Hei kaikki!
Kannettavassa on 98se.
Tarvitsen jäsenrekisteri-ohjelmaa, jonka
saa vain windowsiin. Ei tietoa, onko sellasia
Linuxiin.
Samalla koneella pitäisi päästä nettiin.
Onko se vielä mahdollista laajakaistayhteyteen
päästä - verkkokorti on.
Mitä tarkoittaa, että enää ei päivityksiä
titoturvaan tms tehdä? Onko vaarallista hoitaa
pankkiasiat 98 se versiolla?
Eikö se ole turvallista käyttää 98:aa - ei
siihen ole koskaan tullut ainakaan viruksia.
Mitä muuta minun pitäisi tietää?
Win 98 nettiin
4
560
Vastaukset
Kyllä Win98:lla voi ihan hyvin seikkailla netissä, kunhan virustorjunta ja palomuuri ovat kunnossa, palomuurin lisäksi suosittelisin ADSL-modeemi/reititin-yhdistelmää, jossa on myös rautapalomuuri ja NAT. Selaimena tietysti ja ehdottomasti jokin muu kuin Internet Explorer 6; FireFox, Opera, Sea Monkey jne. ihan maun mukaan, kaikkia saa kokeilla, ei ne pure. :)
Sama koskee sähköpostia- Ei Outlook Expressille, Mozilla Thunderbird on minun lempparini.
Näille hysteerikoille, jotka ovat jatkuvasti vinkumassa Windowsin matoimuriominaisuuksista voisin kertoa, että sitä joko osaa, tai sitten ei. ;)- virustorjunta kunnossa
Huoletta voit käyttää konetta nettikäytössä.
Pankkiyhteydet on muutoinkin "salattuja", joten ongelmaa ei ole.
Palomuurina toimii ainakin OutpostFire hienosti noissa vanhemmissa.
Virustorjuntaan suosittelen myös ilmaista AVG free ohjelmaa. Löydät Googlettamalla:
http://www.mbnet.fi/perusohjelmat/- jorijari
miten tollaset edes saa nettii mul oli ennen 93 (mut vaihoin 2000) kyseisen syyn takia no menin verkko asetukset no tein verkko asetukset kaikilla kolmella tavalla mitä oli mahdollista no se yritti soittaa jonnekin jospa joku vois kertoo mulle kuinka 98 saa nettii :)
- jorijari
jorijari kirjoitti:
miten tollaset edes saa nettii mul oli ennen 93 (mut vaihoin 2000) kyseisen syyn takia no menin verkko asetukset no tein verkko asetukset kaikilla kolmella tavalla mitä oli mahdollista no se yritti soittaa jonnekin jospa joku vois kertoo mulle kuinka 98 saa nettii :)
mul oli enne 98 eikä 93 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389