Puskista puheenollen..

Huom!

Mielestäni "puskia" ovat kaikki ne, jotka tänne kirjoittavat ilman OMAA kuvaansa, vaikka olisivatkin tehneet profiilin itsestään.

Lisäksi siinä profiilissa oleva teksti saattaa olla täysin puuta heinää, joten pelkkä nikillinen profiili ei todista YHTÄÄN MITÄÄN.

Usein profiileihin on lisäksi laitettu joku feikkikuva, joten tälläkin palstalla kirjoittelee hyvin vähän "puskattomia". Olisiko 1-2 kpl...!?

So?

40

2630

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärin ja pepulleen. Miten selität mm. ne 6 rekannutta jotka olen tavannut irl?

• Huom!

voisin selittää, kun en itse ole heitä tavannut?

Mielestäni on tekopyhää se, että kuvattomien ja feikkikuvallisten nikkien haltijat nimittelevät nikittömiä "puskiksi". Aidoilla kuvilla esiintyjät voivat toki näin tehdä.

• toinen nimimerkki
        Huom! kirjoitti:

voisin selittää, kun en itse ole heitä tavannut?

Mielestäni on tekopyhää se, että kuvattomien ja feikkikuvallisten nikkien haltijat nimittelevät nikittömiä "puskiksi". Aidoilla kuvilla esiintyjät voivat toki näin tehdä.

Onko tämä sitten toinen puska?

• Kolmas pusikko

Eikö tämäkään ole oikea puska? Lähden etsimään seuraavaa.

• Huom!
        toinen nimimerkki kirjoitti:

Onko tämä sitten toinen puska?

voivat kirjoittaa kirjautumatta, joten on turhanpäiväistä nimitellä ketään puskaksi.
        Nykysäännöillä kaikki täällä ovat puskia - kunnia kuitenkin niille parille, jotka täällä kirjoittavat esiintyen aidolla kuvallaan.

• ensimmäinen nimimerkki

Eikö tämä ole puska.

• neljäs puska

Onko tämä jo puska?

• Naikkonen_sanoo

onko sillä nyt niin väliä miten itsensä täällä tuo esille tai ei tuo.
      Ei tähän foorumiin kannata niin kuoleman vakavasti suhtautua. Kukin taaplaa tyylillään ja itse ainakin toivoisin vain, että ne tyypit joiden ainoa ilo elämässä tuntuu olevan muille hattuilu ja lutkittelu täällä omien keskustelukykyjen puutteen peittääkseen siirtyisivät jonnekin muualle "pätemään".

• painukaa helvettiin, jos te ette osaa käyttäytyä täällä!

• Huom!

huomannut täällä olevan sellaista kirjoittajaa, jonka "ainoa ilo elämässä on muille hattuilu ja lutkittelu". Oletko sinä?

Kysymys on siitä, että on itsensä turhanpäiväistä korostamista nimitellä kirjautumattomia puskiksi, kun ei omakaan kuva ole esillä (tai se ei ole aito...).

• Huom! kirjoitti:

huomannut täällä olevan sellaista kirjoittajaa, jonka "ainoa ilo elämässä on muille hattuilu ja lutkittelu". Oletko sinä?

Kysymys on siitä, että on itsensä turhanpäiväistä korostamista nimitellä kirjautumattomia puskiksi, kun ei omakaan kuva ole esillä (tai se ei ole aito...).

mut mä ajattelin vaan, et jos niit on tulossa, ni parempi ku eivät tulis ollenkaan.

• Naikkonen_sanoo
        Einsten1 kirjoitti:

painukaa helvettiin, jos te ette osaa käyttäytyä täällä!

Sustahan tuli esille uusia puolia, kuumaverinen mies ;)

• viides pusikko

Jospa pusikosta huutelu onkin sitä, että voit kirjoitella joka kerran uudella nimimerkillä ja olla miten ilkeä tahansa. Voithan aloittaa seuraavan kirjoituksesi ilman edellisen painolastia.

• puskista huutelu

juuri tarkoittaa. Normaalielämässä piiloaggressiiviset ihmiset hyökkäävät nimettöminä nimimerkillisten kimppuun. Helppo kohde kun kukaan ei tiedä kuka huutaja on. Luusereita.

• Huom!
        puskista huutelu kirjoitti:

juuri tarkoittaa. Normaalielämässä piiloaggressiiviset ihmiset hyökkäävät nimettöminä nimimerkillisten kimppuun. Helppo kohde kun kukaan ei tiedä kuka huutaja on. Luusereita.

syy nikittömyyteen voi olla se, että ei ole ylenmääräistä tarvetta tuoda itseään esille. Tosin se ongelma ei vaivaa myöskään kaikkia nikillisiä.

• Tyttis79

itsestäni ulos, rekattuna tai ilman.

Ihan sama millä pimpelipom-nimimerkillä esim. sen oman näkökulmansa jollekkin ilamisee, tai yrittää auttaa kaveria näessä. Niin.

• Tyttis79
        Tyttis79 kirjoitti:

itsestäni ulos, rekattuna tai ilman.

Ihan sama millä pimpelipom-nimimerkillä esim. sen oman näkökulmansa jollekkin ilamisee, tai yrittää auttaa kaveria näessä. Niin.

"ilmaisee" ja "mäessä".

• eiks silloin pitäis puhua tuol seksuaaliosastolla? Tää on mun mielestä aika härskiä hommaa.

• sulo_vilen

We want...

A SHRUBBERY!

Ni! Ni! Ni!

• odottamatonta!

"Nobody expected the Spanish inkvisition!"

• No tämäpäs oli hyödyllinen avaus ollakseen anonyymilla keskustelupalstalla.

Mitä eroa muuten on puskalla ja pensaalla?

Jos puskista huutelu ahdistaa, niin kannattanee siirtyä johonkin portaaliin, jossa on kuva- ja rekisteröintipakko henkilöllisyydentarkistuksineen. Vaikkapa jonkun pankin tai kelan sivuille.

• Huom!

oli ilmeisesti tarkoitettu juuri niille "nikillisille nimittelijöille"? :)

• rekattuna oleminen tuo ennen kaikkea sellaista sisäistä varmuutta ja vastuuta. Mäkin olin ennen rekkautumista sellanen pelle, mut nyt mä olen vakavoitunut ja mä suostun enää keskustelee vakavista aiheista vakavasti. Siis emmä mikään tosikko ole, mut kuiteski.

Täs on mun mielestä se ero mihin nickyttömät sortuu: tuntuu et niille tärkeintä on vaan täällä pelleily ja kaiken pistäminen lekkeripeliks. Tää on musta tosi säälittävää ja pilaa tän palstan tunnelman. Jengi joutuu ottaa kuvia pois niitten profiileista, ja muuttaa niitä salaisiks, näiden rekkaamattomien pellejen takia.

Piis.

• kuvansa poistanut

Einsten kiteyttää jälleen! :)

• OikeaEtunimi_OikeaSukunimi
        kuvansa poistanut kirjoitti:

Einsten kiteyttää jälleen! :)

Olen itse kirjoitellut aikoinani enemmänkin noihin nyysseihin (uutisryhmät/Newsgroups)ja sillähän ihmiset käyttivät ja käyttävät yleensä ihan oikeita nimiä nimimerkkien sijasta. Eikä sillä "foto olisi kiva" jutulla ole ollut siellä mitään merkitystä.

• pensas-jussi

Joo. On mahdollista toki keskittyä aiheeseen ja puhua asiasta, mutta rekkautuminen voi myös olla asian hämmentämistä.

"Virtuaali-identiteetin" sanelemaa aatetta kun lähtee seuraamaan, niin saattaapi käydä kuten kotona sen vaimokullankin kanssa. Periaatteet astuvat kuvaan ja järjenkäyttö väistyy sivuun.

En tietenkään väitä, että kaikki puska-jussit olisivat asiasta puhuvia, hyvä jos kymmenes osa. Mutta samaa suhdetta näyttää noudattavan nickilän porukkakin. Pöyristyttävää typeryyttä mielestäni osoittaa kuvitelma rekkaamisen suojasta tällä palstalla. Toki vakikirjoittajien aatemaailmasta jo jotain hahmottaa, mutta että nikki saatikka siihen liitetty kuva jotain laatua takaisi, pöh.

Niin kauan kuin on mahdollista puhua itse asiasta ilman kuvittelemaani (-si) minää, niin puskasta tuulee!

• "On puskista huutelu...

Ainoa syy kirjoitella tänne on rekisteröitymättömyys, voi keskittyä itse asiaan, eikä kenekään tarvitse pohtia kirjoittajan henkilöllisyyttä...

• rekattu...

mutta ei tulisi mieleenikään syyllistyä nimimerkki-elvistelyyn eniron palstoilla koska katson että asia itse puhuu puolestaan tai ainakin pitäisi puhua eikä se kuka asian esittää...

• huutelijoilla on yleensä huono itsetunto, sitä on hyvä "paikkailla" täällä nikittömänä. Enitenhän ne älähtää kun rekanneet tapailee viikonloppuisin irl, íkinä ei tule olemaan puskatapaamisia =P

• Pähkinäpensaassa

ku porukoitten kone, vm kai jotain -79... :D, on niiiiin prkleen hidas, ei viitti paljon ylimääräisiä toimintoja tehdä, esim kirjautua..eikä mulla tähän enempää ollutkaan, poistun Mahjongin pariin! Kunhan vaan sanon heippa kaikille...eli ciao! :)

t. Kaaosmissi

• Huom!

itsestäsi?

• puhutaan
        Huom! kirjoitti:

itsestäsi?

:):)

• pullaasi!!

Nikittömän itsetunto on yleensä paremmalla tasolla kun rekattujen turha suunsoitto. Sun rekkaaminen ei tee susta yhtään uskottavampaa mitä sun näppikseltä tulee ulos!
        Rekatut heput/tytsät saavat muutenkin ihan rauhassa treffailla ja sikailla viikonloppuisin, EVVK.
        Mist sä muuten tiedät millä nikillä täällä feikataan, jotta saadaan sunlaisilta korneilta jauhopussit tyhjiks!!!

:D

• Tyttis79

oon jotenkin tilivelvollinen tekemisistäni, vai?

Ja tulisitko ihan itte paikan päälle toteamaan, onko kuvani (jos sellainen olisi prfiilissa) varmasti oikea?

Hei, jotkut (minäkin) pitää tätä kanavaa viihteenä ja keinona saada mielipiteitä muilta, keskustella. Ei tää ole todellinen elämä, vaikka oman todellisuutensa tänä palsta luokin tänne meille luettavaksi.

• IngallsinLaura

Täällä säännöllisesti kirjoittava saa ihan tarpeeksi paskaa niskaansa jo ilman kuvaakin, puhumattakaan siitä mitä touhu on kuvan kanssa.

Kaikki lisäinfo profiilissa tarkoittaa aseita niille mielenterveysongelmaisille, joille ainoa tapa ilmaista itseään on kaivaa verta muiden nenästä.

Minulla on täällä hyviä ystäviä, jotka tietävät miltä näytän, se riittäköön.

Naisille sanoisin vielä, että jos laitat kuvasi ja sähköpostiosoitteesi näkyviin, niin varaudu kikkelikuviin VAIKKA kuinka kertoisit profiilissasi ettet niitä kaipaa.

• Puskista huutelevat kaikki, joilla ei ole puhelinnumeroa ja kotiosoitetta profiilissa. Siinä vaiheessa sitä vasta kannattaa alkaa miettiä mitä täällä kirjoittelee....

• sisällön kannalta?

Ei niillä nimimerkeillä ole mitään tekemistä sen asian kanssa että haluaa ilmaista mielipiteensä johonkin asiaan tai sitten vastata jotakuta askarruttavaan kysymykseen.

Mielipiteet ja keskustelu ovat tämän palstan antoisinta antia, eivät jotkut nimimerkit tai niistä ajan myötä muovautuvat mielikuvat nimimerkkien takana olevista ihmisistä.

Ihan sama kun esim. pubissa tapaa jonkun aivan oudon mutta persoonallisen ihmisen, jolla on mielipiteitä ja jonka kanssa maailman asioista voi keskustella. Siinä samalla voi itse saada aivan uusia näkökulmia tuttuihinkin asioihin. Usein ei edes nimi tai kasvot jää mieleen, mutta keskustelu ja uudet näkökulmat voivat silti jäädä hyvinkin vahvasti. Kyseisen ihmisen tai hänen maailmankatsomuksensa ei tarvitse minua muutoin kiinnostaa, kuin siinä yhdessä asiassa sen pienen keskustelun hetken, muuten en ole hänestä välttämättä ollenkaan kiinnostunut.

Minunlaisilla keskustelijoilla ei ole mitään tarvetta tuoda itseään esille, eikä sen syvemmin tutustua ihmisiin. Ainoa tarkoitus on vaihtaa ajatuksia ja mielipiteitä, toisin sanoa viihdyttää itseään ja mahdollisesti jopa muita ja vieläpä älyllisesti.

• -k32v-

se oli niinku turvallista. miks siellä olis nii paljo muitaki jäniksii muuten? :)

et sit ku jotku tulee puskasta, saa het lapioittain kakkaa naamaan. oon kuullu. monet on kertonu. kikkelikuvia tai vastaavaa meilit täyteen. tietty onha se iha okei, jos sellasesta tykkää.

opetus: jos ei tykkää sellasesta, puskassa lymy on turvallista ja sais olla rauhassa.

et tää olis niinku kääntäny siinä mielessä kelkkasa ja takkinsa. puska ei oo paha asia. se ettei haluu kertoo kaikille kaikkee on iha oma valinta ja se on sit niinku sama mitä joku jossai huutelee :D

mut toisaalta, tän ei ollut tarkotus leimata mitenkää niitä kahta tai kolmee, jotka ei ton alotukse perusteella olis puskassa. tää nostais niille hattuu, ku ovat selkeesti rohkeempia, kui allekirjottanu.

puskasta kailottaen, k32v

• apropoo

Veikkaan että kirjoittajien kokonaismäärä on tuo 1-2...nikki vaan vaihtuu yhtä tiuhaan kuin jakautunut persoonakin...

• Hossi-68

Kumpikos sinä niistä sit oikein olet ?

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      598
      2385
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1892
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1730
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1448
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1366
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1291
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1174
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      940
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      928
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe