Jos tilanne olisi sellainen, että kaikki palsatlaiset olisivat sinkkuja niin ketkä teidän mielestä sopisivat yhteen ? :D Ottakaa tämä nyt ihan leikkimielellä :D
Sopivat parit
31
3645
Vastaukset
- Hih.. =)
Mun mielestä kaikki sääliöt vois laittaa jonoon silmäilemään edellä olevan ryppyreiän kireyden kuntoa sisältäpäin...
- Suolio
Mitä se tarkoittaa? Onko se niinkuin säälittävä ja ääliö yhdessä? kuulostaa lasten kieleltä minusta.
tietää ensin miltä kukainenkin näyttää ennenkun voi sanoa yhtikäs mitään tähän asiaan. Paitsi tietysti sen voi sanoa et mun kikkeli ois sopiva jokaisen naisen kanssa :-)
- olis sun
ykkösvaihtoehto? :)Tekstien perusteella? Ja kuka se viimeinen vaihtoehto?
- Wine-
Poika taas yrittää. Kyllä me kaikki täällä tiedetään jo että sä olet homo. Joten katso vaan niitä miehiä.
olis sun kirjoitti:
Etpä uskalla kysyä reggautuneena :)
olis sun kirjoitti:
tiiä, kaippa mä ilman tän kummallisempaa tietoa satsaisin roponi tohon emmanuelleen (vai miten se nyt kirjotettiinkaan), ainakin se antaa ymmärtää paljon, nimimerkkiä myöten :-) Vähiten mieluisin ois varmaan joku ingallsin laura tai vastaava jeesustelija.
- Emmanuele
yrmio kirjoitti:
tiiä, kaippa mä ilman tän kummallisempaa tietoa satsaisin roponi tohon emmanuelleen (vai miten se nyt kirjotettiinkaan), ainakin se antaa ymmärtää paljon, nimimerkkiä myöten :-) Vähiten mieluisin ois varmaan joku ingallsin laura tai vastaava jeesustelija.
Yrmio, mähän olen suorastaan otettu ;)
- Emmanuele
yrmio kirjoitti:
tai ei,sietää ollakkin :-)
mä tässä tarkemmin asiaa funtsasin niin tulin siihen lopputulokseen että voi olla ettet tyydyttäisi vaativia tarpeitani:-p Kouluttaahan aina voi mutta ettet vaan ole liian kovapäinen oppimaan:)
Turhaa spekulointia kaikenkaikkiaan. Pärstä se on joka ratkasee. Hankitaan elämä, oi ihmiset! Emmanuele kirjoitti:
mä tässä tarkemmin asiaa funtsasin niin tulin siihen lopputulokseen että voi olla ettet tyydyttäisi vaativia tarpeitani:-p Kouluttaahan aina voi mutta ettet vaan ole liian kovapäinen oppimaan:)
Turhaa spekulointia kaikenkaikkiaan. Pärstä se on joka ratkasee. Hankitaan elämä, oi ihmiset!pitää olla jo todella miehen / naisen kipeä ja epätoivoinen et täältä alkais tapaamaan ketään ihan aikusten oikeasti. Tää mesta on se niin sanottu viimeinen oljenkorsi :-)
- Emmanuele
yrmio kirjoitti:
pitää olla jo todella miehen / naisen kipeä ja epätoivoinen et täältä alkais tapaamaan ketään ihan aikusten oikeasti. Tää mesta on se niin sanottu viimeinen oljenkorsi :-)
tää on taas niin epätodennäkönen paikka tavata oikeesti ketään että saattas jopa toimia.
Ikinähän sillon ei mitään löydä kun etsii ja noin. Sillon kun on paikat sheivaamatta ja hampaat pesemättä niin takuulla kävisi flaksi.. - JudgeLii
yrmio kirjoitti:
pitää olla jo todella miehen / naisen kipeä ja epätoivoinen et täältä alkais tapaamaan ketään ihan aikusten oikeasti. Tää mesta on se niin sanottu viimeinen oljenkorsi :-)
Mietipä uudelleen... Eikös keskustelupalsta ole oikeastaan melko hyväkin paikka löytää tyyppejä, joissa on jotain muuta(kin) kiehtovaa kuin naamataulu, tissiväli ja pepun pyöreys? Vai onko nuo kolme edellä mainittua piirrettä sun ultimate top- ominaisuudet listalla, jonka perusteella naisesta kiinnostut? Niin, ja mitä pahaa on epätoivossa? ;)
JudgeLii kirjoitti:
Mietipä uudelleen... Eikös keskustelupalsta ole oikeastaan melko hyväkin paikka löytää tyyppejä, joissa on jotain muuta(kin) kiehtovaa kuin naamataulu, tissiväli ja pepun pyöreys? Vai onko nuo kolme edellä mainittua piirrettä sun ultimate top- ominaisuudet listalla, jonka perusteella naisesta kiinnostut? Niin, ja mitä pahaa on epätoivossa? ;)
takaisin, tottakai mä satsaisin vähät roponi suhun :-) Olin jo unohtanut vanhan taisteluparini kun sua ei oo näkyny pitkiin aikoihin. Onhan se kieltämättä noinkin,tosin silti yhtään väheksymättä tissien välin ja pepunkaan merkitystä. Pakkokait se on myöntää et herran kiinnostus noita asioita kohtaan on loputon, loppu torsolla on kuitenkin vahva veetto oikeus ja sitä taas kiinnostaa yleensä vähän laajemmat kuviot.
Ei kait epätoivossa ookkaan mitään pahaa,se vaan ajaa ihmisen monesti huonoihin ja harkitsemattomiin päätöksiin.- CC.
JudgeLii kirjoitti:
Usko jo hyvällä!
- Sivusta tarkkaileva
Ainakin tuolla Einsteinillä tuntuu noita naisia pyörivän ympärillä. Vaikea sanoa kuka niistä sopisi parhaiten.
Yrmio ja Emmanuelle?
Dayum ja Timanttia? asiallisilta vaikuttavat molemmat.
Ratikkakuskille joku räväkämpi nainen ;)
Kerro oma mielipiteesi?- säpinää syntyisi
Laura I. ja K-32
- mpw&missC
Timantille DorkaM
Emmanuelle ja Yrmio
Ratikkakuskille Hapsenkatti
Naikkonen_sanoo Einstenille
Hossi ja vlk
k32v ja Tyttis79
No siinä niitä, enempää jaksa sekotella pakkaa tossaki oli jo tarpeeks. =D- -k32v-
kiitti kaverit .. tää ei oikeesti jaksais nyt tollasii. mut eipä se oo ketään ennenkää estäny ;)
perjantaina tää käy kaupasta flindaa. aika varma.
btw. mitä se naikkone sanoo einsteinille? ;D aika väsynyttä, varmaan huomaa. - mpw
-k32v- kirjoitti:
kiitti kaverit .. tää ei oikeesti jaksais nyt tollasii. mut eipä se oo ketään ennenkää estäny ;)
perjantaina tää käy kaupasta flindaa. aika varma.
btw. mitä se naikkone sanoo einsteinille? ;D aika väsynyttä, varmaan huomaa.Pitäähä sille Einstenille jonku jotain sanoo =P
- Tyttis79
se sielä komeili :)
k32v:lle olisin kans ollu parittamassa itteeni, tai sitten (haukukaa masokistiksi :)...ta daa.. Einstenille. Tosin Einsten vois sopia mun pikkuveljeksikin..en tiiä..vähä tollanen viha-rakkaus -suhde. Ai niin, mut Einstenilla on se kaupankassa. Ne on kuulemma muka vaan kavereita you know ;). Einsten vetää mua aina ponnarista, ja mä nälvin sille jotain takaisin, tai sit käyn kutittamassa Einstenia salaa kun se ei huomaa ja sit se alkaa sanoa mua Pyttikseksi (aika imartelevaa olla pyttipannu :).
Joo,
Hapsenkatti Ratikkakuski
Yrmiolle joku kova misu..Emmanuelle. JA sit oli tää yks n. 40v rekeisteröityny nainen, joka harrastaa puutarhan hoitoa, muksujen hoitoa sun muuta (ei oo näkyny palstalla nyt hetkeen)..en muista sen nimee.
Timantille joku herkkä mies. Se MMies vois olla (tosin se ei ole rekisteröitynyt), tai Rikhartti. Einsten passais Timantillekkin pikkuveljeksi..ei ehkä boyfriendiksi (?).
Hymy:) ei oo reggautunu, mut sen voisin parittaa DorkaM:lle. - naikkonen_sanoo log out
mielenkiintoinen persoona vaikuttaa olevan nimimerkin Einsten takana. Huikeeta sanallista taituruutta jota on hauska seurata.
Tästä "palstaparit" spekulaatiosta häkeltyneenä tuli lausuttua muutama kommentti eilen hälventääkseni motivaatiotani(itselle,muille?) ottaa selville kuinka pahasti oma mielikuvitus mahdollisesti tekee tepposet näistä virtuaalituttavuuksista, kuinka paljon mieli ohjaa ajatuksia muodostamaan käsitystä persoonasta nimimerkin takana ja kuinka kaukana todellisuus saattaa tästä mielikuvasta olla. Ja näiden kommenttien seurauksena paljastui myös kuinka väärin täällä voi tulkita toisen "sanomisia".
Täytyypä vastedes kiinnittää enemmän huomiota siihen mitä täällä kirjoitan ;) - hymy:)
Tyttis79 kirjoitti:
se sielä komeili :)
k32v:lle olisin kans ollu parittamassa itteeni, tai sitten (haukukaa masokistiksi :)...ta daa.. Einstenille. Tosin Einsten vois sopia mun pikkuveljeksikin..en tiiä..vähä tollanen viha-rakkaus -suhde. Ai niin, mut Einstenilla on se kaupankassa. Ne on kuulemma muka vaan kavereita you know ;). Einsten vetää mua aina ponnarista, ja mä nälvin sille jotain takaisin, tai sit käyn kutittamassa Einstenia salaa kun se ei huomaa ja sit se alkaa sanoa mua Pyttikseksi (aika imartelevaa olla pyttipannu :).
Joo,
Hapsenkatti Ratikkakuski
Yrmiolle joku kova misu..Emmanuelle. JA sit oli tää yks n. 40v rekeisteröityny nainen, joka harrastaa puutarhan hoitoa, muksujen hoitoa sun muuta (ei oo näkyny palstalla nyt hetkeen)..en muista sen nimee.
Timantille joku herkkä mies. Se MMies vois olla (tosin se ei ole rekisteröitynyt), tai Rikhartti. Einsten passais Timantillekkin pikkuveljeksi..ei ehkä boyfriendiksi (?).
Hymy:) ei oo reggautunu, mut sen voisin parittaa DorkaM:lle.vai oot sie aatellu parittaa miut Dorkalle.. :))mikäs siin, mukava ja kiltti poikahan tuo on, mutt mitähän tuo Dorka siihen sanois:)))
ja ku mie ite aattelen, vois tulla mielehen oma poika ikänsä puolesta:DD
joten unohda "puhemiehenä" olo ;))
- Ape.
MPW ja Ratikkakuski sopisivat yhteen.
- täydellisin pari
on Ape. ja Wine-
- sama...
täydellisin pari kirjoitti:
on Ape. ja Wine-
poikarakkaus on niin herkkää :)
- gekko-
En tunne palstalaisia kovin hyvin, mutta tälle Einstenille sopisi hyvin Wittgensten, siinäpähän olisivat. (Ettei vaan ole yksi ja sama kaveri? No, kyllä Einsten sellaisenkin tilanteen hoitelisi ainakin selityksien puolesta.)
Minä voisin ottaa sen Ratikkakuskin. sit viel päättänyt kenen kaa mä rupeen seukkaan! Et kaikki on viel ihan auki. Mua saa yrittää vielä hurmata ja sillee. Vähän pistettä silmäkulmaan, ni kyl se siitä...
- hymy:)
ei sentäs yhteen, mutt taitaisimme tulla toimeen, kundi 32,
hossi, metsäpalovaara, pee7, m52, ym. jota ei kerrota :)) - aloitus*
tämä on ?
- juu olen
mä veikkaan tyttis79
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5982385Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101892Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231730Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641448JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191366- 651291
- 1221174
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22940Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16928Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843