Mitä tehdä?

mies -88

Tyttöystävälläni on menkat 2 viikkoo myöhässä?!!?!! Ollaan treffailtu vasta kaks kuukautta. Mä en ainakaan oo vielä valmis sitoutuun. Nyt pelottaa!!

17

1248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitäkin huolimatta

pitäkää lippu korkealla ja tanko pystyssä

• ON KEKSITTY

MIXETTE TE KEKSINEET SITÄ JOS KADUTTAA NYT?????????????????

• ajatus maitojunassa...?

pitikö olla hoppu..?
      kortsun kaivaminen olis kestänyt vaan pienen hetken..otappa askel aikuisuuteen ja kanna vastuusi,tän sie teit ihan ite!

• scale

on keksitty. Abortinkin voi tehdä, vaikka se ei kovin hyvä ehkäisykeino olekkaan. Mutta päätös on tyttöystäväsi, ei sinun käsissä.

• mitä...

tilaa...

Ilmankos *Valkoinen Roskaväki* lisääntyy kuin kanit!

• Aikuinen nainen.

Ei välttämättä ole mitään hätää.
      Nuorilla naisilla on usein kuukautiset myöhässä muutamia viikkoja, saattaa olla jopa kuukaudenkin, eikä se silti tarkoita että hän olisi raskaana. Odotelkaa kaikessa rauhassa, ja pohtikaa tilannetta sitten jos niitä ei ala kuulua kuukauden myöhässä olon jälkeen. Sitten olisi kyllä jo syytä tehdä se raskaustesti, ja miettiä miten jatkossa toimitaan.
      Ja muistakaa tästä lähtien se ehkäisy!

• ttttttttttttttttttttttttttt...

Tyttöystävälläni on menkat 2 viikkoo myöhässä?!!?!! Ollaan treffailtu vasta kaks kuukautta. Mä en ainakaan oo vielä valmis sitoutuun. Nyt pelottaa!! "

Ymmärettävää,eikä sun tarvitsekaan sitoutua,johonkin naiseen jota et vielä tunne kunnolla!
        Miksi pitäisi sitoutua jos joku muija on raskaana?
        ei sitä VAIN lapsen takia olla yhdessä kuule ja jos ei rakasta!

• nyt on...
        ttttttttttttttttttttttttttt... kirjoitti:

Tyttöystävälläni on menkat 2 viikkoo myöhässä?!!?!! Ollaan treffailtu vasta kaks kuukautta. Mä en ainakaan oo vielä valmis sitoutuun. Nyt pelottaa!! "

Ymmärettävää,eikä sun tarvitsekaan sitoutua,johonkin naiseen jota et vielä tunne kunnolla!
        Miksi pitäisi sitoutua jos joku muija on raskaana?
        ei sitä VAIN lapsen takia olla yhdessä kuule ja jos ei rakasta!

monotat sen kersan nurkkaan ja alat kuksia taas uutta

• En minä ainakaan tuossa tilanteessa osaa muuta kuin odottaa, että tuleman pitää. Mikäli ei millään pysty/jaksa/malta odottaa niin sitten pitää poiketa apteekin kautta ja tarkistaa tilanne.

• aloittaja

Teidän kommentit rauhoittavat. Kiitos! Haistakaa vittu kaikki muut! Vittuilua jos olisin halunnut,olisin kertonut kavereille.

Ei ole ketään kenelle kertoa...jännittää niin saamaristi...täytyy nyt vaan odottaa......

• sentään...
        aloittaja kirjoitti:

Teidän kommentit rauhoittavat. Kiitos! Haistakaa vittu kaikki muut! Vittuilua jos olisin halunnut,olisin kertonut kavereille.

Ei ole ketään kenelle kertoa...jännittää niin saamaristi...täytyy nyt vaan odottaa......

ensin pitäisi aikuistua ennen kuin aletaan aikuisten hommiin...

• aloittaja
        sentään... kirjoitti:

ensin pitäisi aikuistua ennen kuin aletaan aikuisten hommiin...

vetää vitun päähän ja mennä vitun vuoristoon moralisoimaan!!!!

• Vastarannan kiiski

Ota opiksesi!

Muista aina ja kaikialla:

Hetken hurmio voi olla loppuelämän turmio!

Hahahahahahahaaaaa..............!

• hone-y

Ei tässä mikään muu auta kuin odottaa. Sitäpaitsi menkat voivat olla myöhässä monesta syystä, esimerkiksi stressin vuoksi.

Toivottavasti syynä on joku muu kuin raskaus. Tsemppiä!

• aloittaja

Täytyy vaan toivoa parasta.....on vaan vaikee keskittyä mihinkään....

• vili

iisisti. ei toi mitään vielä meinaa. hommaa raskaustesti, niin tiedät. hyvä tipsi on se ettei ikinä päästä sisällä...ellet halua faijaksi

• sinunkin

hyvä tutustua noihin ehkäisy asioihin vähän paremmin
        terv. kohta "mummo-iässä"

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      598
      2385
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1892
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1730
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1448
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1366
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1291
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1174
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      940
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      928
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe