Rapu N ja Jousimies ??

Rapu N

Toimiikohan... Mielummin positiivisia vastauksii =)

10

1742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi noin

      yksinkertainen..? No sitä se ei ole, eikä sitä merkeillä eletä, siis tätä elämää!

      Jos nämä merkit vain päättäs kaiken elämästä, sinun ei sitä enää tarvis elää, sillä kaikki olis kaavoitettua jo!

      Tietenkin merkeillä on omat luonteenpiirteet,
      mutta se on elämä joka meitä kaikkia muokkaa.

      Horoskooppi kasvatus ja elämänkokemus aurinko, kuumerikki ja huoneet.

      No jousimies taistelee sanoillaan, tulta siinä on. Rapu koreillee kuorellaan ja haavottuu heposti.

      • jouskareilta

        kyllä ne on niin kovia aukoon päätään
        varsinkin n-jouskarit kyllä muidenkin
        on hillittävä suutaan.


    • Rapu 72

      olen ollut jousimiehen kanssa kohta n.15v. On ollut alamäkeä sekä ylämäkeä. Älä anna jousimiehen määrätä ihan kaikessa, niinkun ravulla välillä on tapana,antaa periksi. Olen oppinut sen monien asioiden kautta. Jousimies rakastaa ja on intohimoinen jota ravut ei niin paljon...rapu haluaa perheen, jousimies haluaa vaeltaa ja hallita...siinä ristiriita meillä,ei kaikilla!!! Toivotan Onnea ja ole uskollinen, sillä jousimies ei anna anteeksi!!!

    • readdy

      itse olen jousimies-nainen ja pitänyt pidemmän aikaa yhtä rapu-miehen kanssa. Tyytyväinen olen ollut vaikka aina sanotaan etteivät nämä merkit sovi yhteen. Rapu on tosiaan tunteellinen ja antaa periksi aika helposti, perhe on tärkeä, mutta sitoutumiselle tai perheen perustamiselle ei kiirettä.

      Jousimiehenä taas itse olen kunnianhimoinen ja tavoitteellinen, hiukan pinnallisempi. Molemmat pidämme matkustelusta ja rapu innostuu kivasti uusista asioista, oli se sitten kirpparien kiertelyä, koiranäyttelyä tai mökkeilyä. Niin ja jousimies suorapuheisempi.

      Näin siis nimenomaan meillä...

      • rapudiva

        Ei kannata edes kokeilla. Jousimiesmies särkee vain sydämesi. Usko minua! Kokemusta on monen eri jousimiehen kanssa ollut!!!


      • olet tyhmä:))
        rapudiva kirjoitti:

        Ei kannata edes kokeilla. Jousimiesmies särkee vain sydämesi. Usko minua! Kokemusta on monen eri jousimiehen kanssa ollut!!!

        Mene ihmeessä kokeillemeaan toisia merkkejä!
        Hurjaa menoa, varo ettet saa tauteja tuolla menolla:))


    • RAPU nainen

      Elämäni paras suhde jouskarin kanssa, kesti 8 vuotta. Anna jouskarille tilaa mennä ja olla, luota ja ole luottamuksen arvoinen. Onnea matkaan :)

    • jousimiehestä

      Naisystäväni on rapu ja minä olen jousimies (nainen). Hyvin tullaan toimeen. Hän viihtyy kotona ja tuttujen ihmisten parissa. Koti ja sen ympärillä puuhastelu on tärkeää. Se sopii mullekin. Osa meistä on meneviä, osa ei. Ei se horoskooppi paljoa kerro.

      • jousimies-mies särki sydämen!

        Otti ja lähti 7 vuoden jälkeen...


      • sinulle,
        jousimies-mies särki sydämen! kirjoitti:

        Otti ja lähti 7 vuoden jälkeen...

        mikä sitten toimi? Olisiko se että on ensin elettävä ja nähtävä. Yksi jousimiehistä ei vastaa tuhansia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe