Moi
Onko kokemuksia C5:n automaattilaatikosta?
Itsellä toinen laatikko menossa ja jälleen hydrauliikka venttiilivika, kummallakin laatikolla ajettu n.60.000 km.
C5 automaattilaatikko
38
24698
Vastaukset
- Matikilla aina vaan
200.000 huoletonta kilometriä omalla automaattivitosella takana.
Minkäs vuosimallin laatikko sulla on ja onko öljyjä vaihdettu säännöllisesti? Vuodesta 2003 on vitosissa käytetty parempaa laatikkoversiota. Magneettiventtiilit tuntuu olevan joidenkin vanhempien laatikoiden ongelma, mutta onneksi suurin osa niistäkin toimii moiteetta.- hmv67
Ensimmäinen laatikko vuosikertaa 2003 ja toinen 2005. Ei pitäis vielä olla öljy ongelmia.
- C5 HDI AB
... sen ensimmäisen laatiko vaihdon aiheutti, eli mikä siinä hajosi ? Eihän näissä juuri muita vaivoja ole ollut muutoin kun mangneettiventtiilesissä ja hydrauliikkayksiköissä eikä niiden takai tarvitse laatikkoa vaihtaa.
- vaihdettu
Meikäläisen 2003 kesäkuussa rekisteröityyn vaihdettiin hydr.yksikkö, kun mittarissa oli 35tkm. Nyt mittarissa 95tkm ja kaikki toiminut hyvin.
- C 5 HDI AB
Myös minulle hydrauliikkayksikkö vaihdettiin 2004 mallin 120 tuhatta ajettuna.Takuuseen meni. Muutoin laatikko pelannut hyvin.
- sama tuttu juttu
C 5 HDI AB kirjoitti:
Myös minulle hydrauliikkayksikkö vaihdettiin 2004 mallin 120 tuhatta ajettuna.Takuuseen meni. Muutoin laatikko pelannut hyvin.
98000 km ja laatikko uusiksi.
Auto pitäisi olla tolpalla eikä . . . - c5 hdi automaatti vm06 ajet...
C 5 HDI AB kirjoitti:
Myös minulle hydrauliikkayksikkö vaihdettiin 2004 mallin 120 tuhatta ajettuna.Takuuseen meni. Muutoin laatikko pelannut hyvin.
itsellä ei automaatin kanssa mitään ongelmaa. Autolla on ajettua nyt tuon 110000. laatikkoon vaihdatan öljyt 60tkm välein. tässä mallissa on kuusivaihteinen aisinin tekemä laatikko..kuulemma paljon parempi kuin tuo nelilovinen...:)
- C 5 HDI AB
sama tuttu juttu kirjoitti:
98000 km ja laatikko uusiksi.
Auto pitäisi olla tolpalla eikä . . .Kysyn sinultakin että miksi laatikko uusittiin ? Ei hydrauliikkayksikön vika sitä vaadi. Eli kerroppa mikä sieltä hajosi. Kyselen siksi, että kukaan joka väittää että vaihteisto on hajonnut ei kerro mikä särkyi. Jos minulle kävisi niin, ottaisin kyllä selvää mitä tapahtui. Kun lueskelee mersufoorumia tai keskustelee Vehon asentajien kanssa kuulee kertomuksia mersun laatikoista ja niiden hajoamisista,tarkkoja selostulksia mikä hajosi. mutta citikasta ei kuule muuta kuin näitä "laatikko uusiksi"-juttuja. Veholla väittävät että mersua saa vaihteiostonkin osalta korjata paljon useimmin kun citikkaa. Citikan vaivat on näitä hydrauliikkayksikkövaivoja ja laatiko päivityksiä.
- et silleen
C 5 HDI AB kirjoitti:
Kysyn sinultakin että miksi laatikko uusittiin ? Ei hydrauliikkayksikön vika sitä vaadi. Eli kerroppa mikä sieltä hajosi. Kyselen siksi, että kukaan joka väittää että vaihteisto on hajonnut ei kerro mikä särkyi. Jos minulle kävisi niin, ottaisin kyllä selvää mitä tapahtui. Kun lueskelee mersufoorumia tai keskustelee Vehon asentajien kanssa kuulee kertomuksia mersun laatikoista ja niiden hajoamisista,tarkkoja selostulksia mikä hajosi. mutta citikasta ei kuule muuta kuin näitä "laatikko uusiksi"-juttuja. Veholla väittävät että mersua saa vaihteiostonkin osalta korjata paljon useimmin kun citikkaa. Citikan vaivat on näitä hydrauliikkayksikkövaivoja ja laatiko päivityksiä.
ei kerrottu muutakuin et laatikko pitää uusia ei ole korjattavissa. -02 laatikko kesti 100 000 km samaan autoon vaihdettiin 2 kertaa. sitten vaihtui auto. millä muulla merkillä kuin citikalla on omia korjaamoita. en tarkoita varsinaisia merkkikorjaamoita vaan pienenpiä yksin citikoihin erikoistuneita puljuja. lahdessakin toiminassa 2 citikka korjaamoa.
- C 5 HDI AB
et silleen kirjoitti:
ei kerrottu muutakuin et laatikko pitää uusia ei ole korjattavissa. -02 laatikko kesti 100 000 km samaan autoon vaihdettiin 2 kertaa. sitten vaihtui auto. millä muulla merkillä kuin citikalla on omia korjaamoita. en tarkoita varsinaisia merkkikorjaamoita vaan pienenpiä yksin citikoihin erikoistuneita puljuja. lahdessakin toiminassa 2 citikka korjaamoa.
Mitä niille tapahtui, eli miten vika ilmeni ?
Kaikki on korjattavissa, mutta kaikki ei osaa korjata. Menikö ne takuuseen ? Korjaamo voi myydä vaikka moottorin joka huollossa jos asiakas ei pidä puoliaan. - et silleen
C 5 HDI AB kirjoitti:
Mitä niille tapahtui, eli miten vika ilmeni ?
Kaikki on korjattavissa, mutta kaikki ei osaa korjata. Menikö ne takuuseen ? Korjaamo voi myydä vaikka moottorin joka huollossa jos asiakas ei pidä puoliaan.eka laatikko meni takuuseen. sitten oli omistajan vaihdos ja toinen laatikko ei mennyt takuuseen vaikka oli ollut asennettuna vajaan vuoden ja sillä ajettu 100 000km. asiasta otin yhteyttä maahantuojaan ja he tehtaalle. kaikki pesi kätensä. auto yksinkertaisesti alkaa hyytymään, lopuksi ei jaksa kulkea mihinkään. vian alkuaikoina, ajossa tapahtui pienehkö nytkähdys ja varoitusvalo syttyi, eikä vaihteita voinnut vaihtaa käsivalinnalla ollenkaan. kosjaus tapahtui moottorin uudelleen käynnistämisellä.
- C 5 HDI AB
et silleen kirjoitti:
eka laatikko meni takuuseen. sitten oli omistajan vaihdos ja toinen laatikko ei mennyt takuuseen vaikka oli ollut asennettuna vajaan vuoden ja sillä ajettu 100 000km. asiasta otin yhteyttä maahantuojaan ja he tehtaalle. kaikki pesi kätensä. auto yksinkertaisesti alkaa hyytymään, lopuksi ei jaksa kulkea mihinkään. vian alkuaikoina, ajossa tapahtui pienehkö nytkähdys ja varoitusvalo syttyi, eikä vaihteita voinnut vaihtaa käsivalinnalla ollenkaan. kosjaus tapahtui moottorin uudelleen käynnistämisellä.
Edelleen vaivaan kyselemällä, siis mitä tarkoittaa hyytyminen ? Luistaako laatikko niin että auto ei liiku vai eikö se vaihda pykäliä? Piippaus ja varoitusvalo merkitsee sitä, että laatikko menee vikatilaan eikä silloin voi vaihtaa käsivalinnalla. Vikatilassa laatikko "suojelee itseään". Tuo nykäys ja vikatilaan meno viittaa hydrauliikkayksikön vikaan eikä sen takia tarvitse koko vaihteistoa vaihtaa, hydrauliikkayksikön vaihto kestää pari tuntia ja maksaa muutaman satasen.Jos hydrauliikkayksikkö ei pidä paineita, varmaankin meno lippuu jossakin vaiheessa. Mistä liikkeessä pääteltiin että koko vaihteisto on hajalla ? Paljonko remontti maksoi eli kuinka kallis oli laatikon vaihto? Oliko laatikko AL4 vai ZF ? Missä ajossa auto on kun sillä ajetaan vajaassa vuodessa 100 tuhatta ?
- trs
c5 hdi automaatti vm06 ajet... kirjoitti:
itsellä ei automaatin kanssa mitään ongelmaa. Autolla on ajettua nyt tuon 110000. laatikkoon vaihdatan öljyt 60tkm välein. tässä mallissa on kuusivaihteinen aisinin tekemä laatikko..kuulemma paljon parempi kuin tuo nelilovinen...:)
aisinin laatikko ei hyvä made in japan vanha laatikko zf ja kestää kun vaihtaa öljyt kerran vuodessa vähintään ei se niin kallista ole.omalla 2.2hdi automaatilla on ajettu 250000km ja hyvin toimii.
- ZKODA
et silleen kirjoitti:
eka laatikko meni takuuseen. sitten oli omistajan vaihdos ja toinen laatikko ei mennyt takuuseen vaikka oli ollut asennettuna vajaan vuoden ja sillä ajettu 100 000km. asiasta otin yhteyttä maahantuojaan ja he tehtaalle. kaikki pesi kätensä. auto yksinkertaisesti alkaa hyytymään, lopuksi ei jaksa kulkea mihinkään. vian alkuaikoina, ajossa tapahtui pienehkö nytkähdys ja varoitusvalo syttyi, eikä vaihteita voinnut vaihtaa käsivalinnalla ollenkaan. kosjaus tapahtui moottorin uudelleen käynnistämisellä.
minulla oli 2013vm skoda oktavia ja 43tkm ajettuna kaikki särkyi mikä särkyä voi ja kori mätäni. 74hinauskertaa 2 vuodessa korjaamolle ajoon ja turvallisuuteen vaikuttavien vikojen takia, huh! 4l/1000km kulutti öljyä. moottori/vaihteistoyhdistelmä sekä taka-akseli putosivat tielle RUOSTEEN takia. takuu ei korvannut mitään vaikka esitin LUJUUSLASKELMAT jokaisella korjaamoreissulla. paaliin meni. Toyota tuntuu kestävän vaikka atomipommin. miksi skoda ruostuu mutta Toyota ei?
- tiivi
".....oktavia ja 43tkm ajettuna kaikki särkyi mikä särkyä voi ja kori mätäni."
Muistatko oikein? Minulla oli Octavia 2010, jonka ostin käytettynä vähän ajettuna ja ajoin melkein 200 000km, ennenkuin vaihdoin uudempaan. Ei ollut mitään suurempaa remonttia, pari pyöränlaakeria ja jarrupalat kumpaankin päähän. Korikin (VAG, galvanoitu) oli käytännössä ruosteeton!
- Auotmaatilla
Mulla on tommonen diesel-farkku 2,o litran koneella ja automaatilla. Mittarissa nyt noin 250.000. Sama laatikko vaihtelee edelleen eikä mitään ongelmia ole ollut. Olen kyllä tietoinen noista täälläkin mainituista oireista mutta ei ole sattunut omalle kohdalle. Ajo on monipuolista eli säännöllisesti tulee ajettua myös pidempiä yhtäjaksoisia reissuja.
Tässä mallissahan oli muutama muu takuujuttu heti uutena, mutta ne hoideltiin huoltojen yhteydssä ihan tyylikkääsi; mm. kaikki vanteet vaihdettiin. Tämä farkkumallin takalasin sähkölukkoa ei ikinä saatu kuntoon joten pyysin poistamaan koko vimpaimem ja lukittiin ikkuna pysyvästi.- Karsee_romu
On sulla vaan helevetin ruma situkka, tynnyri pyörillä !!
- Laatikko123
150000 menossa öljyt vaihdettu 100000, kun ilmeni häiriö tiloja ja taas toimii. Huollossa sanottiin ettei tarvitsisi öljyihin koskea...?
- c5 tomaatti
Mikä laatikko on missäkin C5 vuosimallissa/bensa,diesel koneessa?
-Aisin
-ZF
-AL4
Mikä noista on missäkin? - Xsaraman
Ensimmäisen sukupolven C5 ja Peugeot 406, 2,2hdi ja 3,0 v6 löytyy ZF laatikko(liikaa vääntöä al4 laatikolle)
Kaikissa muissa on AL4
Uudemmista en tiedä.
http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_4HP20_transmission
Olen itsekkin etsimässä citikkaa automaatilla. Mutta AL4 vähäsen vieroksuttaa. Kun niitä ei näköjään oikeen huolleta kunnolla.
Uudemmat:
http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC - Miehemme_maalta
Moro, käytössä kehonsiirtoväline (ei siis auto) C5 2,0 bensa automaattilootalla (lienee AL4), vm. 2006, mittarissa 215000 km. Laatikko on täyspaska. Siitä ei pääse mihinkään, vaikka miten ajattelisi positiivisesti. Vaihtaa laiskasti, ykkösen ja kakkosen välissä välivapaa, eka hydr.venttiilivika tuli 70tkm:n kohdalla... Tällä hetkellä venttiilivikaa lienee uusimassa, koska tarjoaa välillä vikasietotilaa ja pakkokakkosta silmään.
Kadun syvästi, että tuli aikoinaan hankittua moinen riesa.- Etvaanosaa
No tuskin se kenenkään muun vika on jos et osaa käyttää
- 2005-2.2-SH
2005 mallissa on ZF, 2006 tai 2007 vaihtui Aisiniin, 6 pykäläiseen. ZF Citikkani pyrki nykimään, vaihdatin öljyt. Teboilin öljyguru sanoi, että heidän täyssynteettinen Fluid S käy siihen hyvin, ja se sinne laitettiin. Spekseistä katselin alkuperäisen ja teboilin arvoja , olivat lähellä muuten toisiaan, mutta Ässällä oli parempi viskositeetti-indeksi, eli ei jäykisty niin paljon kylmässä. Nykiminen väheni, mutta ei loppunut. Nyt nykiminen on hävinnyt, kun tukin pakokaasun takaisinsyöttöputken umpirikalla. Kone puhdistui pikkuhiljaa ja nykiminen hävisi. Suosittelen. Kone 2,2 HDI ja kilometrejä 380 000. Ei alle 5000€ hinnalla parempaa autoa löydy, varsinkin jos arvostaa mukavuutta. Näillä kilometreillä on kulumisvikoja jonkinverran tullut, mutta ei mitään kovin kallista.
- jäähyväisetcitikalle
Minä kerkesin omistaa kaksi päivää tuossa tämän vuoden puolella ns:huoletun c5 hdi farkun ja vaikka oli oljyt vaihdettu alle 1000km sitten laatikkoon niin ei siitä se alkoi ,autohan oli 2002 diesel mutta laatikko oli jo vaihdettu 2009 vuonna josta kuitti miltei 4000euroa,ja tuolla laatikolla oli menty 130000km ja nyt oli sitten öljyt vaihdettu laatikkoon.
Siitä alkoi trenaaminen ja ongelmat,ärsyttihän se kun piti olla niin hyvä kaikin puolin,tämä oli melkoinen isku minulle joka aikaisemmin olin ajanut manuaalina ja palasin vanhaan sitikkaa takaisin,enään en palaa ja en osta sitikkaa enään millään laatikolla.
Sitikan puolesta ajoni on nyt tehty,toivotan teille muille onnea ja toivottavasti kestää,eli 4 citikan omistaneena jätin citikan, vähän niin kuin hautaan koko merkin omalta kohdaltani.
Toivotaan että muilla on parempi onni ja tuuri mutta minun kohdalla sitä ei enään kokeilla ,hyvää jatkoa citikan omistaville.- Hirvee_paska
Oikea päästös, pelkästään Tynnyri-C5 situkan näkemisestä tulee jo oksennus.
- yrjötulee
Hirvee_paska kirjoitti:
Oikea päästös, pelkästään Tynnyri-C5 situkan näkemisestä tulee jo oksennus.
Totta se on. Jo nimimerkkikin sanoo sulla hirvee paska housussa!
- Hannu195903
Minulla laatikolla ajettu 420 000 km ei vikoja,merkkihuollossa sanottiin ettei laatikon öljyä voi vaihtaa niin että alkuperäiset öljyt!
- halpaa-ajoa
Ostin C5 2.0 hdi automaatin vm.02 mittarilukema 448tkm ja kun kysyin alkuperäiseltä omistajalta onko laatikkoon vaihdettu öljyt niin vastasi ettei tarvitse vaihtaa.
Nyt olen ajanut muutaman tuhat km. ja hyvin toimii.
Maksoin autosta 400 e ja ajoaikaa on ensikesään.
- EAT6_vs_ETG6
Niin, kummasta laatikkotyypistä ketjussa ollaan keskustelemassa vaiko kummastakaan.
EAT6 - perinteinen automaatti, jonka toimivuudesta / käyttömukavuudesta olen lukenut positiivistä ja joka on mm. 180hv dieseleiden parina. En tidä onko ja miten kehittynyt vuosien varrella ja jos, niin misä vuosimalleissa on muutoksia / päivityksiä.
ETG6 - robotisoitu manuaali, josta ainakin takavuosina kuuli negatiivistä, kuulema hidas, hakeva ja nykivä. Mekaanisen kestävyyden suhteen ei sen kummepia mielikuvia.
Tuolla EAT6:lla varustettu potentiaalisti kiinnostaa. - hydroactiveIII-pitääolla
Itselläni 2007 2,0 HDI ja Aisinin 6 vaihteinen, 260tkm, alkuperäinen laatikko toimii moitteetta. Kun ostin sen 232 tkm ajettuna oli laatikossa alkuperäiset öljyt- vaihtoi laiskasti alaspäin ja ylöspäinkin täyskaasulla jo 3000 rpm kohdalla. Vaihdoin öljyt huuhtelemalla - vanhat mustat öljyt pois (ulos tulee n. puolet), lisäsin 1,5 litraa uutta, käytin konetta hetken eri vaihteilla (pukeilla, pyörät ei pyörineet) ja laskin öljyt pois. Toistin tämän viidesti jolloin ulos tuli jo punaista öljyä. Täytin 3,5 L uutta ja laskin mittaputkesta ohjeen mukaan ylimääräiset pois. Operaation jälkeen oli kuin olisi uusi laatikko vaihdettu autoon. Nyt 40 tkm jälkeen alkoi oireet hieman palautua jolloin vaihdoin uutta öljyä 3l ja taas toimii hienosti. Ikuinen öljy on utopiaa ja jos ei ajoissa ole vaihdettu niin nyt pitää huuhtoa useammin ennen kuin laatikko puhdistuu.
Pitää myös muistaa että Aisin on ns oppiva laatikko ja sen takia voi käyttäytyä välillä oudosti. Akun kenkä hetkeksi irti niin muisti tyhjenee. Samoin jos tulee häiriötila ja vaihteisto lukittuu kolmoselle (itselle kävi niin kun polkasin kick downia juuri kun laatikko oli vaihtamassa ylöspäin).
AL4 kestää bensakoneessa mutta ei kuulemma kestänyt HDIn vääntöjä. Aisinin 6 vaihteinen kestää ja sitä on monella muullakin merkillä käytössä hyvällä menestyksellä.
Kaverilla on 2005 2,0 bensa ja AL4. Ajettu 250 tkm, ei ongelmia, mutta kun hän osti sen 30tkm sitten niin teetti heti vaihteiston pesun erikoislaitteella. Uusilla öljyillä toimii nyt hyvin vaikka välillä on yli 1000 kg perävaunu perässä.
Mikään auto ei kestä ilman huoltoa. Ikävä vain että ranskalainen insinööri on luullut ettei Suomen oloissa tarvita laatikkoon öljynvaihtoa.- Aisin_EAT
"Toistin tämän viidesti jolloin ulos tuli jo punaista öljyä. Täytin 3,5 L uutta ja laskin mittaputkesta ohjeen mukaan ylimääräiset pois."
Hyvällä huolella olet homman tehnyt. En sitten tiedä uskaltaako tuollaisessa suurten kilometrien (ensimmäisessä?) vaihdossa käyttää vaikkapa Forten peseviä automateille tarkoitettuja tuotteita. No, tuollainen huolella tehty huuhteluvaihto on ainakin turvallinen.
"Mikään auto ei kestä ilman huoltoa. Ikävä vain että ranskalainen insinööri on luullut ettei Suomen oloissa tarvita laatikkoon öljynvaihtoa."
Kyllä ne automaatin öljyt tulee vaihtaa mantieteellisestä sijainnista riippumatta maksimissaan 60tkm tai x-vuoden välein, niin takaa laatikon hyvän toiminnan ja pitkäikäisyyden. Suomen kaltaiset olosuhteet antavat siihen sitten vielä perustellun lisäsyyn.
Tuolta voi kurkata millä hinnalla noita C5:a myydään Ranskassa:
- https://www.leboncoin.fr/voitures/offres/?th=1&rs=2016&brd=Citroen&mdl=C5&gb=2
Ps. Paljonko marmorilla teetetty EAT6:n öljynvaihtohuolto kustantaa ja tekevätkö huuhteluperiaatteella? - vv61
Kyseessä Citroen C5 vm 2009 Hdi automaattilaatikko mietii joka vaihdossa vaihtaako vai ei josta aiheutuu nykimistä ja yli 100 nopeuksilla terävää nykimistä samoin kuin kiihdyttäessä. Laatikon öljyt vaihdettu 3 kertaa puolen vuoden sisällä. Mikähän aiheuttaa moista ?
- Aisin_EAT
vv61 kirjoitti:
Kyseessä Citroen C5 vm 2009 Hdi automaattilaatikko mietii joka vaihdossa vaihtaako vai ei josta aiheutuu nykimistä ja yli 100 nopeuksilla terävää nykimistä samoin kuin kiihdyttäessä. Laatikon öljyt vaihdettu 3 kertaa puolen vuoden sisällä. Mikähän aiheuttaa moista ?
Ongelmalla ei välttämättä ole mitään tekoa itse automaatin kanssa, sillä joskus mm. huonossa hapessa oleva EGR aiheuttaa käyntihäriöitä tai jokin muu moottorin käyntiin vaikuttava elementti.
- pitäneevaihtaa
Niinpä niin. Pihassa seisoo c5 2.0 hdi aut. vm.09 aj.240 tkm huollettu merkkiliikkeelä mut laatikkon ei ole vaihdettu koskaan öljyjä ja vaihtaa kun unelma.
- Anonyymi
mulla oli pösö 406 automaatti, aj 325000, ei koskaan vaihdettu öljyjä, ei mitään ongelmaa, nyt on 2 kpl samanlaisia toisella aj 225000 , toisella 128000 , ei vaihdettu öljyjä, eikä vaihdeta, sanoivat merkkikorjaamossakin, että se kyllä pyytää öljynvaihtoa, jos tarvitsee, sytyttämällä merkkivalon,
nyt miettiny vaihtoa citikkaan, hyvän jousituksen takia, siks tällä palstalla lueskelemassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla oli pösö 406 automaatti, aj 325000, ei koskaan vaihdettu öljyjä, ei mitään ongelmaa, nyt on 2 kpl samanlaisia toisella aj 225000 , toisella 128000 , ei vaihdettu öljyjä, eikä vaihdeta, sanoivat merkkikorjaamossakin, että se kyllä pyytää öljynvaihtoa, jos tarvitsee, sytyttämällä merkkivalon,
nyt miettiny vaihtoa citikkaan, hyvän jousituksen takia, siks tällä palstalla lueskelemassaItse en zfän laatikoita ota,opin kuorma-autoista,aisinin laatikko esim.chevy epica 2.5 suora kuutonen ketjukoneella,mulla jo toinen chevy,öljyt laatikkoon olen vaihtanu 60th välein,nyt ajetti 240th laatikossa ei koskaan häiriöitä,mut automaattina aisin turbiinilaatikko paras,dsg.tä skoda esim.ei oteta edes vaihdossa esim.Tre.lla,ellei sulla ole 8000th euron kuittia rempasta,sellanen auto se skeida,audeja ostetaan muka premium auto,täys susi
- vv61
moi
- Anonyymi
Moi vaan, ostin v 2014 2.0 Hdi automaatti farmarin ja laitatin siihen tehoschipin 180 hv. Ajelin sillä peräkärry perässä 500 tkm ilman laatikon öljynvaihtoja tai venttiilivikaa ennenkuin laatikon kitkalevyt alkoivat liirata ylämäissä nelosvaihteella. Sitä siedin 534 tkm kohdalle, jonka jälkeen vaihdoin tämän vuotta uudenpaan ja vain 160 tkm ajettuun. Olen ollut tyytyväinen. Etpyörän laakerit tosin pitää vaihtaa aina 100 tkm välein, mutta esm pakoputkea ei koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875