jousimies(N)+ kaksonen(M)

vipu

Hei. Miten sopivat kyseiset merkit yhteen? Olen keskella elaman valintoja ja haluaisin tietaa miten merkit sopivat yhteen. Kiitos:)

12

2991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me taistelijat

      Kokeile kaksi voimakastahtoista taistelijaa.Ei ole hiljaista päivää ellei jouskari jousta kokeile.

    • jouskarinainen

      Itse olen huomannut että tulen hyvin toimeen kaksosten kanssa!Kaksosilla(niin miehillä kuin naisilla)on taipumus vaan itserakkauteen ja liikaa luulevat itestään,eivätkä sitä ihan heti näytä,muuten kivoja ihmisiä!

    • giz

      vuosien saatossa ollut monta kaksoskaveria ja tosi hyvin ollaan toimeen tultu...huumoripuoli toimii ainakin loistavasti,mut sotiakin osataan...kaiken lisäks nyt on oma poika kaksonen ja tosissaan hurmaava vilperi...voimien mittelöitä syntyy ajoittain,mut se menee aika nopeesti ohi ja unohtuu puolin sekä toisin...

      • hyvin menee

        jos on menäkseen. TÄYDELLINEN PARI!


    • jousimies-----nainen

      Itsellä ollut 3 viimeisintä miestä kaksosia,ite jousimies typy.Jokin ihmeellinen viehätys ollut meidän välillä,mikä ei katoo eroomisen myötäkään,aina jotenkin "sävähtää"kun kohdataan,vaikka ei puhuttaskaan ees toisillemme.Elämän arvotkin ja tumnne maailma ollu niin samanlainen näiden ihmisten kans,et ihan pelottaa...Mutta herää kysymys,että onko kuitenkin kaksos-mies jouskari naiselle liian tylsä,itselle tuli näiden ihmisten kohdalla jokin ihme tylsistyminen,et lähdin kävelemään vaikka tykkäsinkin,ja särjin sydämet!ja jälkikäteen usein miettii et mikä mussa mättää ku ei tajuu hyvän päälle,vai onko väärä yhdistelmä sittenkin..muilla samanlaisii tuntoja tässä asiassa?

      • gemini67

        Joo, mekin erottiin (minä II mies) ja jouskari n. Sitten mentiin uudestaan yhteen ja nyt erotaan. Ei tule mitään. Jouskari ei osaa näyttää tunteitaan ja on kuin tuuliviiri. Omat ja omien lasten jutut kaikkein tärkeimpiä ja niissä pitää olla huomio koko ajan. Kylmä suhde alkuräiskeen jälkeen vaikka kaikki konstit on käytetty. Sitäpaitsi vahva epäilys pettämisestä on parin jutun myötä, mutta kun jouskarin kanssa ei voi puhua jos asia koskee häntä ilman että loukkaantuu. Kova arvostelemaan muita mutta itse ei kestä arvostelua.


    • Jessica1

      JOUSIMIES: sopii tulisten leijonan ja oinaan kanssa. Lisäksi ripaus ilmaa, jota tulee kaksosilta, vaa'alta ja vesimieheltä. Rakastuminen on hänelle jotain suurta ja ylevää. Orgasmi on kuin keihään kaari stadionilla, siinä on rajua voimaa ja nousua. Loppukiljaisu kuuluu kuvaan ja joskus ikenet loistavat hämärässä. On kuin jotain pyhää palaisi loputtoman pitkässä kuumassa rakettiputkessa.

    • aurore

      itse olen nuori jousimies-nainen, ja useat ystäväni ovat kaksosia. Olen myös seurustellut kaksosten kanssa, ja merkit sopivat todella hyvin toisilleen. tylsää ei ole ehtinyt tulla. kaikki ne ovat kuitenkin kariutuneet siihen, että kumpikin merkki on flirttailua ja villiä sinkkuelämää joskus turhankin paljon rakastavia.. vakiintuminen on hankalaa kummallekin merkille. mutta jos olette kumpikin vakavissanne, mikä jottei. :) onnea matkaan.

    • kaksosesta eroamassa

      Muutama vuosi sitten ihastuttiin ja rakastuttiin. Oli tosi paljon asoita joista ajattelimme samalla tavalla. Muutimme yhteen ja sitten kuin salaa asioista alkoi puuttua kipinä. Olemme molemmat itsepäisiä ja voimakkaita persoonia. Jousimies tukehtuu ellei saa kokea olevansa "vapaa" omissa asioissaan. Kaksonen osaa puhua silloin kun on sillä tuulella ja se onkin hänen vahvuutensa. Eli vaikka alku oli lupaava, niin jotain jäi puuttumaan. Jouskari tarvitsee "säpinää" päiviinsä. Ystävänä kaksonen on vallan mukava.

      • kakasoistypykkä 69

        sopii mainioisti, :) älä epäröi :) itse kasoistypy ja avomies jousimies :) 3.e vuotta seurusteltu ja aluksi oli kummallekkin vaikeaa kun olemme niin voimakkaita persoonia oli niin sanotun " vallan " tappelu mutta nykyään kumpikin määrää ja hyvin on menny, en vaihtaisi jouskaria mihinkään.... :) välillä kyllä jouskrin mustasukkaisuus ärsyttää.


    • Turun tytsy

      Itsellä kolmas kerta sama yhdistelmä kierroksessa..Hauskaa sinänsä että kaikki kolme ovat olleet samassa ammatissa. Jotain yhdistelmässä siis on joka iskee tälläiseen rasavilliin jouskarityttöön

    • rekisteröitynyt86

      meillä on kylläkin toisinpäin eli ite oon nais puolinen kaksonen ja mun kultani miespuolinen jouskari...ja me sovitaan täyrellisesti hyvin.En voisi kuvitellakaan elämääni ilman jouskaria.
      ja täytyy myöntää vaikka se osaaki olla " kylmä" niin sitte siltä löytyy se puoli mitä jokainen nainen kaipaaki:)joten jouskari ja kaksonen sopivat paremminen kuin hyvin toisilleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe