Tietääkö kukaan mitään hyvää kirpeätä drinkkiä? En siis tarkoita hapanta, vaan sellaista kivasti kirpeätä :)
Ja onko ohjetta miten tehdään? Kiitos :)
Kirpeä drinkki?
tikkerik
4
17983
Vastaukset
- tekila
esim
2cl vodka
2cl sour apple
omenamehu ja sprite
limepaloja
Nii eli eka murskataa limet pohjalle, siitä mukava kirpeys.
Omenamehun ja spriten tilalla voi myös käyttää gingeralee, ja limepalojen tilalla limemehua.- Anonyymi
Haluan tän omaksi juomaksi koska tarvitsen teiltä apua mikä voisi olla hyvä tavallaan drinkki kun nimeni on Suarez
- kirpeydenystävä
Ehdottomasti caipirosca.
esim reseptistä:
4 cl vodkaa
0.5 kpl limettiä
Oman maun mukaan sokeria
Jäähilettä (esim. 3 kpl jäitä), murskaa kunnolla - oma juoma
grogi
pohjalle 3mursk. lime
2cl sittis
1cl sokeriliemi
3cl vodka
1cl xante
sheikkaa
pidennä soodalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 35511
- 25505
- 46496
- 43492