yksinkertaisesti siitä syystä etten ole löytänyt sopivaa puolisoa vlien piireistä.Ei ole Jumala sellaista yksilöä viereeni tuonut.Onkohan vastaavaa tapausta toista,asun yksin vanhempieni tilalla ja opiskelen samalla.Olen polkkatukkainen poikamaisen hento ja käytän silmälaseja.Karjan hoidan itse.Haluaisin löytää jonkun tämän palstan kautta.
Olen 41-vuotias
24
3527
Vastaukset
- sähköpostisi
niin katotaan:)
- saarnattiin,
ettei uskovainen saisi laittaa esim. lehti-ilmoituata, etta "vl etsii puolisoa". Miksikahan ei? Miksikahan se muka oli vaarin? Silloin perusteltiin, etta Jumala kylla muutenkin antaa puolison, jos on antaakseen.
Samalla kuitenkin oli hyvaksyttavaa kayttaa puhemiesta. Etta pantiin joku kylaluuta tai vastaava etsimaan sopivia vaimoja ujoille poikamiehille.
Aloittaja ei varmaan ole kovin usein kaynyt talla palstalla eika nahnyt, kuinka rauhatonta ja asiatonta taalla meno on toisinaan. Vaikea saattaa myos olla loytaa puolisoa tallaisen palstan kautta, mutta en kylla tieda muutakaan palstaa, jolla yrittaa.
Kirjoitin ketjuun vain taman mielleyhtyman takia: vaimoni on 40-vuotias ja risat, ja meilla on yksi pieni lapsi, pian 4-vuotias - - - ja toista toivotaan. Aloittajakin voisi saada lapsia viela... Tsemppia! - vaikka suviseuroissa.
Rohkeutta. Ei se tapa. Joku yksinäinen mies varmasti ilahtuu, kun menet rohkeasti juttelemaan.
Nykyään nuoret naiset ovat aktiivisempia kuin ennen. Hyvä niin.
Ennen vaan yksin miehet teki aloitteen, miksi niin olikin? Naiset joutui odotella, josko tärppäis, ei siten voinut edes valita kohdetta, ainoastaan kieltäytyä, jos ei kelvannut.
Yksinäisiä miehiä vl-piireissä on, jotka odottavat kumppania, ei vaan ole onnistunut kaikkien kohdalla. Rohkeuden puutetta ehkä tai tyrmäyksen pelkoa?.
Päivämiehessä pitäisi olla etsin ystävää palsta. Vai onko? En tiedä. Ei se niin yksin hyvä kellään. Kiirekin sulla alkaa olla, jos lapsia myös toivoo. Muuten ei kiirettä..Ethän vaan ole liian vaativa: "Hyvää et ole löytänyt ja huonoa et ole huolinut?
Tsemppiä. Rukoillutkin varmasti olet. Rukoilen puolestasi. Se voi joskus auttaa. - siel vaikka
suviseurapaikalla katsekontakti sopivaan, viatonta silmäpellii vähän, ujohko hymynhäivä. ;)Siit se lähtee. Seuraile vähän pidempää, ettei ole vaimoa tai tyttöystävää.
Tääll palstalla voi olla mitä vaan, huvikseen leikkiviä, ei uskovia, sikkailijoita. - - Soint -
menepa tuonne toiselle palstalle
http://groups.msn.com/keskusteluavanhoillislestadiolaisuudesta
Sinne on palstan perustaja laittanut SINKKUSIVUNKIN. Tosin en tunne palstalla ihmisia muuten kuin nimimerkeiltaan, mutta siella on uskovaisia ihmisia ja joukossa saattaa olla ikaisiasi sinkkumiehiakin.
Niita nayttaa olevan puolenkymmenta muutakin uskovaisten keskustelupalstaa, joissa myos voisi kysella ja jutella... on siella joukossa tietenkin omavanhurskaita ja vaarahenkisia ja uusesikoisheikkisaareslaisiamatiakaloja, mutta niinhan Jumalan valtakunnassa Jeesuksen mukaan onkin. Puimatanner puhdistetaan vasta aikojen lopulla.- Ainaiseen mainostamiseen ky...
Itselläni oli samanlainen ongema, josta pääsin, kun Jumala avasi silmäni näkemään, että muissakin uskonnollisissa yhteisöissä on Hänen luomiaan.
Olen aina ihmetellyt tarvetta kahvitella seuroissa ja jopa jmalanplveluksissa, mutta kerran olin erään yhteisön messussa ja täysin vastoin tapojani menin kahvipöytään (erinäisistä syistä verensokerini oli laskenut ja pää kipeänä - menin siis hakemaan lääkitystä kroppaan). Kysyin lupaa istua eräässä pöydässä jo olevan seurueen joukkoon. Silloinen vierustoverini on nyt ollut neljännesvuosisadan puolisoni. Kyllä Jumala johdattaa, kun emme anna ihmisneuvojen haitata!
- vaikka
Oisko uskovaisia siellä? joskus on ollut
http://match.fi.msn.com/channel/index.aspx?trackingid=1002821 - onko muuta
Parempi olla yksin ku ottaa siihen joku jota passata.Naut ja mene ihmisiin.Reissaa ja kahtele elämää muutekin kuin VL kautta.Siihen ilmapiiriin saataa tuhketua.Meinaa et on kokemusta.
- palstalla...
Eikö mopin palstalla ole vl-sinkuille tarkoitettu sivusto. Mikä olikaan palstan soite?
- on tunnettu
palsta on kirjoitti:
lestadiolaisuuden vastaisena palstana. Se on lukemani mukaan, wehan mielestä jopa eksyttävämpi ja järjestyneempi kuin tämä palsta.
- tuossa oltiin
on tunnettu kirjoitti:
lestadiolaisuuden vastaisena palstana. Se on lukemani mukaan, wehan mielestä jopa eksyttävämpi ja järjestyneempi kuin tämä palsta.
hakemassa eikä uskoa!
- ukkoa
tuossa oltiin kirjoitti:
hakemassa eikä uskoa!
oltiin hakemassa.
- katsoo myös
tuossa oltiin kirjoitti:
hakemassa eikä uskoa!
uskomassa olevaa puolisoa. Muuten ei taida tulla yhteiselosta mitään...
- se ajatteleva
katsoo myös kirjoitti:
uskomassa olevaa puolisoa. Muuten ei taida tulla yhteiselosta mitään...
ihminen uskookin? kukas se loi ihmisen kuvakseen-joku vl-uskovainen? uskoa on muuallakin kuin srk:n piirissä!
- Lopen kyllästynyt
palsta on kirjoitti:
Eikö tuota S24:n sääntöjen vastaista manostamista saada millään loppumaan?
- tuolla
Lopen kyllästynyt kirjoitti:
Eikö tuota S24:n sääntöjen vastaista manostamista saada millään loppumaan?
aiemmin p-miestä, jossa yllytetään uhkapeleihin: maksullisiin ongintoihin ja arpajaisiin! se vasta mainos on
se ajatteleva kirjoitti:
ihminen uskookin? kukas se loi ihmisen kuvakseen-joku vl-uskovainen? uskoa on muuallakin kuin srk:n piirissä!
mutta luonnollisesti tätä samaa uskoa ja uskon käsitystä on maassamme vain Vl, nimellä. On paljon seurakunnattomia ja niitä jotka sanovat seuraavansa Jeesusta, eikä seurakuntaa?
Ihmettelen vain, että kuinka voi seurata Jeesusta, ilman seurakuntaa ja muita Jumalan lapsia?
Matt.18:17. Ellei hän kuuntele heitäkään, ilmoita seurakunnalle. Ja jos hän ei tottele seurakuntaakaan, suhtaudu häneen kuin pakanaan tai publikaaniin.
18. Totisesti: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te vapautatte maan päällä, on myös taivaassa vapautettu.
- sisar sinua!
Tee kuule aivan niin kuin omatuntosi sanoo,kyllä jumala sinulle sen oikean antaa oli hän vl tai ei.Kyllä tuntuu pahalta katsoa joskus ry:llä niitä piikojen ja poikien täyttämiä takarivejä.
- 38-vuotiasN
Sama juttu. Olenkin ajatellut, että ei näin vanhaa enää kukaan halua kun ei niitä lapsiakaan enää kerkiä kovin montaa tehdä :( Ja sillähän meidät mitataan.
- Sointula
Minun vaimoni oli 37 w, kun loysin hanet. Oikein sieva, hoikka ja herrainen tyttonen.
Meilla on nyt sitten pian 4 w lapsikin ja toista ollaan koko ajan touhuttu... ei kun toivottu.
Olen syottanyt vaimoani hyvin ja nyt han on tynnyrinpyorea; ei koskaan minun hanteni kay vaa'alla, mutta valehtelee niin sujuvasti painonsa, etta olen alkanut uskoa, etta tama on sita kevyempaa laskilaatua. Mutta sieva ja suloinen han on edelleen. Niin, ja on koko ajan pitanyt minusta hyvaa huolta.
Miksei Sinullekin voisi kayda samalla tavalla? - joille pieni perhe
on eräänlainen helpotus, luulisin heitä olevan paljonkin. Ehkäpä mahdollista tulevaa miestäsi ei kiinnosta niinkään lapset vaan SINÄ.:)
joille pieni perhe kirjoitti:
on eräänlainen helpotus, luulisin heitä olevan paljonkin. Ehkäpä mahdollista tulevaa miestäsi ei kiinnosta niinkään lapset vaan SINÄ.:)
..vain väline: tarkoituksena on vain lapsi." Näin sanoi eräs saksalainen filososfi.
- kärttyisiä ja hankalia.
Ei tokikaan kaikki. Siis sellaiset eivät, jotka ovat itse sinkkuutensa valinneet. Mutta sellaiset, jotka eivät ole puolisoa löytäneet, vaikka olisivat kovasti halunneet, ovat kyllä TODELLA katkeria. Ja syystäkin, kun eivät ole saaneet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224750Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43384Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262617Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu702332Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41128