Tietääkö kukaan mitään hyvää kirpeätä drinkkiä? En siis tarkoita hapanta, vaan sellaista kivasti kirpeätä :)
Ja onko ohjetta miten tehdään? Kiitos :)
Kirpeä drinkki?
tikkerik
4
16893
Vastaukset
- tekila
esim
2cl vodka
2cl sour apple
omenamehu ja sprite
limepaloja
Nii eli eka murskataa limet pohjalle, siitä mukava kirpeys.
Omenamehun ja spriten tilalla voi myös käyttää gingeralee, ja limepalojen tilalla limemehua.- Anonyymi
Haluan tän omaksi juomaksi koska tarvitsen teiltä apua mikä voisi olla hyvä tavallaan drinkki kun nimeni on Suarez
- kirpeydenystävä
Ehdottomasti caipirosca.
esim reseptistä:
4 cl vodkaa
0.5 kpl limettiä
Oman maun mukaan sokeria
Jäähilettä (esim. 3 kpl jäitä), murskaa kunnolla - oma juoma
grogi
pohjalle 3mursk. lime
2cl sittis
1cl sokeriliemi
3cl vodka
1cl xante
sheikkaa
pidennä soodalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298