onkohan kukaan kuullut tai puuhannut rocket kerhoa josta turussa oli puhetta...???
Vastaukset 3
- kuulunut
Mutta Triumph Mc:n alla jo näkyy olevan useampia Rocketin omistajia. Triumppi se on Rokettikin...
- juhve
MP messuilla oli kyllä taas juttua kerhon perustamisesta kun tapasin muita rocket äijiä,mut tod.näk. aiheeseen palaaan ensi kesän miittinkeissä!
- asiaaaa...
juhve kirjoitti:
MP messuilla oli kyllä taas juttua kerhon perustamisesta kun tapasin muita rocket äijiä,mut tod.näk. aiheeseen palaaan ensi kesän miittinkeissä!
nyt olisi kerho rocketeille tulossa, alustava keskustelu asiasta turussa ja laajamitaisempi jyväskylässä kevään ja kesän aikaan...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951821
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4871380- 881193
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481170- 751160
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1931130- 93937
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt11864- 65715
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176711