Rapu N ja Jousimies ??

Rapu N

Toimiikohan... Mielummin positiivisia vastauksii =)

10

1814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi noin

yksinkertainen..? No sitä se ei ole, eikä sitä merkeillä eletä, siis tätä elämää!

Jos nämä merkit vain päättäs kaiken elämästä, sinun ei sitä enää tarvis elää, sillä kaikki olis kaavoitettua jo!

Tietenkin merkeillä on omat luonteenpiirteet,
      mutta se on elämä joka meitä kaikkia muokkaa.

Horoskooppi kasvatus ja elämänkokemus aurinko, kuumerikki ja huoneet.

No jousimies taistelee sanoillaan, tulta siinä on. Rapu koreillee kuorellaan ja haavottuu heposti.

• jouskareilta

kyllä ne on niin kovia aukoon päätään
        varsinkin n-jouskarit kyllä muidenkin
        on hillittävä suutaan.

• Rapu 72

olen ollut jousimiehen kanssa kohta n.15v. On ollut alamäkeä sekä ylämäkeä. Älä anna jousimiehen määrätä ihan kaikessa, niinkun ravulla välillä on tapana,antaa periksi. Olen oppinut sen monien asioiden kautta. Jousimies rakastaa ja on intohimoinen jota ravut ei niin paljon...rapu haluaa perheen, jousimies haluaa vaeltaa ja hallita...siinä ristiriita meillä,ei kaikilla!!! Toivotan Onnea ja ole uskollinen, sillä jousimies ei anna anteeksi!!!

• readdy

itse olen jousimies-nainen ja pitänyt pidemmän aikaa yhtä rapu-miehen kanssa. Tyytyväinen olen ollut vaikka aina sanotaan etteivät nämä merkit sovi yhteen. Rapu on tosiaan tunteellinen ja antaa periksi aika helposti, perhe on tärkeä, mutta sitoutumiselle tai perheen perustamiselle ei kiirettä.

Jousimiehenä taas itse olen kunnianhimoinen ja tavoitteellinen, hiukan pinnallisempi. Molemmat pidämme matkustelusta ja rapu innostuu kivasti uusista asioista, oli se sitten kirpparien kiertelyä, koiranäyttelyä tai mökkeilyä. Niin ja jousimies suorapuheisempi.

Näin siis nimenomaan meillä...

• rapudiva

Ei kannata edes kokeilla. Jousimiesmies särkee vain sydämesi. Usko minua! Kokemusta on monen eri jousimiehen kanssa ollut!!!

• olet tyhmä:))
        rapudiva kirjoitti:

Ei kannata edes kokeilla. Jousimiesmies särkee vain sydämesi. Usko minua! Kokemusta on monen eri jousimiehen kanssa ollut!!!

Mene ihmeessä kokeillemeaan toisia merkkejä!
        Hurjaa menoa, varo ettet saa tauteja tuolla menolla:))

• RAPU nainen

Elämäni paras suhde jouskarin kanssa, kesti 8 vuotta. Anna jouskarille tilaa mennä ja olla, luota ja ole luottamuksen arvoinen. Onnea matkaan :)

• jousimiehestä

Naisystäväni on rapu ja minä olen jousimies (nainen). Hyvin tullaan toimeen. Hän viihtyy kotona ja tuttujen ihmisten parissa. Koti ja sen ympärillä puuhastelu on tärkeää. Se sopii mullekin. Osa meistä on meneviä, osa ei. Ei se horoskooppi paljoa kerro.

• jousimies-mies särki sydämen!

Otti ja lähti 7 vuoden jälkeen...

• sinulle,
        jousimies-mies särki sydämen! kirjoitti:

Otti ja lähti 7 vuoden jälkeen...

mikä sitten toimi? Olisiko se että on ensin elettävä ja nähtävä. Yksi jousimiehistä ei vastaa tuhansia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      203
      7379
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      130
      3320
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      116
      1964
    4. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      61
      1932
    5. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      62
      1879
    6. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      1829
    7. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      84
      1817
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      6
      1685
    9. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      17
      1561
    10. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      78
      1494
    Aihe