Kokoomus on muuttunut yhä enemmän aattetomaksi puolueeksi. Kannatus laskee: nyt alkaa olla jo 17 % kannatus, eli se mikä sillä on aina ollut.
Joku syyhän siihen on, että Kokoomus vajoaa! Eihän siitä ole pian hallituskumppaniksi Suomen suurimmalle puolueelle, Keskusta puolueelle.
Onko Kokoomus kriisissä??
Onko Kokoomus kriisissä??
7
313
Vastaukset
- kepulipuolue
hyytyy kuntaremontin jälkeen. Sitten kun pakkoliitokset alkaa. Teollisuuden hiipuminen näkyy maalaisliittolaisen mitään tekemättömyyden ja muutoksen pelon tuloksena. On taas vähemmän tukien maksajia. Maatalous tulee saamaan siitä osansa;-)) Miksi ruotsalaisia ei ole rangaistu keskustapuolueella?? Onko se meidän venäläisneuvostoliittolainen verenperimä?
- Metsien Mies
Et vastannut kysymykseen? Miksi kehut Suomen Keskustaa minulle? Vai kehumisellako vastaat?
- ymmärtäminenkin
Metsien Mies kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen? Miksi kehut Suomen Keskustaa minulle? Vai kehumisellako vastaat?
ihan kateissa? Harvinaisen tyhmä kepulaiseksikin. Pysy vaan siellä metsässä, taitaa olla sinullekin parempi.
- Kohti menestystä
kuin sinä, kysyjä itse.
- Metsäläinenkö irti
neuroosiasteelle.
- sinne
mihin päivä ei paista. Kepulaiset on pahempia kuin kommunistit, jotka ainakin avoimesti paljastavat värinsä. Kepulit ovat kovasti olevinaan porvareita silloin kun he laskelmoivat tarvitsevansa kokoomuksen tukea omalle ehdokkaalleen. Sitten elellään verorahoilla leveästi, kuin pahimman luokan pummit.
- hajonnut
Irstailut ja optioveljien etujen ajaminen
teki kokoomuksesta lopun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474