Nordea MasterCard...

...kusetus

Näyttävästi mainostetaan MasterCardia avainasiakkaille ilman vuosimaksua. Monta vuotta olen ollut Nordean asiakas ja kys. kortin tilasin. Myöhemmin kävi ilmi että on avainasiakas, jos tuohta tilillä 30000!

8

3174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksoitko vuosi- tai kuukausimaksun, peruutitko kortin vai ryhdyitkö avainasiakkaaksi?

• parempi master

ei pidä paikkaansa tollo.. kävin avaamassa opiskelijana tilin ja sain masterin.. eläs höpöttele humpuukia.

• Opiskelija ei osaa lukea??

Jäiköhän sinulta nyt huomaamatta aloittajan viestissä "pikkuisen" oleellinen seikka eli ILMAN VUOSIMAKSUA.

Ei tässä ollut kyse siitä saako Mastercardin, vaan siitä saako sen ilman vuosimaksua!

Ja jotta Nordeassa ei Masterista tarvitse maksaa, pitää todellakin olla suht. paljon talletuksia, lainoja tai muuta asiakassuhdetta.

• kusetus?

Johan tuosta nimestä avainasiakas voi päätellä, että tämä "tarjous" ei koske kaikkia.
      Nordealla avainasiakkuus edellyttää seuraavaa:
      - on tili, jolle tulee säännöllinen tulo, väh. 500 e/kk vähintään kolmena peräkkäisenä kuukautena, esim. palkka, eläke jne. ja lisäksi
      - tuotteita tai palveluja vähintään viidestä tuoteryhmästä (käy lukemassa nämä Nordean sivuilta), sekä
      - säästöjä ja lainoja yhteensä vähintään 30.000 euroa.

• korjaus

Tuo 500 euroa ei ole kuukaudessa, vaan kolmen peräkkäisen kuukauden aikana tilille pitää tulla vähintään 500 euroa.

• ymmärtääkin

mutta jotkut ei vain lue ohjeita...uusavuttomia...

• Master mies

Monille ns. tavis asiakkaalle Nordea on kallis ja huono pankki, mutta jos on paljon rahaa ja sijoituksia niin silloin ei palvelumaksuja niin peritä.

• ...rahaa

...velatkin riittää avainasiakkuuteen. :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8773
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6730
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6500
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5291
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4497
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3511
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3355
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3092
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2922
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2896
    Aihe