Hei kaikki!
Kannettavassa on 98se.
Tarvitsen jäsenrekisteri-ohjelmaa, jonka
saa vain windowsiin. Ei tietoa, onko sellasia
Linuxiin.
Samalla koneella pitäisi päästä nettiin.
Onko se vielä mahdollista laajakaistayhteyteen
päästä - verkkokorti on.
Mitä tarkoittaa, että enää ei päivityksiä
titoturvaan tms tehdä? Onko vaarallista hoitaa
pankkiasiat 98 se versiolla?
Eikö se ole turvallista käyttää 98:aa - ei
siihen ole koskaan tullut ainakaan viruksia.
Mitä muuta minun pitäisi tietää?
Win 98 nettiin
4
646
Vastaukset
Kyllä Win98:lla voi ihan hyvin seikkailla netissä, kunhan virustorjunta ja palomuuri ovat kunnossa, palomuurin lisäksi suosittelisin ADSL-modeemi/reititin-yhdistelmää, jossa on myös rautapalomuuri ja NAT. Selaimena tietysti ja ehdottomasti jokin muu kuin Internet Explorer 6; FireFox, Opera, Sea Monkey jne. ihan maun mukaan, kaikkia saa kokeilla, ei ne pure. :)
Sama koskee sähköpostia- Ei Outlook Expressille, Mozilla Thunderbird on minun lempparini.
Näille hysteerikoille, jotka ovat jatkuvasti vinkumassa Windowsin matoimuriominaisuuksista voisin kertoa, että sitä joko osaa, tai sitten ei. ;)- virustorjunta kunnossa
Huoletta voit käyttää konetta nettikäytössä.
Pankkiyhteydet on muutoinkin "salattuja", joten ongelmaa ei ole.
Palomuurina toimii ainakin OutpostFire hienosti noissa vanhemmissa.
Virustorjuntaan suosittelen myös ilmaista AVG free ohjelmaa. Löydät Googlettamalla:
http://www.mbnet.fi/perusohjelmat/- jorijari
miten tollaset edes saa nettii mul oli ennen 93 (mut vaihoin 2000) kyseisen syyn takia no menin verkko asetukset no tein verkko asetukset kaikilla kolmella tavalla mitä oli mahdollista no se yritti soittaa jonnekin jospa joku vois kertoo mulle kuinka 98 saa nettii :)
- jorijari
jorijari kirjoitti:
miten tollaset edes saa nettii mul oli ennen 93 (mut vaihoin 2000) kyseisen syyn takia no menin verkko asetukset no tein verkko asetukset kaikilla kolmella tavalla mitä oli mahdollista no se yritti soittaa jonnekin jospa joku vois kertoo mulle kuinka 98 saa nettii :)
mul oli enne 98 eikä 93 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654640Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442837Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761781Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591380
Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k231380- 951272
- 471159