Kuulin huhua että molemmat olisivat tehneet HPK:hon 2-vuotiset sopimukset. Lisäksi Tibbettsin sopimusta on jatkettu loppukauden mittaiseksi. Tietääkö joku muu tästä asiasta enemmän?
Vastaukset 5
- Minä vain
Billyn sopimuksen rustaamista voisi pitää itsestäänselvyytenä, niin hyvin mies on pelannut ja näyttöjä antanut, että syytä olisi ottaa!
Kuuselasta ja Àlenista ei ole tietoa, mutta eikös Àlenin pitänyt muutenkin tulla Kerhoon? Nyt mies on vapaana enkä pitäisi tätä sopimusta ylltätyksenä. Sehän jääpi nähtäväksi :) - hakametsän haltijaat
Mitä itse olen lukenu Ilves.com keskusteluista Juha alen ta on sanottu siirtyvän hpkn.
Mutta on sanottu ettei pelaa lähiaikoina.
Kuuselasta vaan veikkaan Tapparaan. - rauma ON SUOMEN PERSEREIKÄ!
kuusela ei ole ollut yhtään hyvä viime aikoina vaan suorastaan flegmaattinen.
no saadaanhan kovat kipurahat. - tuleepi
tapparaan
- Kalteva#7
Ei tullut Alen, vaan meni Bluesiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052800Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss5161715Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö3111383- 831364
- 58923
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E66802- 35715
- 37715
- 48704
- 46694