Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haluaako härkämies?

Köyhä prinsessa

Haluaako härkämis rikkaan naisen? tai naisen josta on jollain tavalla hyötyä...vaikka maallisesta omaisuudesta??
Välillä tuntuu siltä....surullista.
Jos näin on...niin omaisuuttahan voi yhdessäkin hankkia ja nyt ei ole kyse parikymppisistä härkämiehistä.

10

2079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En prinsessa mutta köyhä kyllä

      Mikä saa sut miettimään tuollaista ? Miten ilmenee ?

      Nimittäin itse olen tapaillut erästä keski-ikäistää härkämiestä ja tietyt asiat ovat osoittaneet, että tämä härkämies saattaisi haluta hyötyä naisen omaisuudesta ja varmaan haluaisikin varakkaan naisen. Tiedän, että hänellä on tunteita minua kohtaan, mutta emme suunnittele tätä suhdetta mitenkään, tunnen että tämä voi loppua milloin tahansa...hän voi lopettaa tämän jos/kun löytää sen rikkaan naisen. Tietyistä syistä hän varmasti kuvitteli minulla olevan omaisuutta ja rahaa enemmän kuin mitä onkaan. Tilanteeni selvisi hänelle kuitenkin melko nopeasti.
      Kerran hän leikillään heitti, että kun oman talon osto tulee ajankohtaiseksi niin hänen täytyy löytää se oikea nainen...nauroin, suhde oli vasta alullaan, mutta sisimmässäni en pitänyt lainkaan "tuosta heitosta".

      En taida itse haluta miestä,joka on rahan perässä. Pidän tästä miehestä hyvin paljon, mutta jokin tietty kuilu välissämme on, juuri tuosta sinun mainitsemasta syystä.

      Oikea rakkaus on pyyteetöntä ja todellakin...yhdessä voi hankki omaisuutta, pyrkiä eteenpäin. Yhdessä varmasti jääkin enemmän rahaa säästöön.

      Lähes vuoden on tämä minun suhteeni jatkunut, jotenkin tunnen olevani vain väliaikainen vaihtoehto. Tosin tunnen että mies välittää.
      Kerro lisää omasta tapauksestasi.

      • Köyhä prinsessa

        Minun tapaus usko vaan niin muistuttaa sinun tapaustasi jonkin verran.
        Tapaamisia on n. vuoden sisään mahtunut vain noin
        10 kertaa.
        Tunteita minulla varmasti alkoi olemaan enemmän kuin hänellä...näin ajattelen.
        Niinkuin sinulla, jokin kuilu meilläkin oli ja siksi laitoin suhteen poikki, ihan itseni takia.
        En halua satuttaa itseäni sellaisen ihmisen takia joka on rahan ja halujen perään. No, tähänhän minulla ei ole todisteita muita kuin se naisen vaisto ja järki.
        Kaipaan häntä vieläkin, vaikka en ymmärrä mitä hänessä kaipaan. Ehkä sitä, että jos en tehnytkään oikein, mutta uskon kohtaloonkin.


    • on tärkeintä

      itse olen härkämies ja voin sanoa että toi omaisuus/rikkaus ei ole ollenkaan pääasia, ainakaan minulle. Pääasia että tulee toimeen eikä tarvitse joka senttiä venyttää.. Itse arvostan kotiäitejä yli kaiken. Jos/kun puoliso olisi kotona ja pitäisi sen kunnossa, se olisi aivan riittävää. Ei siihen Nokian osakkeita tarvita. Mutta siinä mielessä hyötyä etsin, että juuri yhteiseksi hyväksi olisi töitä tehtävä. En ole myöskään työn orja itse. Vapaallakin olen ollut/tulen olemaan jos vain taloudell. mahdollista. Luulisin, että härkä hakee itselleen tasavertaista kumppania, samalta tasolta lähtijää. Yhdessä voi toki edetä.

      • Kokemuksesta puhun.

        Kyllä se tosi on,vaikka kuinka puhutaan rakkauden nimeen mutta kyllä härkä mies katsoo myös naisen näköä ja varallisuutta,ja ettei kukaan kuvittelisi mun provoilevan,puhun ihan omista liitoistani.Eka puolisoni härkä,oli tyhjä tasku,liittoa16v.Hänen elintaso nousi ja velat jotka hällä oli maksettiin,vaikka oli avioehto en saanut suojattua kaikkea mitä olis pitänyt huomioida.Nyt uusi mies myös samaa merkkiä,ei hänkään mikään kroisos ole,hälläkin entisen elämäm-tyylin velkoja joutuu hoitelemaan vielä parisen vuotta.Saas nähdä kuinka nyt "ämmän"käy??


    • härät

      rahan perässä juokse! Mieheni on härkä ja todellakaan nuo teidän kuvaukset ei sovi ruotuun. Minä en omistanut mitään muuta kuin vaatteeni ja kuitenkin yhdessä ollaan ja talokin rakennettiin juuri.... Joten minusta ei ole hyötynyt taloudellisesti mitenkään eikä koskaan ole mitään sen suuntaista edes puhunut tai osoittanut. Oikeastaan päin vastoin on asian laita (enkä itse ole härkä vaan vaaka, minähän tässä olen "hyötynyt", on talot ja autot, päälle päätteksi mies joka ottaa AINA minut huomioon ja kyselee mielipiteitäni asioihin jotka vaikuttaa myös minuun. ELI EI KANNATA YLEISTÄÄ. Sitä paitsi olen kyllä huomannut tällaisia piirteitä enemmän kyllä Oinaissa ja lähinnä naisissa...minulla on 5 oinasnaista ystävänäni ja kaikissa heissä löytyy tuo hyötymis-piirre!

    • omavarainen

      Heips,, Olen härkä ja en etsi rikasta naista,,vaan rakasta,,omilaan toimeen tulen,, jalat maassa niin kuin sanotaan,,samoin luulen myös toisista härkä miehistä,,olen jo aikuinen,,ikämies,, penikka tauti on jäänyt taakse

      • pinja

        Seurustelen härkämiehen kanssa ja olen kanssasi omavarainen samaa mieltä.Mies on tehnyt minulle selväksi,ettei raha ole tärkeintä elämässä.Hän on suorasukainen,mutta ottaa minut huomioon kaikissa asioissa.Hellyyttä saan yllin kyllin ja pidän siitä.Meillä on molemmilla oma talo,mutta hän haluaisi minut luokseen asumaan.Luottamus ja uskollisuus on hänelle tärkeää.Siis kaikin puolin rakastettava kumppani.


      • härkä..
        pinja kirjoitti:

        Seurustelen härkämiehen kanssa ja olen kanssasi omavarainen samaa mieltä.Mies on tehnyt minulle selväksi,ettei raha ole tärkeintä elämässä.Hän on suorasukainen,mutta ottaa minut huomioon kaikissa asioissa.Hellyyttä saan yllin kyllin ja pidän siitä.Meillä on molemmilla oma talo,mutta hän haluaisi minut luokseen asumaan.Luottamus ja uskollisuus on hänelle tärkeää.Siis kaikin puolin rakastettava kumppani.

        Onnea ja menestystä..kyllä se asia on niin,,,


      • härän vaimo.
        pinja kirjoitti:

        Seurustelen härkämiehen kanssa ja olen kanssasi omavarainen samaa mieltä.Mies on tehnyt minulle selväksi,ettei raha ole tärkeintä elämässä.Hän on suorasukainen,mutta ottaa minut huomioon kaikissa asioissa.Hellyyttä saan yllin kyllin ja pidän siitä.Meillä on molemmilla oma talo,mutta hän haluaisi minut luokseen asumaan.Luottamus ja uskollisuus on hänelle tärkeää.Siis kaikin puolin rakastettava kumppani.

        Pistipä silmään tuo yksi lause"haluaa asumaan sun luo"niin meilläkin kävi,miehellä oma rivarimulla omakotitalo,niinpä niin mies halusi asumaan mun luo???Kuluista suurimman osan maksan minä,miehellä vanhojen velkojen maksuja viel toista vuotta,kyllä munkin mies ottaa minut huomioon mutta välillä tuntuu että sehän myös maksaa kenen talos asutaan,hänkin ihan hyvä palkkaises työs valtiolla ja tunteensa näyttää ja uskollinen on,mut välillä tuntuu olevan se asenne että sehän maksaa joka enemmän ansaitsee!!Olen itse itsenäinen yrittäjä.


      • Mitä mies tahtoo
        härän vaimo. kirjoitti:

        Pistipä silmään tuo yksi lause"haluaa asumaan sun luo"niin meilläkin kävi,miehellä oma rivarimulla omakotitalo,niinpä niin mies halusi asumaan mun luo???Kuluista suurimman osan maksan minä,miehellä vanhojen velkojen maksuja viel toista vuotta,kyllä munkin mies ottaa minut huomioon mutta välillä tuntuu että sehän myös maksaa kenen talos asutaan,hänkin ihan hyvä palkkaises työs valtiolla ja tunteensa näyttää ja uskollinen on,mut välillä tuntuu olevan se asenne että sehän maksaa joka enemmän ansaitsee!!Olen itse itsenäinen yrittäjä.

        onko se turvallisuutta..vakautta...varallisuutta,en ole vielä selvillä..vaikuttaisi ettei varallisuudella
        olisi merkitystä ja rakkautta vannotaan..ei jatkuvasti mutta sillai tarpeeksi,että tuntuu ettei muita tarvitse katsella...omavarainen on hyvinkin,joskus joutuu töitä painaa niska limassa,mutta tietää mitä tekee eikä sitä työtä estä suhde saati muu...kun on rahaa saatava..kannattaisiko tällaisen ihmisen kanssa jatkaa elämää....vapaa ajoillaan hyvin romantinen,mutta kun työt painaa niskaan ja on ansaittava niin tuntuu sillä hetkellä ettei olisi olemassakaan...?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe