Ei muista syntymäpäivääni

jesjes-78

yhdessä oltu viis vuotta. Nyt kävi ilmi, ettei poikaystäväni muista, milloin olen syntynyt, siis päivämäärää!!! Synttärini ovat kesällä, mutta tuli vaan puheeksi jotenkin... on kai muistanut aina ennen jotenkin urkkimalta, että mitäs tehdään lauantaina tms oliko ne synttärisi nyt viikonloppuna tns.... tosin on myös unohtanut kerran ihan täysin. olen todella loukkaantunut.

15

1071

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vili

vapaasti...turhaan siellä poraat. ei synttäreillä ole mitään merkitystä, keksi jotain muuta mistä voit valittaa.

• on..

poikia. Opit sen sitten, kun itse synnytät pojan ja kasvatat hänet mieheksi...
      Suomessa ei ole helppoa olla poika / mies, luulisin. Suomessa ei miehillä ole oikeuksia, pelkästään velvollisuuksia...

• jesjes-78

kirjoituksesi pointti oli mikä?

Onko miehelle kumppanin syntymäpäivän muistaminen "raskas velvollisuus" -haloo!? Kun Suomessa on miehillä niin "vaikeaa" niin siinä unohtuu synttärit ja muut juhlat? En nyt oikein ymmärtänyt.

Mielestäni rakkaimman muistaminen on ilo, joka jaetaan sukupuolesta riippumatta...

• muistaminen
        jesjes-78 kirjoitti:

kirjoituksesi pointti oli mikä?

Onko miehelle kumppanin syntymäpäivän muistaminen "raskas velvollisuus" -haloo!? Kun Suomessa on miehillä niin "vaikeaa" niin siinä unohtuu synttärit ja muut juhlat? En nyt oikein ymmärtänyt.

Mielestäni rakkaimman muistaminen on ilo, joka jaetaan sukupuolesta riippumatta...

ei ole raskas velvollisuus - ellet sinä sitä sellaiseksi tee? Eli, jos ei muista, niin ei muista. Vaihtoehtoisesti sinä muistutat häntä.

Miehillä noin yleisesti ottaen on paljon enemmän velvollisuuksia Suomessa, kuin naisilla. Minun mielestäni.

• Jos 78 on syntymävuotesi, alkaa olla aika, jolloin haluaisit itsekin unohtaa. Eikös ole vain hyvä, ettei poikaystäväsi ainakaan aktiivisesti muista vanhenemistasi?

Vaimo ei muista edes hääpäiväämme- tai edes vuotta. Onko avioliittomme kaltevalla pinnalla tai peräti syöksykierteessä? Vai ovatko toiset vain vähän hatarapäisiä ja toiset taas todella helposti loukkaantuvia? (Se vasta muuten todellinen suhteen surma onkin...)

• Nainen.

En kai minäkään muista hääpäiväämme enkä edes vuotta, pitää aina luntata sormuksesta. Vaikka on oltu jo yli 20 vuotta naimisissa. Mutta minulla onkin erittäin huono tuo numeromuisti.

• ..toisille syntymäpäivät on tärkeitä, toisille ei.

• kuin uskallankin väittää että toi toimii vain noin päin =D

Miehille ihan yks hailee muistaako nainen vai ei =P

• scale

mutta toi sama on kyllä olevinaan minullekkin hankalaa.

• petri78---

ei se ole vakavaa vaikka ei muista, minulla on 4 sisarusta, vanhemmat, tyttökaveri jonka kanssa olen ollut jotain noin 1,5v, enkä muista kenenkään syntymäpäiviä.

en tiedä mikä siinä on ettei miehille nuo päivämäärät jää mieleen, kun taasen naiset tuntuvat muistavan aina,
      ero on kait siinä että, ei miehille merkitse, etenkään aikuisiällä syntymäpäivät yhtään mitään, ainoastaan siinä mielestä että olisi parempi muistaa tai muija suuttuu.

• ---- ------ -

Kun sanotaan, miten naiset ovat aina niin paljon aikuisempia kuin miehet, niin tässä suhteessa se pikkuprinsessaikä ei mene koskaan ohitse.

• tyroneracer

Miten ihminen (nainen) voi vielä kolmannella kymmenellään pitää kiinni joistain pentukekkereistä. menee yli ymmärryksen.

Itse en aina edes muista omaa syntymäpäivääni saati sitten muiden.

Mielestäni aikuisiällä pitäisi pikemminkin juhlistaa neitsyyden/poikuuden menetyspäivää aina vuosittain.

• -k32v-

tai siis voi olla sellasia. hyvä jos muistaa oma syntymäpäivänsä.

et voiha siitä kai mainita ja vähä kiukuta, mut ehkä olis vähä ylimitoitettuu järjestää kohtausta.

realitycheckkiä kehiin. nii ja anna pyytää anteeks, kun se varmana kuitenki tajuu, et kaikki ei menny iha putkeen.

• Shii.

Mä en muista edes mun ystävien ja vanhempien syntymäpäiviä. En mä kyllä muista omianikaan..hahe

• Ninja25

Kaikilla ei oo hyvää numeromuistia. Jotkuu ei vaa yksinkertasesti muista ja that's it. Meillä muistaja oon mie. Ei toi mies muista mitää numeroita..just ja just miun synttärit..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      598
      2385
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1892
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1730
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1448
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1366
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1291
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1174
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      940
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      928
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe