neitsyt (n) +

leijona (m)

onko hyviä vai huonoja kokemuksia tälläisestä pariskunnasta? Kohtasin leijonamiehen. Aikaisemmin minulla ei ole mitään kokemuksia tästä merkistä.

12

1992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Horoskoopeilla ei ole mitään tekemistä minkään asian kanssa. Parisuhteen onnistuminen on esimerkki tällaisesta mistään asiasta.

    • Viipotin

      Kokemus leijona-miehestä (itse olen neitsytnainen): oli suloinen, kehräsi puhelimessa, hyvännäköinen - vaan luotti ulkonäköönsä niin paljon, ettei panostanut rakastajantaitoihinsa puhumattakaan että olisi jaksanut rakentaa jotain suhdetta. Toisaalta, enpä minäkään ollut siitä lasteni isää etsimässä... Kivaa oli aikansa, loppui vaan kuin kananlento.

    • Neitsykäinen

      Viitisen vuotta sitten seurustelin pari kuukautta leijonamiehen kanssa. Edelleenkin olemme erittäin hyviä ystäviä ja juttelemme viikoittain, joskus käymme kylimässäkin toistemme luona. Varsinaista rakkaussuhdetta siitä ei koskaan muodostunut, suhteemme toimii paremmin ystävyystasolla. Ulkonäköön tämä leijonamies ei juurikaan panostanut, makeaan elämään ehkä sitäkin enemmän :) Hän on luotettava, mielipiteensä selkeästi esille tuova, melko boheemi (epäsiisteys ei todellakaan käy hänen silmäänsä), rehellinen, melko laiska (saikkua paukkuu kun työt ei vaan nappaa)mutta varsin IHANA ystävä! Rohkeutta ja onnea sinulle! :)

    • Mimmu

      Ensimmäinen kokemukseni (ja toivottavasti viimeinen) päättyi parin kuukauden tapailun jälkeen. Mies oli ihana kun tavattiin, hellitteli ja huomioi, mutta tapaamiset olivat silloin kun hän aikatauluunsa sopi. Muuten hänestä ei kuulunut mitään. Hän kuvitteli olevansa hyvä rakastaja, mutta itse asiassa seksi oli melko yksipuolista, eikä hän juuri huomioinut naista. Eron lähestyessä hän vain häipyi kuvioista, ei pystynyt keskustelemaan asiasta.

      Mutta ei kai kaikki Leijonamiehet voi olla samanlaisia??

      • Nimetön

        Tapailin leijonamiestä ja huomasin seuraavanlaisia asioita:
        mies ei tosiaan huomioinut pahemmin sängyssä.
        Rakasti yli kaiken kehuja ja huomiota.
        Osteli kaikkea kallista ja tavoitteli erikoisuutta.
        Minulle ei tosin ostanut yhtään mitään, ei siis minkäänlaisia huomion osoituksia tällä saralla.
        Ei kyennyt puhumaan tunteistaan.
        Kaverit erittäin tärkeitä ja niitähän kyllä riittikin.
        Ystäväpiirissä myös erittäin paljon naispuolisia "ystäviä", edellisiä panoja?
        Ei halunnut sitoutua, ei kokenut että kaipaa parisuhdetta.
        Todella pelokas sen suhteen, että hänestä ollaan mustasukkainen ja että häntä sidotaan liikaa.
        Eritäin hyvän näköinen ja ulkonäöstään huoltapitävä.
        Jaksoi jatkuvasti hokea, "en ole pelimies". (pikkasen eri käsitys kuitenkin tuli)

        Nämä ovat tosiaan minun huomioita yhdestä miehestä, ei kannata varmaan yleistää. Ihana mies kuitenkin, minun kärsivällisyys ei vaan riittänyt hänen kanssaan.


      • ei päde minun jellonaan
        Nimetön kirjoitti:

        Tapailin leijonamiestä ja huomasin seuraavanlaisia asioita:
        mies ei tosiaan huomioinut pahemmin sängyssä.
        Rakasti yli kaiken kehuja ja huomiota.
        Osteli kaikkea kallista ja tavoitteli erikoisuutta.
        Minulle ei tosin ostanut yhtään mitään, ei siis minkäänlaisia huomion osoituksia tällä saralla.
        Ei kyennyt puhumaan tunteistaan.
        Kaverit erittäin tärkeitä ja niitähän kyllä riittikin.
        Ystäväpiirissä myös erittäin paljon naispuolisia "ystäviä", edellisiä panoja?
        Ei halunnut sitoutua, ei kokenut että kaipaa parisuhdetta.
        Todella pelokas sen suhteen, että hänestä ollaan mustasukkainen ja että häntä sidotaan liikaa.
        Eritäin hyvän näköinen ja ulkonäöstään huoltapitävä.
        Jaksoi jatkuvasti hokea, "en ole pelimies". (pikkasen eri käsitys kuitenkin tuli)

        Nämä ovat tosiaan minun huomioita yhdestä miehestä, ei kannata varmaan yleistää. Ihana mies kuitenkin, minun kärsivällisyys ei vaan riittänyt hänen kanssaan.

        joskin joskus luulee, että hänen päätökset eivät muka vaikuta minun elämään, tai mielenterveyteen. Asuttu yhdessä kohta 8 vuotta, yhtäkauan seurusteltu.

        Edellisistä miehistä, joista yksikään ei ollut jellona, ei voi edes puhua samana päivänä. He luulivat olevansa hyviä sängyssä, eivät ottaneet huomioon, jopa nyrkki heilui.


      • Mimmu
        Nimetön kirjoitti:

        Tapailin leijonamiestä ja huomasin seuraavanlaisia asioita:
        mies ei tosiaan huomioinut pahemmin sängyssä.
        Rakasti yli kaiken kehuja ja huomiota.
        Osteli kaikkea kallista ja tavoitteli erikoisuutta.
        Minulle ei tosin ostanut yhtään mitään, ei siis minkäänlaisia huomion osoituksia tällä saralla.
        Ei kyennyt puhumaan tunteistaan.
        Kaverit erittäin tärkeitä ja niitähän kyllä riittikin.
        Ystäväpiirissä myös erittäin paljon naispuolisia "ystäviä", edellisiä panoja?
        Ei halunnut sitoutua, ei kokenut että kaipaa parisuhdetta.
        Todella pelokas sen suhteen, että hänestä ollaan mustasukkainen ja että häntä sidotaan liikaa.
        Eritäin hyvän näköinen ja ulkonäöstään huoltapitävä.
        Jaksoi jatkuvasti hokea, "en ole pelimies". (pikkasen eri käsitys kuitenkin tuli)

        Nämä ovat tosiaan minun huomioita yhdestä miehestä, ei kannata varmaan yleistää. Ihana mies kuitenkin, minun kärsivällisyys ei vaan riittänyt hänen kanssaan.

        Hei Nimetön,

        Onkohan meillä ollut sama mies :)


      • nimetön taas
        Mimmu kirjoitti:

        Hei Nimetön,

        Onkohan meillä ollut sama mies :)

        Hmm.. pelottavaa jos olisit törmännyt juuri samaiseen mieheen. Onneksi suomi on pullollaan miehiä joihin kyseinen kuvaukseni sopii. Kyseinen jellona asustelee pk.seudulla, on muualta kotoisin.


      • Mimmu
        nimetön taas kirjoitti:

        Hmm.. pelottavaa jos olisit törmännyt juuri samaiseen mieheen. Onneksi suomi on pullollaan miehiä joihin kyseinen kuvaukseni sopii. Kyseinen jellona asustelee pk.seudulla, on muualta kotoisin.

        Edelleen kuvaus sopii, tarkemmin vielä: asuu Stadissa.

        Onneksi Suomi on myös pullollaan muunlaisia miehiä, joten minä ainakin yritän jättää jellonat rauhaan ;)


      • nimetön vaan
        Mimmu kirjoitti:

        Edelleen kuvaus sopii, tarkemmin vielä: asuu Stadissa.

        Onneksi Suomi on myös pullollaan muunlaisia miehiä, joten minä ainakin yritän jättää jellonat rauhaan ;)

        Juuh jellonat jätän minäkin rauhaan. Vaikka luulis, että jellona vois olla ihan hyväkin vaihtoehto, koska itse olen nouseva leijona myös. Mutta ehkä se siihen sitten kaatuikin, koska oma leijonani olisi halunnut huomioo ja kehuja myös paljon, mutta tältä mieheltä niitä ei saanut. Jos sanot automerkin millä mies ajaa niin tiedän onko samasta tyypistä kyse?


      • Mimmu
        nimetön vaan kirjoitti:

        Juuh jellonat jätän minäkin rauhaan. Vaikka luulis, että jellona vois olla ihan hyväkin vaihtoehto, koska itse olen nouseva leijona myös. Mutta ehkä se siihen sitten kaatuikin, koska oma leijonani olisi halunnut huomioo ja kehuja myös paljon, mutta tältä mieheltä niitä ei saanut. Jos sanot automerkin millä mies ajaa niin tiedän onko samasta tyypistä kyse?

        No toivottavasti nyt tuli eroa; tällä leijonalla ei ollut autoa.


      • ei kukaan
        Nimetön kirjoitti:

        Tapailin leijonamiestä ja huomasin seuraavanlaisia asioita:
        mies ei tosiaan huomioinut pahemmin sängyssä.
        Rakasti yli kaiken kehuja ja huomiota.
        Osteli kaikkea kallista ja tavoitteli erikoisuutta.
        Minulle ei tosin ostanut yhtään mitään, ei siis minkäänlaisia huomion osoituksia tällä saralla.
        Ei kyennyt puhumaan tunteistaan.
        Kaverit erittäin tärkeitä ja niitähän kyllä riittikin.
        Ystäväpiirissä myös erittäin paljon naispuolisia "ystäviä", edellisiä panoja?
        Ei halunnut sitoutua, ei kokenut että kaipaa parisuhdetta.
        Todella pelokas sen suhteen, että hänestä ollaan mustasukkainen ja että häntä sidotaan liikaa.
        Eritäin hyvän näköinen ja ulkonäöstään huoltapitävä.
        Jaksoi jatkuvasti hokea, "en ole pelimies". (pikkasen eri käsitys kuitenkin tuli)

        Nämä ovat tosiaan minun huomioita yhdestä miehestä, ei kannata varmaan yleistää. Ihana mies kuitenkin, minun kärsivällisyys ei vaan riittänyt hänen kanssaan.

        Olen ollut 9-vuotta Leijona miehen kanssa. Totta kaverit tulivat ennen minua aina jäin toiseksi siinä ja menoa eli kokouksia kokouksien jälkeen, aina jäin toiseksi, silti paras rakastaja hän oli,
        ehkä ei ota huomioon tarpeitani, ja ei ole enään niin tärkeää. Tällä hetkellä emme ole yhdessä enään mutta viikoittain olemme yhteydessä
        toisiimme, ei 9- vuotta voi unohtaa noin vain.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe