onko Windowseilla parempi tulevaisuus,kuin Linuxeilla?:

kyllä on!.

8

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talutusnuorassa!

Tottakai tossa lehdessä tollaisia kirjoitellaan, eihän tuo ole mikään PUOLUEETON media. Se on pitkään kulkenut Microsoftin talutusnuorassa.

Mietin vaan että paljonkohan saavat palkkioita Microsoftilta että kirjoittavat Windowsista hyvää ja linuxista huonoa (ja usein vääristeltyä)...

Minä en usko mihinkään mitä Tietokone-lehti kirjoittaa. Se ei ole alan johtava media koska ei tiedä asioista oikeasti mitään vaan kirjoittaa vain sen mitä Mikkis käskee kirjoittaa.

• itse olet

Itse olet linux uskoon hurahtanut, mitkään faktat ei yksinkertaisesti pysty muutamaan uskonnollista suhtaumistasi linuxiin, jonka suosio on alle 2%.ja tulee noin mitättömän pienenä pysymääkin.

Koko mailman käyttiksien yleisyys:

2007
        Windows XP Professional 47,0%
        Windows XP Home 28,6%
        Windows 2000 Professional 9,1%
        Windows Vista Business 4,2%
        Windows Vista Home 4,9%
        Mac OS 2,4%
        Linux 1,9%

2010
        Windows Vista Business 39,1%
        Windows Vista Home 28,6%
        Windows XP Professional 18,0%
        Windows XP Home 8,5%
        Windows 2000 Professional 1,4%

Mac OS 2,4%
        Linux 1,9%
        http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=28952&tyyppi=1

• että laitat
        itse olet kirjoitti:

Itse olet linux uskoon hurahtanut, mitkään faktat ei yksinkertaisesti pysty muutamaan uskonnollista suhtaumistasi linuxiin, jonka suosio on alle 2%.ja tulee noin mitättömän pienenä pysymääkin.

Koko mailman käyttiksien yleisyys:

2007
        Windows XP Professional 47,0%
        Windows XP Home 28,6%
        Windows 2000 Professional 9,1%
        Windows Vista Business 4,2%
        Windows Vista Home 4,9%
        Mac OS 2,4%
        Linux 1,9%

2010
        Windows Vista Business 39,1%
        Windows Vista Home 28,6%
        Windows XP Professional 18,0%
        Windows XP Home 8,5%
        Windows 2000 Professional 1,4%

Mac OS 2,4%
        Linux 1,9%
        http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=28952&tyyppi=1

Tietokone-lehden linkin johonkin uutiseen ja HAUKUT minua henkilökohtaisesti uskonnollisesta suhtautumisesta!

Noin tekee vain FANAATTINEN Microsoft-fani.

Tuo on muuten ENNUSTE, EI FAKTAA! Jos nuo luvut vaikka pitäisivätkin paikkansa (mihin en usko) niin käytännössä se johtuisi VAIN SIITÄ että Microsoft PAKKOMYY omaansa eikä salli vaihtoehtoja. Tai oikeammin laitevalmistajat ja myyjät eivät uskalla ottaa riskiä siitä että saavat Microsoftin niskaansa sillä että ottavat koneisiin vaihtoehdon! Noilla laitevalmistajilla on niin v-mäiset sopimukset Microsoftin kanssa.

Microsoft on sellainen firma että se hyödyntää lähes mafiamaisia keinoja.."teen sulle tarjouksen josta sä et voi kieltäytyä"...Tarkoittaa käytännössä sitä että "tuhoan sun liike-elämäsi jos et tanssi mun pillien mukaan"!

• jossain määrin
        että laitat kirjoitti:

Tietokone-lehden linkin johonkin uutiseen ja HAUKUT minua henkilökohtaisesti uskonnollisesta suhtautumisesta!

Noin tekee vain FANAATTINEN Microsoft-fani.

Tuo on muuten ENNUSTE, EI FAKTAA! Jos nuo luvut vaikka pitäisivätkin paikkansa (mihin en usko) niin käytännössä se johtuisi VAIN SIITÄ että Microsoft PAKKOMYY omaansa eikä salli vaihtoehtoja. Tai oikeammin laitevalmistajat ja myyjät eivät uskalla ottaa riskiä siitä että saavat Microsoftin niskaansa sillä että ottavat koneisiin vaihtoehdon! Noilla laitevalmistajilla on niin v-mäiset sopimukset Microsoftin kanssa.

Microsoft on sellainen firma että se hyödyntää lähes mafiamaisia keinoja.."teen sulle tarjouksen josta sä et voi kieltäytyä"...Tarkoittaa käytännössä sitä että "tuhoan sun liike-elämäsi jos et tanssi mun pillien mukaan"!

samaa mieltä
        "johtuisi VAIN SIITÄ että Microsoft PAKKOMYY omaansa eikä salli vaihtoehtoja."

Olet sentään hieman realisti. Ihan sama mistä syystä
        prosentit on nuo jos ne ovat.
        Saattavat ollakin.
        99,90% maailman autoissa on neljä(4) pyörää mutta
        kukaan ei huutele seikan lähes pakollisuudesta.
        Miksikähän?

• HEH!!. =(
        jossain määrin kirjoitti:

samaa mieltä
        "johtuisi VAIN SIITÄ että Microsoft PAKKOMYY omaansa eikä salli vaihtoehtoja."

Olet sentään hieman realisti. Ihan sama mistä syystä
        prosentit on nuo jos ne ovat.
        Saattavat ollakin.
        99,90% maailman autoissa on neljä(4) pyörää mutta
        kukaan ei huutele seikan lähes pakollisuudesta.
        Miksikähän?

http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=29419&tyyppi=1

• tuo juuri...
        HEH!!. =( kirjoitti:

http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=29419&tyyppi=1

ollut rehellisyyttä.:) Kuten sekin Bill Gatesin kommentti Zunen julkaisun jälkimainingeissa, että kannattavin tapaa ostaa musiikkia ovat edelleenkin CD-levyt.

Jokainen Creativen tuotteisiin viimeisen reilun 10 vuoden aikana tutustunut tietää että ko. firma pistää pihalle alpha-beta tasoista tavaraa, joita yritetään paikkailla jälkikäteen. Eikä muut mp3-soittimia pihalle työntävät firmat tunnu olevan sen parempia.

Softapäivitykset vielä ymmärtää, mutta se että pitää julkaista useita firmwarepäivityksiä ennen kuin soitin toimii edes auttavasti kertoo täysin puutteellisesta testauksesta.

• vittupäät
        tuo juuri... kirjoitti:

ollut rehellisyyttä.:) Kuten sekin Bill Gatesin kommentti Zunen julkaisun jälkimainingeissa, että kannattavin tapaa ostaa musiikkia ovat edelleenkin CD-levyt.

Jokainen Creativen tuotteisiin viimeisen reilun 10 vuoden aikana tutustunut tietää että ko. firma pistää pihalle alpha-beta tasoista tavaraa, joita yritetään paikkailla jälkikäteen. Eikä muut mp3-soittimia pihalle työntävät firmat tunnu olevan sen parempia.

Softapäivitykset vielä ymmärtää, mutta se että pitää julkaista useita firmwarepäivityksiä ennen kuin soitin toimii edes auttavasti kertoo täysin puutteellisesta testauksesta.

windown 3.11 jälkeen on ollut keskeneräinen ja samaa voi sanoa linuxeista, ei entistä olla kuntoon saatu kun pitää tarjolle tuoda ja uutta aletaan väsäämään

• onko mahdollista?
        vittupäät kirjoitti:

windown 3.11 jälkeen on ollut keskeneräinen ja samaa voi sanoa linuxeista, ei entistä olla kuntoon saatu kun pitää tarjolle tuoda ja uutta aletaan väsäämään

Trump,Donald Trumpin kanssa niin kassa-vara kasvaisi sen verran paljon että kaikki firmat haluaisivat osingolle!.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe