Onkos hyvä pätk.Nyt haluun vastauksia heiltä, jotka pitävät esimerkiksi anacondasta, araknofobioista ja haluun vaa tietää, onko hyvä:)
Koska olen menossa ostaa tän pitkän odotuksen jälkeen.auttakaa.haluan sellasia kunnon vastauksia
Snakes on plane
6
424
Vastaukset
- ...
jos pitää tämäntapaisista, jos ei pidä niin pitää varmaan varsin huonona tekeleenä. Jos nyt heitän oman mielipiteeni, niin menee samaan luokkaan kuin (mainintana jotain tuoreempia nykypätkiä) esim. Anacondas -hunt for blood Orchidea, Snakehead terror, Shark Attack 1 ja 2...ym.
Eli tiedät tasan tarkkaan mitä saat kun alat katsoa eli kökköä tehostetta, 15400 kertaa samalla juonella nähtyä kliseistä nauhaa plus luokkaa "ei kannata katsoa" jos etsit jotain laatua leffoista. MUTTA kertakatsominen on kuitenkin usein ihan viihdyttävä, vaikkei kyse olekaan mistään laatukamasta. - ZZ.Q
Väärällä palstalla , eihän tämä mikää kauhuleffa oo?
- Veteranfan
Jos pelkää käärmeitä,varsinkin purevia ja agressiivisia sellaisia.Käärme-kammoisille turha suositella,vaikka Digitaalisia ne kaikki melkein ovat.Mielestäni hauskaa kieli-poskessa tehtyä trilleriä,selkeetä B-luokan kamaa mutta hyvä sellainen.Ovelasti yhdistetty lento-pelkoa sekä käärme-kammoa jossa Samuel L Jackson sanoo jälleen painavan sanansa lopun kliimaksissa.Olisiko tämä leffa niin kutsuttu perjantai illan viihdettä?
- auttakaapi
Veteranfan kirjoitti:
Jos pelkää käärmeitä,varsinkin purevia ja agressiivisia sellaisia.Käärme-kammoisille turha suositella,vaikka Digitaalisia ne kaikki melkein ovat.Mielestäni hauskaa kieli-poskessa tehtyä trilleriä,selkeetä B-luokan kamaa mutta hyvä sellainen.Ovelasti yhdistetty lento-pelkoa sekä käärme-kammoa jossa Samuel L Jackson sanoo jälleen painavan sanansa lopun kliimaksissa.Olisiko tämä leffa niin kutsuttu perjantai illan viihdettä?
tänä kävin ostamassa, ja parhain tällä hetkellä tälläsistä elokuvista, tämä osaa näyttää käärmekammon hienosti ja esiintulon, ja raa at kuolemat, miten käärmeet ihmisiin tulee, koneen laskemiset ihmiset lentäen ja käärmeiden pursuaminen joka paikasta.älkää lukeko arvosteluja, kaikki haukkuu tätä paskaksi ja ei todellkaan, itse en kuuntele yhtään arvosteluja koska ne ovat useimmiten väärässä, mulle tämä upposi 10-0, kattokaa ihmees:)
- Mr.Ramone
Veteranfan kirjoitti:
Meinasinkin juuri kysäistä, että miten vaikuttaa käärmekammoisiin.
Itseäni ei anaconda pelottanut. Paitsi ne alkupäässä olevat pikkukäärmeet. Ei kukaan pelkää mitään yli-isoa tehostemötkälettä. Mutta tässä leffassa käärmeet on ilmeisesti tehty suht aidossa mittakaavassa?
Itse kärsin käärmekammosta. Aika helvetin pahasta sellaisesta.
On aika sekavaa loppujenlopuksi. Itseäni kiinnostaa kaikki käärmeleffat tosi paljon. Haluaisin esimerkiksi katsoa joskus leffan, jonka nimi on joku tyyliin "SSSSSSS". Joskus trailerin oon nähny. Mutta tiedän silti sen, etten välttämättä pystyisi sellaista katsomaan. Ja jos pystyisinkin, niin siitä seuraisi luultavasti viikon pahat unet, jotka johtavat taas puolestaan unissa juoksenteluun, puhumiseen (tai siis huutamiseen) ym. Kokemusta nimittäin on. Ja vielä omakohtaista.
Harmittaa niin hitosti, kun ei esimerkiksi tätä voi katsoa vaikka tosi paljon kiinnostaisi tämä nähdä. Kaipa tämä kiinnostus johtuu vain siitä, kun en pelkää tai nää pahoja unia enää mistään kauhuelokuvista. Paitsi tietenkin, jos niissä on käärme / käärmeitä. Mutta tämähän tarkoittaa sitä, että mulle sopivaa kauhua olisi myös joku lauantai-päivän käärme-dokumentti.
Noh, mutta uuden vuoden lupauksen itselleni tein. Nimittäin päätin antaa itselleni terapiaa ja päästä käärmekammosta kokonaan / osittain eroon. Muutamana iltana olen katsonut mm. googlesta käärmekuvia. Vaikka oonkin tosi säikky ja kauhuissani, jos vaikka vaan kuvan käärmeestä nään. Mutta kuitenkin.
Toivottavasti voisin tämänkin vielä joskus katsoa. Kuulostaa ihan jännältä leffalta.
- käärmes
joo, tässä elokuvassa alku on hyvää, näytetään kuinka ihmiset nousevat koneeseen ja hullu pistää koneesee käärmeitä ja laittaa sellasta ainetta, mikä saa käärmeet hulluiksi tappajiksi.kukaan ei tiedä, että koneessa on käärmeet. ilmassa koneessa samuel j jackson on cool ja ihmisiä näytetetään ja nähdään heidän juttuja, ennen kuin aika laatikossa aukee ovi ja käärmeet vapautuvat, käärmeiden sihinä saa siinä kohtaa kylmät väreet ja varsinkin, kun käärmeitä tule joka reiästä mistä pystyy, niitä tippuu ihmisten matkalaukku laatikoista ihmisten päälle, menevät ihmisten hameisiin, käy silmiin kiinni, ja jätti käärme syö liikemiehen, kun käärmeet on ihmisiin käynyt kiinni, tulee turbulenssia, ihmisiä lentää ja käärmeet heidän päälleen, heidän pitää selvitä lennosta ja tehdä ratkaisu???? kato, todella hyvä käärmeleffa, sillä tässä käärmeet ovat oikeita ja paljon pelottavimpia kuin anaconda, kuuluu sihinää koko aika:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1574968Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203591Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603391Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382877Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1032636Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie222031Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191885Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101675Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1521486Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482