ONKOHAN LORDIN MIELEEN? KYLLÄ EI JÄRKEVÄMPÄÄ JUTTUA KEKSI... TUNTUU ETTÄ LORDIA EI OLE ENÄÄ OLEMASSA.... SEN HUOMAA MUIDENKIN VIESTEISTÄ....
I WAS MADE FOR LOVING YOU.....
4
332
Vastaukset
- se ole kun
KISSiä niin fanittaa.
miten niin tuntuu että lordia ei ole enää olemassa?
pitäiskö niitten joka viikko julkaista uusi levy teidän iloksenne?
Lordi lähtee pienimuotoiselle euroopan keikalle aloittaen suomesta ensi kuun alusta, tällä hetkellä pitävät lomaa.
Albumi julkaistaan USA:ssa maaliskuussa ja pienimuotoinen kiertue usaankin suunnitteilla, aasiaankiin albumia suunnitellaan. sitten onkin jo kesän festarit ja keikat edessä ja leffan mahdolliset kuvaukset.
siinähän sitä riittää työnsarkaa jopa liiaksikin.
Mene monsterboardille, siellä on paljon faneja jotka kyllä keksivät juteltavaa vaikkei lordia enää olisi ollenkaan olemassa.- Miss Kita
Olen samaa mieltä. Vaikkei Lordista olisikaan koko ajan lehdissä (yms.) juttua, niin jos kerran fanittaa, pitäähän nyt herranjestas silti osata keskustella Lordista vaikkei siitä mtn uutta olisikaan kuulunut.
Itse hullaannuin tuossa viikonloppuna EviLoveen ihan totaallisesti. Se kohta missä Kita laulaa sen kertosäkeen on niiiiiin - Miss Madness
Miss Kita kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Vaikkei Lordista olisikaan koko ajan lehdissä (yms.) juttua, niin jos kerran fanittaa, pitäähän nyt herranjestas silti osata keskustella Lordista vaikkei siitä mtn uutta olisikaan kuulunut.
Itse hullaannuin tuossa viikonloppuna EviLoveen ihan totaallisesti. Se kohta missä Kita laulaa sen kertosäkeen on niiiiiinSillä Kitalla on tosi hyvä lauluääni!! Sitä olisi kiva kuulla enemmänkin, muutenkin symppiksen oloinen kaveri. Mulla on soinut se "It snows in hell" päässä monta päivää!
- AWEM
Miss Kita kirjoitti:
Itse hullaannuin tuossa viikonloppuna EviLoveen ihan totaallisesti. Se kohta missä Kita laulaa sen kertosäkeen on niiiiiinon se kappale kyllä nnnnniiiiiiiiiiiiinnnnnnnn
tosi hyvä mutta mr.killjoy ja blood red sandman on kyllä pareempia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996