Moi.
onko totta että hiiriä pitäis olla aina vähintää 3! (naaraita) itselläni on terraariossa 2 ja ne voi ihan hyvin ja eikä niillä oo oikeestaan kuin pieniä ongelmia..
Esim. Toinen on mahdottoman säikky ja toinen puree välillä kun laittaa käden terraarioon vaikka noukkiakse esim. jonkun pahvinpalan pois..
(Se ei siis todellakaan pure koko aikaan..)
-------------------------------------------------
Moi vaan...
3
219
Vastaukset
- hiiriii^^
minun mielestäni kaksikin riittäisi,minulla itsellänikin on 2naarashiirtä.eivät pure usein.
- suski87
"onko totta että hiiriä pitäis olla aina vähintää 3! (naaraita)"
Aivan vähimmäismäärä on se kaksi, sillä naarashiiret ovat laumaeläjiä. Kaksi ei kuitenkaan varsinaisesti ole lauma, jolloin esim. arvojärjestyksen selvittäminen tms. voi hankaloitua. Jos tyttöhiirien parissa siis esiintyisi jatkuvasti kinaa, tilannetta usein helpottaisi yhden tai useamman hiiren lisääminen laumaan. Etenkin jos terraario on suurempi (esim. 70*45*31cm) kaikki hiiret eivät edes tule toimeen sielä esim. alle kuuden hiiren laumassa, vaan pienemmällä porukalla syntyy kinaa.
Jos kaksi likkaasi ovat siis sovussa keskenään, ei lisähiirien hankkiminen ole välttämätöntä.- Lollytar
Kiitos kaikista vastauksista..
Ja kyllä mä ottaisin vaikka 2 lisää jos vain saisin =)
Ja kai ne tulee jotenkin toimeen kahestaan..
Ne on vaa aika nopeita likaamaan häkkinsä verrattuna kääpiöhamsteriini..
Joten eikun siivoamaan..Kiitos ja heizza!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4586553Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1823885Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1092521Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262030Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1371414Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751305- 681156
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771069- 441013