Malmilla parkkihallissa sunnuntaisi avoinna oleva kirppis??

äitikinkin

Käykö ihmisiä, menevätkö tavarat kaupaksi???
Vai mikä kirppis olisi hyv`?

18

7036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiantuntija

Malmi on hyvä paikka. Siel on halli täynnä myyjiä ja ostajia. Muita hesassa Valtteri ja Jäähalli.

• Ehkä myymään

Olen käynyt asiakkaana siellä useita kertoja, ihan ok, tosin kamalan pimeä, kuten parkkihallikirppikset aina, muttei pahimmasta päästä. Onko joku käynyt Turussa Anttilan parkkihallin kirppiksellä, siellä ei todella näe myytäviä tavaroita.

Mutta missä ihmeessä myyjät jotka on koko päivän myymässä käy näissä parkkihallikirppiksillä pissillä?

Valtterissa olen myynyt, kilpailu kova eli mikään ei saisi maksaa mitään. Jäähallissa on turhan työläs se pöydänvaraussysteemi, en ole viitsinyt jonotella.

• asiantuntija
        Ehkä myymään kirjoitti:

Olen käynyt asiakkaana siellä useita kertoja, ihan ok, tosin kamalan pimeä, kuten parkkihallikirppikset aina, muttei pahimmasta päästä. Onko joku käynyt Turussa Anttilan parkkihallin kirppiksellä, siellä ei todella näe myytäviä tavaroita.

Mutta missä ihmeessä myyjät jotka on koko päivän myymässä käy näissä parkkihallikirppiksillä pissillä?

Valtterissa olen myynyt, kilpailu kova eli mikään ei saisi maksaa mitään. Jäähallissa on turhan työläs se pöydänvaraussysteemi, en ole viitsinyt jonotella.

Malmilla on vessa kauppakeskuksen tiloissa, kun olin myymässä, olivat ne vessat myyjien ja ostajien käytössä.

• kirppis

hei

olen ollut malmilla myymässä ja kauppa on aina käynyt. riippuu tietysti mitä myyt. yleisesti ottaen mielestäni valtterissa oli rahakkaampia ostajia ja ehkäpä antiikin ja astioiden keräilijöitä mutta malmilla taas menivät kaupaksi ihan tavalliset käyttötavarat ja nuorison vaatteet. suosittelen kumpaakin.
      malmilla on hyvää tilaa, 1½ parkkiruutua per myyjä. itsellä oltava mukana pöytä ja rekki. niitä kai voi myös vuokrata.
      hyvää myyntionnea !

• k....

hyvä ostajalle ei myyjälle,aika vetonen paikka talvella.
      on sellainen lenkkeilijöiden välietappi.
      ostajille halpa paikka esim.lasten vaatteet.
      vakiomyyjät ovat pilanneet paikan ylihinnoilla.

• myymään

Jokaisella kirppiksellä on vakiomyyjiä joilla ei tavarat vaihdu ja hinnat on pilvissä.
        Malmilla on paljon "tavallisia" myyjiä jotka vaihtuu viikottain. Ulkolaisia myyjiä tosi vähän (vrt. entinen Minttutie ja Valtteri).
        Sehän on parkkihalli, ei kai siel kovin lämmin voi ollakaan.
        Eilen siel oli tosi paljon porukkaa, olin itse ennen puolta päivää kiertelemässä. Tarkoitus olisi mennä myymäänkin sinne joskus kun kerkeis ja sais aikaiseksi.

• Myyntikokemuksia?
        myymään kirjoitti:

Jokaisella kirppiksellä on vakiomyyjiä joilla ei tavarat vaihdu ja hinnat on pilvissä.
        Malmilla on paljon "tavallisia" myyjiä jotka vaihtuu viikottain. Ulkolaisia myyjiä tosi vähän (vrt. entinen Minttutie ja Valtteri).
        Sehän on parkkihalli, ei kai siel kovin lämmin voi ollakaan.
        Eilen siel oli tosi paljon porukkaa, olin itse ennen puolta päivää kiertelemässä. Tarkoitus olisi mennä myymäänkin sinne joskus kun kerkeis ja sais aikaiseksi.

Onko kokemuksia NettoJätin sunnuntaikirppiksestä Varistossa? Miten toimii sisäänajo ja paikan valtaus, pääseekö ostajat penkomaan ennen ysiä?

Onko Malmista jotain nettisivuja tai mistä voi tiedustella?

• Mik_
        Myyntikokemuksia? kirjoitti:

Onko kokemuksia NettoJätin sunnuntaikirppiksestä Varistossa? Miten toimii sisäänajo ja paikan valtaus, pääseekö ostajat penkomaan ennen ysiä?

Maksaako Nettöjätin paikka paljonkin ? Minä sunnuntaina niitä pidetään ja minä kellonaikana ? Tarkka sijainti ?

• Tyhjää siellä
        Mik_ kirjoitti:

Maksaako Nettöjätin paikka paljonkin ? Minä sunnuntaina niitä pidetään ja minä kellonaikana ? Tarkka sijainti ?

Siellä on aina ollut todella vähän myyjiä, kun olen käynyt asiakkaana. Kumma juttu. Tilat paremmat kuin esim. Malmilla, siellä on valoisampaa ja asiakas jopa näkee myytävät tuottaat. Myyjät ei vain halua myydä siellä.

• myyjäkin

Myyntipaikkana voipi olla hyvä, mutta sijainti on syvältä. Asutusta ei ole nimeksikään ympärillä, ostajat autokyydin varassa. Eli, että on myyjiä tarvitaan ostajia ja päin vastoin.
        Malmilla on nettisivut, laita googleen hakusanaksi Malmintorin Kirppis.

• Tyhjää siellä
        myyjäkin kirjoitti:

Myyntipaikkana voipi olla hyvä, mutta sijainti on syvältä. Asutusta ei ole nimeksikään ympärillä, ostajat autokyydin varassa. Eli, että on myyjiä tarvitaan ostajia ja päin vastoin.
        Malmilla on nettisivut, laita googleen hakusanaksi Malmintorin Kirppis.

Ei se asutuksen puuttuminen ympäriltä selitä asiakkaiden puuttumista. Autoilla useat ihmiset kiertävät kirppiksiä.

• myyjäkin
        Tyhjää siellä kirjoitti:

Ei se asutuksen puuttuminen ympäriltä selitä asiakkaiden puuttumista. Autoilla useat ihmiset kiertävät kirppiksiä.

Ei selitä kaikkea, silti uskallan väittää ettei kaikilla ole autoa. Usealla voi olla ja ne useat siellä pyörähtävät, mutta muut eivät!

• Kirppis Iita
        myyjäkin kirjoitti:

Ei selitä kaikkea, silti uskallan väittää ettei kaikilla ole autoa. Usealla voi olla ja ne useat siellä pyörähtävät, mutta muut eivät!

Mielestäni Nettojätti on piristynyt Minttutien sulkemisen jälkeen, avoinna joka sunnuntai ja nettisivut www.nettojatti.com tai fi...

Asutusta on ynmpärillä runsaasti, Martinlaakso ja Myyrmäki kävelymatkan päässä, itse suunnistan sinne Myyrmäestä useinkin sunnuntailenkillä.

• odottavanaika....
        Kirppis Iita kirjoitti:

Mielestäni Nettojätti on piristynyt Minttutien sulkemisen jälkeen, avoinna joka sunnuntai ja nettisivut www.nettojatti.com tai fi...

Asutusta on ynmpärillä runsaasti, Martinlaakso ja Myyrmäki kävelymatkan päässä, itse suunnistan sinne Myyrmäestä useinkin sunnuntailenkillä.

Nettojätti hiljenee taas kun kunnon kirppis siinä vieressä aukeaa; eli Myyrmäkihallin kirpputori! Sitä odotellessa täytyy tyytyä korvikkeisiin...

• hjisnkl

www.malmintorinkirppis.fi. Meilitse voi kysellä vapaita sunnuntaita. Pöytiä voi vuokrata kai vitosella paikkavuokran päälle.

• kirppisti

Toivottavasti sait tästä ketjusta sinua kiinnostavia tietoja:

Eli Pääkaupunkiseudulla Valtteri, Jäähalli, Malminkirppis ja Nettojätti. Kesäaikana on enemmän vaihtoehtoja!

Varmasti löydät mieleisesi myynti ja ostopaikan!
      Jokaisessa noista käy ihmisiä tosi paljon ja taatusti kauppa käy. Toki tavaroista ja hinnoistakin se riippuu!

• KirppuIita

Muuten hyvä luettelo, mutta Valtterin jättäisin pois. Laitetaan paikka boikottiin!?! Kaikki kolme muuta, erittäin hyviä myynti- ja ostopaikkoja. Nettojätti edullisin myyjää kohtaavien kulujen suhteen.

• hinnalla
        KirppuIita kirjoitti:

Muuten hyvä luettelo, mutta Valtterin jättäisin pois. Laitetaan paikka boikottiin!?! Kaikki kolme muuta, erittäin hyviä myynti- ja ostopaikkoja. Nettojätti edullisin myyjää kohtaavien kulujen suhteen.

Paikan hinnalla ei ole merkitystä onko se 15 vai 20 euroa. Sillä on merkitystä käykö ostavia asiakkaita ja onko tavara sellaista että kauppa käy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2298
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1893
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      28
      1602
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1560
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1366
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1214
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      122
      1170
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1130
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      952
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      949
    Aihe