Nivalan Radioseurat Pookissa, kamalaa?

Kempelainen

Sattuiko joku kuuntelemaan Rauhanyhdistysken seuroja Radio Pookista nyt illalla, klo. 18,00.

Ensimmäinen saarnamies saarnasi evankeliumia, mutta sitten tuli kuvioihin mukaan vahempi mies ja aihe oli Kaste; Oli ilmeisesti ollut nettailemassa.

Hän puhui tästä Apt 16 luvusta ja siitä kun Paavali ja Siilas ( hän kyllä väittti olevan vielä muutama lisääkin, Siilaksen nimi oli unohtunut ) oliva vankilan rikkoontumisen jälkeen kutsuttuna vankilan päälikön, Korneliuksen kotona, hän kertoi yksityskohtaisesti siitä, kun hänen perheensä ja muutkin tulivat uskomaan, Lesdatiolisiksi, kuten me nyt täällä. MUTTA HÄN JÄTTI TÄMÄN LUVUN TÄRKEIMMÄN KOHDAN POIS, KASTEEN, JUURI SIKSI PAAVALI OLI SIELLÄ. Todellisuudessa Paavali ei suostunut kastamaan häntä, ennen kuin uskoo, että Jeesus on Jumalan poika, kuten Raamattu kautta linjan opettaa.

Voi hyvä Sylvi, mutta sitten se vasta paukun pomautti, tuo saarnamies. Hän hyppäsi ääneen, koska usko tulee kuulemisesta?

Raamaatun kohta oli unohtunut, mutta se on 1 Moos 27; 8 ja 13 jossa Rebekka sanoo pojalleen Jaakobille toistamiseen > Kuule vain mitä minä sanon??? Eli hän kehoitti itselleen pyyteellisenä poikaansa huijaamaan isältään esikois- siunauksen.

Näin se Raamttu kertoo, mutta mitä kertoo tämä saarnamies? TÄSSÄ KUULETTE, KUULKAA VAIN MITÄ MINÄ SANON, ERISEURAISET OVAT HARHAANJOHTAVIA, NINKUIN JAAKOB KUUNTELI REBEKKAA.?????? jaakob kuunteli, kuunelkaa tekin kuten Jaakob. KYSYMYS KUULUUKIN, ONKO SRK;N KANTA JUURI TÄMÄ, VARKAUDET JA EPÄREHELLISYYS, NÄIN HÄN KUITENKIN SAARNASI.

Ajatelkaa nyt, eikö tämä ole juuri Anti Krituksen sanomaa, uskotella Jumalan opiksi Vanhan testamentin suurimpia syntejä, Esikoisaseman varastus, ja saanamies kertoo sen omanaan ja juuri näin teidän täytyy elää?????

hannu Salama sai huomattavasti vähemmästä Jumalan pilkka tuomion kaksikymmentä seitsemän vuotta sitten. Juhannustanssesta, nimittäin.

Kammottavaa. Minulle on ihan turha esittää tästä kysmyksiä, esittäkää tälle saarnamihelle, tai SRK;lle, mutta nyt se selvisi, olkaa varovainen näiden kyykäärmeen sikiöiden kanssa, jos se on SRK;n kanta. Tämä puhe oli su,, klo. 18.20.

Siunausta kuitenkin.

15

6996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kadehdiko

Jumalan lasten vapautta? Jos eläisit siihen aikaan, varmaan raastaisit heitä koodeistaan ja kyttäisit heidän joka sanaansa ja elettään, mistä saisit heidät kiinni. Älä hyvä mies kuuntele niitä puheita, jos et kestä. Olet itse kamala!

• uskonilo

Pookin seuroja, paras huumoriannos kautta-aikojen. Jää alivaltiosihteeri toiseksi 10-0. Heittävät puhujaveljet aivan uskomatonta läppää, saa silmät vesissä nauraa.......

• kööki

Ei nyt kyllä Kempeläinen saa ryöpystäsi mitään selvää! Siis mitä se puhuja oikein sanoi? Ja mikä siinä oli väärin?

Yritä keskittyä kirjoittamaan sen verran selkeästi, että muutkin kuin sinä itse ymmärtävät, mistä on kysymys.

• radion äärestä

Tuo puhuja oli Eero Hosionaho. Hän viittasi Jumalan lupaukseen, että avaa suusi ja minä täytän sen hyvydellä (Jumala antaa puhetta). En löytäny Raamatusta tuollaista kohtaa.

• tieto*

• radion äärestä

• ei pientä eikä isoa
        radion äärestä kirjoitti:

Ei pitänyt, ei. Tuota en kuitenkaan katsoisi isoksi synniksi.

Enpä tullut synnistä kirjoittaneeksi.

Semmoinen ajatus kyllä häivähti mielessä, että vaihdetaanko puhujia, kun seurat radioidaan?

• siitä,että Jumala antaa

puhuttavaa uskovaisille.

Ps. 81:10

(81:11) Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka toin sinut Egyptin maasta; avaa suusi, niin minä sen täytän.

• toki
        ei pientä eikä isoa kirjoitti:

Enpä tullut synnistä kirjoittaneeksi.

Semmoinen ajatus kyllä häivähti mielessä, että vaihdetaanko puhujia, kun seurat radioidaan?

Jos ilmoitetulle puhujalle tulee este, esimerkiksi sairaus tai vaikka liukkaan tien vuoksi ei pääse tai jonkun muun sen kaltaisen syyn vuoksi on pakko vaihtaa. Siloin tällöin käy niin, että sovittu ja ilmoitettu puhuja joutuu ilmoittamaan kohdanneesta esteestään, varsinkin takavuosina ei voinut edes ilmoittaa, kun ei ollut kännyköitä ja puhelimetkin harvassa.

Taitaa olla tunnetuin puhujan seuroista pois jäänti, kun Posti-Heikin suksi karkasi tunturin laella luistaen kilometrien pänän metsään. Vanha mies tajusi, ettei jaksa kahlata pitkä matkaa paksussa hangessa.

• no*
        toki kirjoitti:

Jos ilmoitetulle puhujalle tulee este, esimerkiksi sairaus tai vaikka liukkaan tien vuoksi ei pääse tai jonkun muun sen kaltaisen syyn vuoksi on pakko vaihtaa. Siloin tällöin käy niin, että sovittu ja ilmoitettu puhuja joutuu ilmoittamaan kohdanneesta esteestään, varsinkin takavuosina ei voinut edes ilmoittaa, kun ei ollut kännyköitä ja puhelimetkin harvassa.

Taitaa olla tunnetuin puhujan seuroista pois jäänti, kun Posti-Heikin suksi karkasi tunturin laella luistaen kilometrien pänän metsään. Vanha mies tajusi, ettei jaksa kahlata pitkä matkaa paksussa hangessa.

Kunhan vain tuli mieleen moinen asia.

Täällä pyrytti koko päivän. Taisi sitten Nivalassakin olla latu tukossa. :)

• Tyhmä Oulusta
        no* kirjoitti:

Kunhan vain tuli mieleen moinen asia.

Täällä pyrytti koko päivän. Taisi sitten Nivalassakin olla latu tukossa. :)

ainakaan suviseurojen aikaan kesällä 2004 ollut latu tukossa. Lunta oli varsin vähän.

• kirjoitettiin
        Tyhmä Oulusta kirjoitti:

ainakaan suviseurojen aikaan kesällä 2004 ollut latu tukossa. Lunta oli varsin vähän.

eilisistä Nivalan seuroista. Eilen täällä satoi lunta. Miten lie satanut Oulussa? Oulusta Nivalaan on kai vähän toistasataa kilometriä. Onhan mahdollista, että Nivalassa on myös satanut lunta ja latu-ura lunta täynnä. Huono hiihdellä, eikö?

Ajelin Nivalan ohi suviseurojen 2004 jälkeen. Eipä näkynyt lumesta sitä vähääkään ja latukin taisi olla kuravelliä :)

• Tyhmä Oulusta
        kirjoitettiin kirjoitti:

eilisistä Nivalan seuroista. Eilen täällä satoi lunta. Miten lie satanut Oulussa? Oulusta Nivalaan on kai vähän toistasataa kilometriä. Onhan mahdollista, että Nivalassa on myös satanut lunta ja latu-ura lunta täynnä. Huono hiihdellä, eikö?

Ajelin Nivalan ohi suviseurojen 2004 jälkeen. Eipä näkynyt lumesta sitä vähääkään ja latukin taisi olla kuravelliä :)

Ouluun ja päinvastoin autolla pääsee, jos on auto. Nivalan suviseuroissa 2004 ei näkynyt lunta. Vain pitkä jono tupakanmyyntikioskin edessä. Taisivat ostaa kaikki tupakkaa. En tiedä, myytiinkö siellä viinaa.

• kanssas

pitää varovainen olla no eikös se paras saarna ole kuitenkin siinä että saa kuulla syntien anteeksiantamisen

• Yökyöpelitär

>Sattuiko joku kuuntelemaan Rauhanyhdistysken seuroja

Kyllä varmaan, syitä en lähde arvailemaan.

>Ensimmäinen saarnamies saarnasi evankeliumia, mutta sitten tuli kuvioihin mukaan vahempi mies

Molemmat ilmeisesti näitä nimettömiä puskista huutelijoita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe