voisko olla minkäännäköstä pidempää taivalta meidän välillä? ollaan oltu onnellisesti yhdessä jo lähemmäksi vuosi.. kerran kumminkin erottu ja vaakamieheni sen teki että yhtäkkiä yhtenä iltana soitti ja halus erota. oli kuulemma tunteet kuollu. ja ei halunnu edes kasvotusten nähdä, olis kuulemma ollu liian vaikeeta.. ihmettelin vaa ja surin suremistani, enhää voinu takas kinua väkisten ja mulla tapana ei oo roikkua perässä! kumminkin meni muutama päivä erosta ja äijä pyyteli takasin epätoivosesti, sano ettei tiennyt mikä tuli sillon. ja nyt kaikki on taas aivan mahtavasti ja ollaan onnellisia.
onko se tosiaan niin että vaaka se vaan aina heilahtelee ääripäästä toiselle? ja tosiasioista on hankala puhua... tai asiat on niden mielestä hankala kohdata sellaisenaan..
skopu N, vaaka M hyvää yhteistä tulevaisuutta?
5
861
Vastaukset
- Nimetön
Olen vaakamies ja oikeen kirpasi ko osuit niin naulan kantaan.
- ScopuN
Aika hauskaa! Mulla oli tommonen suhde vaakamiehen kanssa! Ensi oltiin yhdessä, sitten tuli todella rohkeasti tekstiviesti ettei kiinosta ja jonkun ajan kuluttua madeltiin takaisin. Eipä se juttu sen jälkeen kestänyt kuin pari vuotta, kunnes minä kyllästyin siihen ajelehtimiseen...
- Vaarallinenskorppari
Itse olen skorppari ja toka avioliitto vaakamiehen kanssa. Eka mies oli kanssa vaaka. Vaaka on hyvin päättämätön. Sitä pitää lykkiä eteenpäin. Mutta toimeen on tultu. Seksikin onnistuu joka päivä, vaikka vuosia on takana. Jossain vaiheessa mies valitteli olevansa vaan jokin kone.
- mari-anne83
Minä seurustelen vaaka miehen kanssa jo viidettä vuotta ja hyvin menee. Onhan meillä ollut riitoja, mutta aina ollaan selvitty (ja yleensä nuo riidat olen itse aloittanut kun mustis olen...)
Ja meillä on kyllä mies sellainen että ei halua puhua asioista ja siitä on vaikea ottaa selkoa.
Mutta kyllä minä uskon että tulevaisuutta on vaaka miehen kanssa :) - minno
itse olen skorpparinainen ja vaakamies jokseenkin tasapainotta luonnettani:)välillä tuntuu ettei vaaka osaa puhua syvimmistä huolistaan tai päättää joistain asioista mutta kun jääräpäänä houkuttelen niin tuleehan niitä päätöksiä:)ennen olin kaksosmiehen kanssa, mutta kyllä tämä toimii paremmin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992