Mitä maksaa paneelit ja pystykoolauspuut 13X16 metrisen ykstasoisen talon ympäri. Ilman maaleja.
Vaikka tonnin tarkkuudella.
Ulkovuorauksen (28 mm) materiaalien
14
3174
Vastaukset
- jack59
N.2500 euroa pohjamaalattuna.
- 5000
noin paksulle tavaralle.
- se on
3000-4000€€€€
1,5km lautaa koolingit
se on siinä.
paneelit 1,70-2,10€/ m
koolinkitavara0,70-1,20€/m
pohjamaalattuna.- Luokitellaan rimaksi.
En kyllä ymmärrä miksi joku haluaa 28 mm rimaa talonsa seinään.
- ihmetellyt
Luokitellaan rimaksi. kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi joku haluaa 28 mm rimaa talonsa seinään.
Miksi ihmiset ajavat autoilla joissa on alle 3 litranen kone. Ei ne mitään autoja ole kaikenlaisia pyydyksiä ja katiskoita.
- 120 x 28 rimaa talon seinään.
Miksi ?
- jack59
No mikä se on oikea paksuus (28 mm) ulkovuorelle????
- hän se on
jack59 kirjoitti:
ihan sopiva paksuus ulkovuorilaudaksi sanokoot muut mitä sanoo.
- sen hyöty ja tarkoitus.
jack59 kirjoitti:
Lähestulkoon märäksi luokiteltavalle, myyntihetkellä pihalta myytävä 28 mm lauta, kutistuukin seinässä 21 mm. Tai jos ostaa kuivaa 21 mm lautaa joka säilyttää sen paksuutensa, sitä lähinnä ajattelin. Markkinointi hömpää tuo 28 mm paksuusvaatimus. Ainakin on hyvä selvittää sen laudan mittaushetkellä ollut kosteus%. Nämä 28 mm laudat kun eivät säilytä sitä paksuuttaan.
- ei kai ny sentäs
sen hyöty ja tarkoitus. kirjoitti:
Lähestulkoon märäksi luokiteltavalle, myyntihetkellä pihalta myytävä 28 mm lauta, kutistuukin seinässä 21 mm. Tai jos ostaa kuivaa 21 mm lautaa joka säilyttää sen paksuutensa, sitä lähinnä ajattelin. Markkinointi hömpää tuo 28 mm paksuusvaatimus. Ainakin on hyvä selvittää sen laudan mittaushetkellä ollut kosteus%. Nämä 28 mm laudat kun eivät säilytä sitä paksuuttaan.
kutistuuko puu noin paljon??? Että ihan kolmasosa paksuudesta ??? Olin siinä luulossa että pari milliä voisi kadota.
- ostanut. Paskaa koko rahalla.
ei kai ny sentäs kirjoitti:
kutistuuko puu noin paljon??? Että ihan kolmasosa paksuudesta ??? Olin siinä luulossa että pari milliä voisi kadota.
Turhanpäiväiväistä "perinnetietoa" ja kuvitelmaa. Laudan paksuus on aika yhdentekevää, laatu siinä enemmän ratkaisee, eli se että puuta on käsitelty (kuivattu/säilytetty) oikein.
- pomppas
-ei jumal.
eli 25% kutistuu!!!
jos seinän korkeus on esim. 2 m, niin
laitanko siihen 2,5 metrisen jotta
kutistuminen otetaan huomioon.
onkohan joillain jäänyt lääkkeet ottamatta! - Auton renkaatkin kuluu!
Ei menny kun kaks viikkoo, ku poika veti bemarilla nakit sileiks.
Markkinointihömppää sanon minä!
- pilkuttoman viilaaja
jos olohuoneen sisäkorkeus on 100 m.
Sehän on yksitasoinen.
Hinta on ilman maaleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569