Kun petät

mitä haet?

Kun leijona piirittää parisuhteensa ulkopuolisia ihmisiä ja jopa maksaa siitä,
MUT KIINNI JÄÄTYÄÄN itkee ja vannoo rakkautta vakuuttavasti sanoo YMMÄRTÄVÄNSÄ tehneensä virheitä ja lopettaa loukkaamiseni ja omien tunteidensa rikki repimisen... niin onko se sitä samaa vanhaa teatteria vain? Jelluna vain nauttii, kun saa toisen niin lumoihinsa, että huoraaminenkin katsotaan sormien läpi?

Onko leijonilla IHAN OIKEASTI pakkoneuroosi hyväksynnän kerjäämisestä täysin keneltä tahansa "Olenhan kaikkien silmissä seksikäs, olenhan, todistakaa se vielä please"?

Eli onko leijonan petturuus ja jatkuva huomionhakuisuus mitättömän itsetuntonsa pönkitykseksi vain yksi hänen huonoista puolistaan ja siihe minun on tyytyminen?
Hyviä puolia nimittäin rakastan, arvostan ja jopa osittain palvon :)

Jos hän osai arvostaa nyt itteesä eikä enää munailisi pitkin kylää, eläisin taivaallista unelmaani todeksi.

Mut jos hän vain valehtelee hyvin???
...niin mua ei tosiaan oikein iske pitää rinnallaan täyttä luuseria, joka kuolaa kaiken perään mikä liikkuu ja vielä vääntää asiat omissa harhoissaan niin päin, että hän on muka jotenkin vastustamaton, kun ITSE saa VAIVALLA iskettyä vaikka mitä pohjasakkaa, jotka aina valmiita lähtee kenen tahansa mukaan...

KOMMENTOIKAA LEOT!
Pystyttekö ikinä oppimaan?
(vai tykkäättekö mielikuvitusmaailmanne "ihailijakaartista" enemmän kuin mormaalitodellisuudesta ja rakkaudesta?)

17

2547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ==============

katkeruus sun tekstissä.Leijona ei kuvittele, vaan yksinkertasesti huomaa ja nauttii kun sitä ihaillaan!!!!!!!!! No se on kyl täyttä totta ettei tyypillä ole väliä kunhan palvontaa vaan jostakin saa ;)
      Leijonat oppii siinä missä muutkin H-merkit.En tunne yhtään leijonaa,joka ei ois pettänyt,ainakin suhteiden alkuvaiheissa.Venkulaporukkaa ollaan.Ei haluta sitoutua,mutta toisaalta pelit ja valta on kivaa, siis hyviä valehtelijoitakin ollaan.Lähde kävelemään,jos olette olleet kauan yhdessä.Rakastunut leijona nimittäin ei vilkuile sivulle,vaan miettii kuinka olla loistava taivaallinen ihanuus mielitiettynsä mielestä.Ja kun löytää oikean,keskittyy kotiin,perheellään ja muutenkin menestykselään brassailuun ja erinomaisuutensa loimussa paistatteluun ;)

• Jousileijona

Kyse ei ole mistään juorulehtien horoskoopeista, vaan sinun pitäisi tutkia miehen koko kartta ja peilata hänen karttaansa omaan karttaasi. Sitä ennen et kyllä saa mitään irti!

Höh!

Ei se ihme ole, jos väki ei usko astrologiaan, kun näin helppoja yleistyksiä tehdään. Toisaalta tieto väärissä käsissä aiheuttaa suorastaan laittomia tietoturvaongelmia.

Kuitenkin ongelmaasi saattaa löytyä vastauksia mm. seuraavista linkeistä:
      www.astro.com
      www.astro.fi.

• :) :) :)

Kiitti linkeistä.Ei ole varaa maksaa noista tulkinnoista,
        vaik toisaalta onkohan mulla varaa olla tietämättä mitä sen päässä liikkuu...
        Tosi rankkaa kun ei tiedä onko mukana jonkun petturipaskiaisen lavastamassa ja käsikirjoittamassa näytelmässä vai elääkö tässä elämäänsä ja rakkaussuhdetta erilaisine kasvattavine vahvistavine vaiheineen.

• Jousileijona
        :) :) :) kirjoitti:

Kiitti linkeistä.Ei ole varaa maksaa noista tulkinnoista,
        vaik toisaalta onkohan mulla varaa olla tietämättä mitä sen päässä liikkuu...
        Tosi rankkaa kun ei tiedä onko mukana jonkun petturipaskiaisen lavastamassa ja käsikirjoittamassa näytelmässä vai elääkö tässä elämäänsä ja rakkaussuhdetta erilaisine kasvattavine vahvistavine vaiheineen.

Varsinkin noi englanninkieliset sivut ovat täysin ilmaiset.

• leo18

ensinnäkin on erittäin ikävää että sua on petetty mutta en kyllä ihmettele että kyseinen henkilö on leijona...mutta se mitä muut merkit ei vaan tajua on se että leijonalla on aivan mieletön ego.niin se vaan on että tämä (huomion) haku ei johdu välttämättä huonosta itsetunnosta tai muusta vastaavasta.leijonan perusluonne vaan on sellainen että hän (vaatii) kunnioitusta ja (palvontaa) eli siis toisin sanottuna huomiota.ja jos ei sitä suhteessa saa tarpeeksi niin sitä tiedostamattaankin hakee muualta...mutta en usko että kyseinen henkilö valehtelee,luultavasti pyytää anteeksi koko sydämmestää ja myös sitä tarkoittaa.

• jellonahan mä

Siis niinpä!! Siis toi ego homma.. olen itse leijona ja yrittänyt päästä eroon huomion kipeydestä mut se ei vaan onnistu.. välillä se laantuu mut sit taas toisinaan ei.. Enkä tarkoita nyt mitään pettämistä tai showta keskellä kaupunkia, vaan sellaista huomiota jota ilman moni ihminen tulee toimeen vaan leijonan on vaan pakko saada sitä (leijonat ymmärrätää).. Ja mitä pettämiseen tulee, minusta leijonana on ihanaa saada huomiota melkein mistä tahansa mutta pettämään en silti lähtisi! Paras huomio tulee kuitenkin omalta kullalta!! :)

• niinpä....

mä olen jellonan kanssa ja haluankin olla. Ehkä et ole hänen mielestään tarpeeksi hänelle...jos hän jo nyt haluaa ja katselee muita tulet saamaan sitä koko loppuelämäsi...enkä usko että jaksat sitä. Ainoastaan kun haluat sellaisen miehen joka pettää sua ensimmäisen kanssa joka olisi suostuvainen...oletkohan mistä päin???on sun ukolla sitten aika huono maku jos luusereitten kanssa on...mutta miks ne on sua parempia????

• yleistystä

Minun leijonani on kyllä uskollinen minulle. Olen hänen elämänsä rakkaus kuten hänkin on minulle. Ehkä te ette vaan sovi yhteen.

• Jousileijona

Kun petän, en rakasta.

Kun en rakasta, on luottamustani käytetty väärin.

Kun luottamustani on käytetty väärin, rinnallani on väärä ihminen.

• Nouseva kuu

Hei!
        Eiköhän sun ja muidenkin luuseri-leijonien kannattaisi sitten olla loppuelämä yksin ja saalistaa, kuin antaa katteettomia lupauksia teihin ihastuneille ja rakastuneille?! Pettäminen ei ole koskaan mikään ratkaisu. Jos suhteen alussa jo tietää, ettei pysty olemaan kellekään uskollinen, eikö se olisi reilua heti kertoa? Rehellisyyttä on turhaa odottaa nimenomaan Leijonilta tai muilta "itserakkailta" merkeiltä. Varsinkin Leijonat eivät kestä itseään vahvempia Vesimerkkejä. Tosin kestääkö kukaan mies vahvaa naista, oikeasti?

• Jousileijonalta
        Nouseva kuu kirjoitti:

Hei!
        Eiköhän sun ja muidenkin luuseri-leijonien kannattaisi sitten olla loppuelämä yksin ja saalistaa, kuin antaa katteettomia lupauksia teihin ihastuneille ja rakastuneille?! Pettäminen ei ole koskaan mikään ratkaisu. Jos suhteen alussa jo tietää, ettei pysty olemaan kellekään uskollinen, eikö se olisi reilua heti kertoa? Rehellisyyttä on turhaa odottaa nimenomaan Leijonilta tai muilta "itserakkailta" merkeiltä. Varsinkin Leijonat eivät kestä itseään vahvempia Vesimerkkejä. Tosin kestääkö kukaan mies vahvaa naista, oikeasti?

Jos luottamustani on käytetty väärin hyväksi ja minua on tahallisesti satutettu, takuulla kerron asian ja jätän siihen! Mutta joskus se pettäminen voi tulla ensin kuvioon, se on vaan oire.

• Leijona naaras v-70

Olen leijona ja tunnistan osittain ystäväsi piirteitä itsessäni. On totta että jatkuva huomionhakuisuus on toisinaan ihan neuroottista eli itsetunto ei taida olla ihan kohillaan. Leijona naisena haluan jatkuvan oman kultani huomion eikä hän voi liikaa kauneuttani/seksikkyyttäni ylistää,..jos ei ylistä kerjään sen vieressä kehräten tavalla tai toisella ja jos en saa niin pahoitan mieleni. Flirttailen mielelläni miesten kanssa mutta siinä on ihan selvä raja, en pysty pettämään koska aidosi rakastan. Satunnaisesti voin yrittää saada mieheni mustasukkaiseksi ja nautin siitä että mies haluaa omistaa minut terveellä tavalla, flirtti muualle loppuu siihen,mikäli mies ei korvaansa letkauta,ei saa mustia sukkia vaikka ehkä syytä olisi niin kyllästyn flirttiin pitkäksi aikaa. Nämä oikut esiintyy silloin tällöin..kevät saa villiksi mutta niinkuin sanoin, kun todella rakastan en petä,,kehen vain voi ihastua mutta yhteen rakastua. Leijona nyt vain on niin huomion kipeä mutta ei me jokaisen perään katsella,joku taso pitää olla. Viihdyn mielummin kotona kullan kainalossa kuin baarissa esillä olemassa. Jos tyttösi kaikkien perään on niin olisi syytä näpäyttää oikein kunnolla jotta tietää rajansa,varmasti kuitenkin rakastaa sinua jos katuu tekosiaan. Kyllä meissä oppimisen toivoa on, itse olen hyvin oppinut missä flirtin raja kulkee, kultani on siitä ärähtänyt eikä tee mieli eksyä tältä tieltä. Hyvää kevään alkua!

• Ilmaa vain..

En voi muuta kuin ihmetellä yhen leijona miehen sisua! Se oikeesti rakastaa tyttöä ihan hirveesti eikä oo pettänyt. Vasta sit ku se kuuli, et tyttö petti.. niin huomaa hänessä katkeruuten.. Nyt se sit o päättänyt pettää tyttöä rajulla tavalla takas :(

Mikä ihmee leijona-logiikka tää o?

• leonainen

...että itse leijonana(naisena) en ole koskaan pettänyt ensin,vaikka se ei kuitenkaan pettämistä oikeuta.mutta kun tunnen itseni petetyksi jollain tasolla,tai edes kuvittelen toisen mahdollisesti pettävän,petän säälimättä itsekin koska tuolloin en näe miestä uskollisuuteni arvoisena...ehkäpä hieman sairasta ja mitään tästä tavastani en ole hyötynyt,hauskaahan se on hetken.

• leijonan ex

Luin ton tekstin ja oli kyllä pakko laittaa viesti, tämä ei siis ole missään yleistämis mielessä, tai en kerro tätä katkeruuttani, mutta halusin vaan sanoa oman kkantani asiaan. Mun ex oli leijona, ja alkuun meillä oli ihanaa jne.. mutta sitten melkeen heti yhteen muuton jälkeen alkoi suurimmat ongelmat. Ensinnäkin talous asiat ei paljon kyseistä ihmistä kiinnostanut, siis hän oli tavallaan siivellä elelijä, ja sattuneesta syystä tiedän että on edelleen uuden partnerinsa kanssa. sitten alkoi myöhemmin tulla mukaan mustasukkaisuus, valehtelu, pettäminen yms... ja tiedän itse että olin liian sinisilmäinen silloin koska yleensä en anna mitään sellaista anteeksi. Kerta toisensa perään tämä mies selitti itsensä ulos noista tilanteista, sillä sen taidon kyseinen henkilö osasi erittäin hyvin. mutta oli aika huono peittelemään jälkiään, onneksi oma ja ystävieni vaisto laittoi hälytyskellot soimaan, otin selvää asioista ja sitten riitti. Hän siis oli todella manipuloiva, ja onnistui todella hyvin touhuissaan, kunnes jäi kiinni. Myöhemmin olin jo kaikista hänen touhuistaan niin turta etten enää edes itkenyt. Mutta useamman leijonan tunteneena olen samoja piirteitä huomannut muissakin, ja ainakin omalla kohdallani olen tuon merkin hylännyt tulevaisuuden suunnitelmistani. Enkä siksi että tahtoisin yleistää, koska jokainen meistä on kuitenkin yksilö, mutta itse oppisin kyseisen henkilön touhuista sen että parempään täytyy aina pyrkiä. voimia ja jaksamisia kaikille jotka kokeneet samaa :)

• pidä yleistää

Olipa tekstiä, en tunne itseäni ollenkaan näistä.
        Jotkut pikkujutut pitävät paikkaansa.
        Ikävä jos olet joutunut pettäjän uhriksi, oli merkki mikä hyvänsä.
        Samanlaisen tarinan minä voin kertoa, itse leijona, uhrina, tekijänä kaksonen.
        Eli kyllä näitä storeja löytyy valitettavasti joka merkistä. Eikös se lopulta ole ihmisen luonne, ei tähtimerkki, joka pistää tekemään.

Itse taas en leijonana ole pettänyt ikinä. Takana pitkä parisuhde joka päättyi eroon. Kaksonen petti kyllä mennen tullen.
        Mitä pettämisestä haetaan? viisas se joka osaa siihen vastata.. Ja ei kai kukaan pettäiskään, jos tiedettäis mitä sillä haetaan, senhän vois silloin antaa puoliso.

• leijonaaaaaaa

tärkeintä on saada mahdollisimman monelta mieheltä ihailevia katseita. oma mies ei riitä vaan haluan kehuja KAIKILTA ja suorastaan kehrään niitä saadessani. joskus olen todella masentunut ulkonäöstäni ja kävelen maa maassa, joskus olen todella tyytyväinen ulkonäkööni ja sen kyllä huomaavat miehetkin flirttailulla. rakastan sitä että minua katsotaan ja kehutaan. mutta tosiaan kukapa ei siitä pitäisi? yksi mies ei myöskään riitä minulle sillä haluan kaiken, aivna kaiken. ja kuka väitti etteivät leijonat ole itsekkäitä, huomionhakuisia ja itserakkaita? heh heh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe