Aquamies

anteeksianto

Antavatko vesimiehet anteeksi? Huomaan vain, että aikamoinen taito on heillä kääntää asiat toisten syyksi. Olin kyllä vähän ihmeissäni ja "jouduin" pyytämään anteeksi sellaista asiaa, minkä toinen on ymmärtänyt tarkoituksellisesti väärin.

8

1351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkemmin

      tilannetta?

    • samissamis

      Voi kuule, oon kokenu tosi monesti saman; ensin kääntää tämä veskari minun syykseni hienovaraisesti kaiken potaskan vaikka ihan oikeasti hänessä itsessään on vian alku ja juuri mutta jotenkin se perhana on osannut olla aina niin vakuuttava että oon "myöntäny" "mokani" ja sitten taas oravanpyörä jatkuu. Pitäis varmaan pistää ihan kunnon stoppi tälle vihdoin ja viimein, kyllä sitä veskarien todellisen luonteen näitäkin juttuja lukiessa huomaa ja tajuaa että se on itselle vähiten sopiva ihminen ikinä. Tuollaisia ne on kaikki. Muista ettet ole ainoa onneton vesakon kanssa taistelija!!

      • jFRUSCIANTE

        Monasti löydän itseni riitatilanteesta ajattelemassa toisen vikoja ja omaa kaikkitietävyyttäni. Tuo ilmiömäinen taito minullakin on, toinen osapuoli hyväksyy pian vian itsessään.
        Myöhemmin on tullut ajateltua, että ehkä olisi pitänyt itsekin joustaa, kun tapaan olla niin ehdoton. Useimmiten riita on tällöin jo menneen talven lumia, joten asiahan hautautuu. Oikeastaan ainut kerta jolloin muistan tulleeni vastaan, oli tapaus skorppariystäväni kanssa. Silloinkin ajattelin, ettei ystäväni ymmärrä mikä hänessä silloin ärsytti, luuli minun suuttuneen jostain maailman pienimmästä asiasta (ei niin ettei näitäkin olisi nähty...) vaikka totuus oli toinen. Silloin tein oma-alotteisesti sovun ystävääni, tosin suhteemme ei ole koskaan ollut entisellään tuon jälkeen. Kai se jäi hiertämään, asioitten setvimättä jättäminen.


      • jFRUSCIANTE
        jFRUSCIANTE kirjoitti:

        Monasti löydän itseni riitatilanteesta ajattelemassa toisen vikoja ja omaa kaikkitietävyyttäni. Tuo ilmiömäinen taito minullakin on, toinen osapuoli hyväksyy pian vian itsessään.
        Myöhemmin on tullut ajateltua, että ehkä olisi pitänyt itsekin joustaa, kun tapaan olla niin ehdoton. Useimmiten riita on tällöin jo menneen talven lumia, joten asiahan hautautuu. Oikeastaan ainut kerta jolloin muistan tulleeni vastaan, oli tapaus skorppariystäväni kanssa. Silloinkin ajattelin, ettei ystäväni ymmärrä mikä hänessä silloin ärsytti, luuli minun suuttuneen jostain maailman pienimmästä asiasta (ei niin ettei näitäkin olisi nähty...) vaikka totuus oli toinen. Silloin tein oma-alotteisesti sovun ystävääni, tosin suhteemme ei ole koskaan ollut entisellään tuon jälkeen. Kai se jäi hiertämään, asioitten setvimättä jättäminen.

        ...että huomaan joidenkin ihmisten (mm. tämä skorpioni, ja pari muutakin) olevan koko ajan varpaillaan kanssani, pyytelevän anteeksi pikkujuttuja. Anteeksipyyntö imartelee paikoin, mutta se menettää merkitystään, kun sitä hoetaan jatkuvasti. Ehkä olen sitten niin hankala, ettei kaverini ymmärrä käyttäytymistäni vaan pelaa jokseenkin varman päälle.


    • Nimetön

      kyllä monet anteeksi antavat.
      ollaan kyllä me taitavia käntämään asioita muiden syyksi. mutta on myös muunlaisia vesimiehiä... =)

      • no niinpä niin

        Hyvä kun joku vesakko edes MYÖNTÄÄ... Huoh, sitäkään ne ei koskaan tee.

        No, minä en ainakaan ole tavannut kun vain ja ainoastaan yhdenlaisia vesimiehiä, valitettavasti, ja ehkäpä nuo "muunlaiset" vesimiehet ovat sitten harvassa jos niitä edes on.

        Jotenkin on veskareihin vaan usko vuosien myötä totaalisesti mennyt.


      • tears_from_shadows
        no niinpä niin kirjoitti:

        Hyvä kun joku vesakko edes MYÖNTÄÄ... Huoh, sitäkään ne ei koskaan tee.

        No, minä en ainakaan ole tavannut kun vain ja ainoastaan yhdenlaisia vesimiehiä, valitettavasti, ja ehkäpä nuo "muunlaiset" vesimiehet ovat sitten harvassa jos niitä edes on.

        Jotenkin on veskareihin vaan usko vuosien myötä totaalisesti mennyt.

        niinhän se on, monet muutkin asiat tosin vaikuttaa kuin nuo horoskoopit. turhaan niitä tässä luettelemaan =) ihmiset on erilaisia ja hyvä nin. ihteläni on menny usko miehiin ja toivon et olisi sellainen kunnollinen ja mukava heppu jonka kanssa kehkeytyisi muutakin kuin yhtä ja ainoaa asiaa =)


    • Kate83

      Näin Vesimies Naisena.. Jos tiedän tehneeni tai sanoneeni jotain,joka alkaa kalvaa omastunnos niin kadun heti tekoani.. En osaa olla kovin pitkävihainen vaikkakin välistä joskus tuntuu jotta toisen pahasti mokailun takia pitäis ollakkin.. Ja olen yleensä ensimmäisenä pyytämäs anteeksi=).. Annan tuon asian takii liian nopeesti periksi.. Voi olla että se on hyvän kotikasvatuksen perustaa..=).. Mutta kuten "pettäminen"..sille en anna ikinä anteeksi.. tokihan näit joitakin asioita kuiteskin on joille en voi millään antaa anteeks,kun mun mieltä kovin pahoitetaan.. ja valehtelulle myös en anna anteeks..sitä en koskaan hyväksy.. Todennäköisesti olen niin kiltti ja rehellinen ihminen..jotta kummpanini olisi luotettava,turvallinen ja ennen kaikkea rehellinen oma itsensä.. Eikä esitä muuta.. mut täs mun näkemys anteeksi annosta kokonaisuudessaan=)..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe