kaksosen luonne??

Neiitii

Ihan mietin että millainen kaksonen on luonteeltaan jos on esimerkikis ihastunut työkaveriinsa? Osoittaako sen vai yritttääkö olla koorekti töissä?

10

4413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nartunnnn

      Kyllä kaksonen pörrää niin kauan ympärillä että saa sen mitä haluaa. Siis osoittaa kiinnostuksensa. Mutta voi sinua parkaa jos siihen lankaan lankeat. Kun kaksonen on taas jälleen kerran valoittanut yhden ei sitä riemua kauaa kestä. Hetki vain ja olet entinen. Joten unohda koko tyyppi. Muuten saat elinikäisiä traumoja.

      • nappila

        Kaksosmies pörrää kuin perskärpänen ja mielistelee mennen tullen. Muista, että sillä kolikolla vasta kaksi puolta onkin ja se toinen onkin sitten tuhat kertaa v*ttumoisempi kuin ikinä osaat kuvitellakaan.

        Yleensä kaksosen miellyttävä ulkokuori on pelkkää bluffia.


      • oikeassa, vaikka kaksosnain...
        nappila kirjoitti:

        Kaksosmies pörrää kuin perskärpänen ja mielistelee mennen tullen. Muista, että sillä kolikolla vasta kaksi puolta onkin ja se toinen onkin sitten tuhat kertaa v*ttumoisempi kuin ikinä osaat kuvitellakaan.

        Yleensä kaksosen miellyttävä ulkokuori on pelkkää bluffia.

        Just noin. Sulla mahtaa olla omakohtaista kokemusta? Joko itsestäsi taikka sitten naisena oot kokenut asian.
        Minä olen kokenut asian naisena. Voi hyvänen aika kun jaksoi mies pommittaa ja pörrätä!!! Oli tosi ihana, mukava ja vielä niin kovin hyvän näköinenkin. Mutta kun siihen ansaan lankesin onkin tämä paraneminen herran jäljiltä ollut niin kauhean tuskaista ja vaikea.
        Kaksosmies on todellakin hyvin kaksijakoinen. Osaa olla todella IHANA ja MUKAVA. Mutta myös TODELLA VITTUMAINEN SIKA!
        On uskoton ja puhuu palturia niin paljon kuin ehtii. Ei kannata tällaiseen herraan ikimaailmassa luottaa tipan vertaa. Kaksosmiehellä on AINA, IHAN AINA, monta naista samaan aikaan kierroksessa. Vaikka olisi kuinka naimisissa tai muuten ns. varattu.
        Jos haluaa pitää hauskaa, keskustella, niin silloin oiva ihminen. Kunhan muistaa ettei ota tosissaan mitään kaksosen juttuja. Ei rakkauden tunnustuksia, ei lupauksia. Lupauksia muuten satelee ihan mitä vaan mutta mitään ei yleensä pidä :)
        En suosittele kaksosmiestä kenelekään ihmiselle. Mies jättää jälkeensä pelkän raunion eikä välitä asiasta lainkaan. Oma napa tärkein ja koko maailma pyörii vain sen ympärillä.


      • yksi kaksoseen onnellisesti...
        oikeassa, vaikka kaksosnain... kirjoitti:

        Just noin. Sulla mahtaa olla omakohtaista kokemusta? Joko itsestäsi taikka sitten naisena oot kokenut asian.
        Minä olen kokenut asian naisena. Voi hyvänen aika kun jaksoi mies pommittaa ja pörrätä!!! Oli tosi ihana, mukava ja vielä niin kovin hyvän näköinenkin. Mutta kun siihen ansaan lankesin onkin tämä paraneminen herran jäljiltä ollut niin kauhean tuskaista ja vaikea.
        Kaksosmies on todellakin hyvin kaksijakoinen. Osaa olla todella IHANA ja MUKAVA. Mutta myös TODELLA VITTUMAINEN SIKA!
        On uskoton ja puhuu palturia niin paljon kuin ehtii. Ei kannata tällaiseen herraan ikimaailmassa luottaa tipan vertaa. Kaksosmiehellä on AINA, IHAN AINA, monta naista samaan aikaan kierroksessa. Vaikka olisi kuinka naimisissa tai muuten ns. varattu.
        Jos haluaa pitää hauskaa, keskustella, niin silloin oiva ihminen. Kunhan muistaa ettei ota tosissaan mitään kaksosen juttuja. Ei rakkauden tunnustuksia, ei lupauksia. Lupauksia muuten satelee ihan mitä vaan mutta mitään ei yleensä pidä :)
        En suosittele kaksosmiestä kenelekään ihmiselle. Mies jättää jälkeensä pelkän raunion eikä välitä asiasta lainkaan. Oma napa tärkein ja koko maailma pyörii vain sen ympärillä.

        Hei,
        olen samaa mieltä kuin edelliset, että kaksosmies kyllä pörröö ympärillä ja näyttää kenet haluaa, siitä ei jää epäselvyyttä. Siitä on nyt kolme vuotta kun pitkän piirityksen jälkeen lopuksi suostuin kaksosmiehen mukaan, enkä voi häntä moittia. Tämä kaksosmies ei lupaa mitään turhia, ja kun lupaa niin sen on pitänyt. Ei liehittele eikä puhu pehmosia. Ja sitten kun puhuu niin se on kyllä totta. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että kaksosmiehellä on monta rautaa yhtä aikaa tulessa. On kyllä aivan ihana ihminen, mutta löytyy tosiaan toinenkin puoli ja välillä saa miettiä, että missä mennään, varsinkin alussa. Mutta pikku hiljaa asiat on selkiintyneet ja olen erittäin onnellinen tämän kaksosmiehen kanssa, en kyllä pois antais enkä vaihtais.


      • mutta totuus on toinen
        yksi kaksoseen onnellisesti... kirjoitti:

        Hei,
        olen samaa mieltä kuin edelliset, että kaksosmies kyllä pörröö ympärillä ja näyttää kenet haluaa, siitä ei jää epäselvyyttä. Siitä on nyt kolme vuotta kun pitkän piirityksen jälkeen lopuksi suostuin kaksosmiehen mukaan, enkä voi häntä moittia. Tämä kaksosmies ei lupaa mitään turhia, ja kun lupaa niin sen on pitänyt. Ei liehittele eikä puhu pehmosia. Ja sitten kun puhuu niin se on kyllä totta. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että kaksosmiehellä on monta rautaa yhtä aikaa tulessa. On kyllä aivan ihana ihminen, mutta löytyy tosiaan toinenkin puoli ja välillä saa miettiä, että missä mennään, varsinkin alussa. Mutta pikku hiljaa asiat on selkiintyneet ja olen erittäin onnellinen tämän kaksosmiehen kanssa, en kyllä pois antais enkä vaihtais.

        älä hyvä ihminen luota kaksoseesi!!!!
        kaksonen ei koskaan puhu totta ja saa sinut kyllä tosi helpolla uskomaan itseensä. Mutta oikeasti on pahin petturi, kieroin ihminen mitä maa päällään kantaa ja aivan pokka naamalla!!!
        Kokemusta on niin toisesta kaksoseta kuin puhun myös itsestäni!


      • kokenut
        yksi kaksoseen onnellisesti... kirjoitti:

        Hei,
        olen samaa mieltä kuin edelliset, että kaksosmies kyllä pörröö ympärillä ja näyttää kenet haluaa, siitä ei jää epäselvyyttä. Siitä on nyt kolme vuotta kun pitkän piirityksen jälkeen lopuksi suostuin kaksosmiehen mukaan, enkä voi häntä moittia. Tämä kaksosmies ei lupaa mitään turhia, ja kun lupaa niin sen on pitänyt. Ei liehittele eikä puhu pehmosia. Ja sitten kun puhuu niin se on kyllä totta. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että kaksosmiehellä on monta rautaa yhtä aikaa tulessa. On kyllä aivan ihana ihminen, mutta löytyy tosiaan toinenkin puoli ja välillä saa miettiä, että missä mennään, varsinkin alussa. Mutta pikku hiljaa asiat on selkiintyneet ja olen erittäin onnellinen tämän kaksosmiehen kanssa, en kyllä pois antais enkä vaihtais.

        Luin noita teidän juttuja....kaksosmiehet kannattaa kiertää tosi kaukaa. Niitä ei ole tarkoitettu parisuhteeseen.


      • mammariina
        oikeassa, vaikka kaksosnain... kirjoitti:

        Just noin. Sulla mahtaa olla omakohtaista kokemusta? Joko itsestäsi taikka sitten naisena oot kokenut asian.
        Minä olen kokenut asian naisena. Voi hyvänen aika kun jaksoi mies pommittaa ja pörrätä!!! Oli tosi ihana, mukava ja vielä niin kovin hyvän näköinenkin. Mutta kun siihen ansaan lankesin onkin tämä paraneminen herran jäljiltä ollut niin kauhean tuskaista ja vaikea.
        Kaksosmies on todellakin hyvin kaksijakoinen. Osaa olla todella IHANA ja MUKAVA. Mutta myös TODELLA VITTUMAINEN SIKA!
        On uskoton ja puhuu palturia niin paljon kuin ehtii. Ei kannata tällaiseen herraan ikimaailmassa luottaa tipan vertaa. Kaksosmiehellä on AINA, IHAN AINA, monta naista samaan aikaan kierroksessa. Vaikka olisi kuinka naimisissa tai muuten ns. varattu.
        Jos haluaa pitää hauskaa, keskustella, niin silloin oiva ihminen. Kunhan muistaa ettei ota tosissaan mitään kaksosen juttuja. Ei rakkauden tunnustuksia, ei lupauksia. Lupauksia muuten satelee ihan mitä vaan mutta mitään ei yleensä pidä :)
        En suosittele kaksosmiestä kenelekään ihmiselle. Mies jättää jälkeensä pelkän raunion eikä välitä asiasta lainkaan. Oma napa tärkein ja koko maailma pyörii vain sen ympärillä.

        Hei! Olet aivan oikeessa! Itselläni aivan samankaltainen tarina. Minä seurustelin kaksosen kanssa neljä vuotta. Ensimmäinen vuosi oli aivan ihanaa aikaa, mies oli kaikkea mitä nainen voi odottaa.. Mutta sitten alkoi valehtelu ja pettäminen, aivan uskomattomia tarinoita sain kuunnella. Monta kertaa jäi pettämisestä kunnolla kiinni. Erottiin ja taas mies pyyti takaisin, ties kuinka monta kertaa ja lupasi olla satuttamatta enää.. no nyt yritettiin sit taas ja sattui vahinko ja tulin raskaaksi. Mies ei alussa ollut vauvaa vastaan, mutt ilmeisesti ei vaan minulle sitä sanonut. Noin kaksi viikkoa positiivisen tuloksen jälkeen alkoi juominen, mies joi viikon putkeen ja lopputulos oli herääminen vieraasta sängystä.. Ei ole suostunu t minun kanssa edes juttelemaan eikä olla nähty sen jälkeen, ei ilmeisesti kehtaa näyttäytyä. Ilmoitti asiasta tekstiviestillä, et vierasta on saatu. mä ilmeisesti sit teen vauvan yksin, ei tuntunut isiä jälkeläinen paljon kiinnostavan.. pahalta tuntuu! Kannattaa miettiä tarkkaan ennenkun alkaa kaksosen kanssa seurustelemaan ja ainakin pitää huolen ettei menetä sydäntään aivan kokonaan. Kauan kestää ennenkun arvet parantuu..


    • peppikarhu111

      No minkäs sille voi,!!!!
      Kyllä mä löydän itseni lähes jokaisesta
      kommentista, mutta minkäs ihmiheh sille voi,
      kun on kerran syntynyt 23.05, viellä alkupaan
      kaksonen, joka on hiljaa ainoastaan silloin
      kun vetää henkeä...onko se sitten niin,että
      "huilataan vasta haudassa".Varmaa kirstun kansi
      silloikin aukeaa ja kaksonen kysyy..hei mistä
      tullaan ja mihin mennään????????????????????
      voi kerpeleen kerpele!!!!!!!!

      • tuntia

        Mutta kaksosen voi opettaa pitämään lupauksensa.
        Se että antaa lupauksia eikä sitten toteutakaan asioita, on vain tapa johon useimmat kaksoset ovat tottuneet.
        Eikä loppua näy...


      • Nicko
        tuntia kirjoitti:

        Mutta kaksosen voi opettaa pitämään lupauksensa.
        Se että antaa lupauksia eikä sitten toteutakaan asioita, on vain tapa johon useimmat kaksoset ovat tottuneet.
        Eikä loppua näy...

        Voi että hirvittää lukea tätä textiä! Minä olen kaksosnainen enkä ikinä ole pettänyt pienintäkäään lupaustani!!! Enkä tule sitä tekemään! Minulla on kamala tuska miten asiasta ilmoitan jos sattuu jotain etten voikaan tehdä jotain jota olen luvannut. Valvon ja pyörin ja tuskailen ja ajattelen että minähän lupasin... Itse puolestani petyn kerta kerran jälkeen kun kuvittelen että muutkin suhtautuvat lupauksiinsa kuten minä. Tällä asialla ei näytä olevan tähtimerkin kanssa tekemistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      132
      1308
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      147
      798
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      736
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      723
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      698
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      551
    Aihe