehiä, joten minä ainakin yritän jättää jellonat rauhaan ;)

Juuh jellonat jätän minäkin rauhaan. Vaikka luulis, että jellona vois olla ihan hyväkin vaihtoehto, koska itse olen nouseva leijona myös. Mutta ehkä se siihen sitten kaatuikin, koska oma leijonani olisi halunnut huomioo ja kehuja myös paljon, mutta tältä mieheltä niitä ei saanut. Jos sanot automerkin millä mies ajaa niin tiedän onko samasta tyypistä kyse?

• Mimmu
        nimetön vaan kirjoitti:

Juuh jellonat jätän minäkin rauhaan. Vaikka luulis, että jellona vois olla ihan hyväkin vaihtoehto, koska itse olen nouseva leijona myös. Mutta ehkä se siihen sitten kaatuikin, koska oma leijonani olisi halunnut huomioo ja kehuja myös paljon, mutta tältä mieheltä niitä ei saanut. Jos sanot automerkin millä mies ajaa niin tiedän onko samasta tyypistä kyse?

No toivottavasti nyt tuli eroa; tällä leijonalla ei ollut autoa.

• ei kukaan
        Nimetön kirjoitti:

Olen ollut 9-vuotta Leijona miehen kanssa. Totta kaverit tulivat ennen minua aina jäin toiseksi siinä ja menoa eli kokouksia kokouksien jälkeen, aina jäin toiseksi, silti paras rakastaja hän oli,
        ehkä ei ota huomioon tarpeitani, ja ei ole enään niin tärkeää. Tällä hetkellä emme ole yhdessä enään mutta viikoittain olemme yhteydessä
        toisiimme, ei 9- vuotta voi unohtaa noin vain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5038
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3313
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      425
      2357
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      243
      1456
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      75
      1204
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1168
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      124
      1073
    Aihe