Milloin?

rhcpsbm

Niin että milloin aloitte kuuntelemaan RHCP:tä? Oliko jo 80-luvulla? Vai jonkun tietyn levyn aikaan? Vastauksia kiitos. Ja muistatteko osuiko ja upposi?

8

980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      se oli blood sugarin aikaan. jossain vaiheessa meni sitte jokunen hetki, ettei tullu paljoa kuunneltuu. samoin ku nykyää.

    • *****

      se oli vuonna 99 kun sattumalta näin Othersiden musavideon ja siihen sitte ihastuin ja kiinnostuin bändin aijemmastaki tuotannosta... eli kai mä aika pitkään fani oon ollu..

    • ......

      Tässä syssyllä. Tavallaan olen tykännyt bändistä -98-99 lähtien, kun nappulana näin heidän videoitaan Jyrkissä. En ymmärtänyt tietenkään biisien lyriikoita silloin, mutta tykkäsin kovasti. Musiikkivideotkin oli niin hienoja. En kuitenkaan innostunut niin paljon, että olisin tustustunut bändiin enemmän, saati ostanut levyä.

      Joskus vuonna 2004 ostin Greates Hits -kokoelman, mutta kuuntelu jäi laihanlaiseksi. Viime syksynä sitten jotenkin tykästyin bändiin, aloin kunnolla kuunnella ja ostin levyjä. Nyt taas on jokin tauko RHCP:n kuuntelussa kun olen innostunut kotimaisista metalli-bändeistä. Heh, en kai ole vielä löytänyt sitä omaa musiikkimakuani kun risteilen sinne ja tänne. Ennen RHCP:tä kuuntelin hulluna Type O negativea ja sitä ennen oli Björk ja metallca kovia juttuja. :D Tykkään toki yhä noista kaikista, eli musiikkimakuni on aika sekalainen. Ehkä RHCP-innostus nostaa vielä päätään tässä jossain vaiheessa.

      • ............

        "metallca"=Metallica ennen kuin joku ehtii päätään aukoa.


    • Jalopeura0005

      Kuulin 90-luvun alussa Under the bridgen ja sen jälkeen olen kuunnellut bändiä enemmän ja vähemmän. Rytmi menee luihin ja ytimeen. Nyt kolmekymppisenä ja viimeisen albumin jälkeen rakastan bändiä. Kunnon iloittelua...myös lavalla.

    • ((HeyOh))

      MTV Music Televisionin kautta By The Way kävi tutuks. Sitä enne kyl jo scar tissue iski 1999.

    • ssill

      Mä aloin kuunteleen RHCP:tä oikeestaan vasta pari kuukautta sitten. Mutta olen kyllä nyt jo ihan mukana, sekä uudessa että vanhemmassa tuotannossa. Vanhempi tuotanto iski heti, kun kuulin Fight like a braven, sain kyl ihan mahtavan fiiliksen. Ensimmäinen kappale mikä iski oli kylläkin Californication, sanojensa takia. Sanat mä osaan nyt unissanikin.. ;)

    • sikamikanico

      v99 kun näin ekan kerran 9v californicationin musavideon:D isällä oli muutama vanhempi levy ja niitä sitte aloin kuuntelee ja vieläki oon sillä linjalla että päivääkään en oo kuuntelematta :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe