mun agilityssa on semmonen vika ,että kun kiihtyvyys on laskenut aivan älyttömästi.kun lähtee paikoiltaan niin mopo menee aivan hiljaa ,mutta sitten kun vääntelee kaasua niin se rupeaa taas vähän kulkeemaan???
mikäköhän vikana
no minäb
3
753
Vastaukset
- vaaaaan
Kuinkahan paljon skootterilla on mahdollisesti ajettu ? Jos on hirveästi niin variaattorin rullat vaihda ja puhdista kaasari jos et sitä ole koskaan tehnyt..Luulisin johtuvan tuon kaasarin tukkoisuudesta.
- no minäb
ajettu on 1750km
- voi olla
Kaasuttimen luistin takertelu.
Ota ilmanpuhdistin irti kaasuttimesta ja kokeile kaasuttimen kurkun sisältä liikkuuko luisti herkästi.
Itselläni takkuili kun seisoi pidempään.
CRC tai joku ohut oljy voi auttaa asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805