Mua naisena kiehtoo kumin haju..Rakastan seksin aikana haistella/nuolla kumisaappaita sekä pitää niitä jaloissa..Ja mikäs onkaan ihanampaa kuin mies sotkee kumpparini ja saan itse nuolla ne puhtaaksi..
Ongelma on nyt se, kun olen aloittelemassa uutta suhdetta, miten pian voin/uskallan puhua mieltymyksestä miehelle, ettei hän juokse karkuun...
KUMISAAPPAAT
58
13687
Vastaukset
- Turhapuro X
Otat puheeksi sen mahdollisimman pian. Siitähän sen näkee, että säikähtääkö miehesi vai juokseeko karkuun.
Hauskoja hetkiä! - kumipoika23
:) kumin haju tosiaan on kyllä ihanaa, ootteko kokeillut sadevaatteita? sä myös varmaankin pitäisit kumikäsineistä, itselläni niitä aikas paljon
- rouva...
Jätä se uusi "suhteesi"... Tiedät että laitan sen pilalle kuitenkin...
- vanhat
Valkoiset, kuluneet Hai -saappaani nuoltavaksi?
rakula kirjoitti:
mulle kyllä kelpaa ne hait.lähetä mulle sähkö posti osoite niin lähetä sulle osoiteeni.
tässä mun sähköposti osoite:[email protected]
- Sadekallio
Moi
Olen saapasfetissi, erityisesti Hait kinnostaa. Maksan sulle valkoisista, jos ne vain saan. Viestitä. Jos tiedät muita vanhoja Haita, anna viesti. Mulla on saappaita myös Sinun jalkaasi, jos kiinnostaa.
Odotan valkoisiasi...
Tapsa - juhan53
rakula kirjoitti:
TARJOA MULLEKKI KATSOTAA MILLAISET OVAT SAAKKO KUVIA NIISTÄ.SÄH:[email protected]
ovat ilmestyneet Prisman hyllyille. muuten ihan jees, mutta kiristys remmi puuttuu kuten retro haistakin. remmi oli niissä aidoissa ja alkuperisissä 60-luvun Hai-saappaissa. hinta 39,90
juhan53 kirjoitti:
ovat ilmestyneet Prisman hyllyille. muuten ihan jees, mutta kiristys remmi puuttuu kuten retro haistakin. remmi oli niissä aidoissa ja alkuperisissä 60-luvun Hai-saappaissa. hinta 39,90
saisikko kuvia mulle niistä säh:[email protected]
näkisin ne ensin.olen kyllä kiinostunut niistä- hyllyssä
juhan53 kirjoitti:
kaksi paria, numeroa 38 ja 39. Kumi on tosi mukavan pehmeän tuntuista ja kiihottavaa. Ihan valkoiset ne eivät ole, kuten 60-70 -luvun alkuperäiset. Sellaiset kun löytyis hyväkuntoisena, ei hankinta olis rahasta kiinni. Kiinnostuiko joku? Myös vaalean siniset ja vaalean harmaat tai keltaiset 37-39 numeron Lunarit kiinnostais (sellaiset, joissa oli nyörit edessä).
- miksei jo jalas,
hyllyssä kirjoitti:
kaksi paria, numeroa 38 ja 39. Kumi on tosi mukavan pehmeän tuntuista ja kiihottavaa. Ihan valkoiset ne eivät ole, kuten 60-70 -luvun alkuperäiset. Sellaiset kun löytyis hyväkuntoisena, ei hankinta olis rahasta kiinni. Kiinnostuiko joku? Myös vaalean siniset ja vaalean harmaat tai keltaiset 37-39 numeron Lunarit kiinnostais (sellaiset, joissa oli nyörit edessä).
mitä niit hyllys, jalkaan vaan ja baanalle!
- on ja
miksei jo jalas, kirjoitti:
ajellessa päällä mustat kumiset farkut ja valkoiset hait. Arvatkaas mitä siitä seuraa...
- kj40
hyllyssä kirjoitti:
Juuri nuo nyörilliset Lunarit olivat tosiaan silloin kultaisella 70-luvulla aika makeat saappaat, ehkä yksi kaikkien aikojen suosikkimalleistani. Nyörit ja hieman tavallista Hai-mallia lyhyempi varsi tekivät jostain syystä minuun vaikutuksen. Kulutinkin yhdet vaaleanharmaat numeron 40 sellaiset aivan loppuun. Semmoiset kun vielä jostain saisi.
- Muistoni
kj40 kirjoitti:
Juuri nuo nyörilliset Lunarit olivat tosiaan silloin kultaisella 70-luvulla aika makeat saappaat, ehkä yksi kaikkien aikojen suosikkimalleistani. Nyörit ja hieman tavallista Hai-mallia lyhyempi varsi tekivät jostain syystä minuun vaikutuksen. Kulutinkin yhdet vaaleanharmaat numeron 40 sellaiset aivan loppuun. Semmoiset kun vielä jostain saisi.
Lunar-saappaista liittyvät luokkakavereihini, nimenomaan tyttöihin. Maisalla oli vaaleansiniset, Tuulalla ja Eijalla keltaiset, Marja-Leenalla vaalean siniset. Hänen siskonsa vaalean harmaat sainkin ostaa. Muistan jollakin tytöllä myös tumman siniset. Joidenkin tyttöjen saappailla sain tilaisuuden nautiskella väli- tai vapaatuntien aikana, tulin kuin rajuilma. Myöhemmin 70-luvun puolivälissä tulivat muotiin Jollet, jos nimen oikein muistan. Niissä oli salmiakkikuviointi niin varren ylaosassa kuin pohjan ympärilläkin. Valkoiset olivat parhaat, myös punaiset olivat kiihottavat. Löytyisköhän Lunareita tai Jolleja myydä asti.
- Sadekalliolla
miksei jo jalas, kirjoitti:
no 39 ovat jalassa. Toiset no 38 odottavat sängyssä "tulemistani". Hyviä unia teille muillekin. Ottakaa morsiot mukaan sänkyyn. Mulla ne on Hai-saappaiden lisäksi mustat ja punaiset uudet, pehmeät Kontiot ja tietenkin kiiltävät.
- viivyttele
Fetissit kannattaa ottaa puheeksi niin pian kuin tulee sopiva tilaisuus. Ei tarvitse heti kertoa kaikkea rankimman päälle, vaan kevyesti kokeilla ensin ilmapiiriä ja kertoa seuraavalla kerralla lisää. Itsekin olen kumifetisisti-nainen ja on minulla paljon muitakin fetissejä. Sitä vähemmän asiasta syntyy harmia, mitä aikaisemmin uskaltaudut puhumaan kumppanillesi fetissistäsi, joka lienee sinulle hyvin tärkeä. Jos kumppanisi ei asialle lämpiä, hän ei tule lämpiämään sille myöhemminkään, vaikka miten vetkuttelisit kertomisen kanssa.
- sitten
kumi vaikuttaa sinuun fetissinä ja miten toteutat sitä?
- Valkoiset Neat
Olen yli nelikymppinen heteromies ja kumisaapasfetisisti. Olen kertonut elämäni aikana kaiken kaikkiaan neljälle naiselle mieltymyksistäni ja jokainen on hyväksynyt fetisismini. Olen edennyt kertomisessa hienotunteisesti eli en ole heti "räväyttänyt" kaikkea, vaan pikku hiljaa ja olen korostanut sitä, että nainen on aina se ehdoton ykkönen, mutta kumisaappaat tuovat vaihtelua ja lisämaustetta seksiin. Upeita kokemuksia olen saanut kokea vuosien varrella. En voi muuta kuin kiittää kohdalleni sattuneita uskomattoman ihania ja ymmärtäväisiä naisia.
- kumppareitakin
sitten kirjoitti:
kumi vaikuttaa sinuun fetissinä ja miten toteutat sitä?
Kaapissani on aika monta paria kumisaappaitakin, mutta minulle kuitenkin vielä tärkeämpää ovat muut kumiasut. Pidän mm. ohuista, joustavista kumiasuista. Läpinäkyvät ovat minusta kaikkein parhaita, mutta niitä ei Suomesta saa, vaan täytyy ikävä kyllä hankkia ulkomailta, esim. netin kautta.
- kuulla
Valkoiset Neat kirjoitti:
Olen yli nelikymppinen heteromies ja kumisaapasfetisisti. Olen kertonut elämäni aikana kaiken kaikkiaan neljälle naiselle mieltymyksistäni ja jokainen on hyväksynyt fetisismini. Olen edennyt kertomisessa hienotunteisesti eli en ole heti "räväyttänyt" kaikkea, vaan pikku hiljaa ja olen korostanut sitä, että nainen on aina se ehdoton ykkönen, mutta kumisaappaat tuovat vaihtelua ja lisämaustetta seksiin. Upeita kokemuksia olen saanut kokea vuosien varrella. En voi muuta kuin kiittää kohdalleni sattuneita uskomattoman ihania ja ymmärtäväisiä naisia.
Kiva kuulla, että sinulla on ollut hyviä kokemuksia. Ikävä kyllä jotkut ihmiset kokevat, että jos pitää jostain muusta kuin vastapuolesta, se olisi häneltä pois. Niinpä fetisseihinkään ei osata aina suhtautua oikein eikä ymmärretä, että se ei ole keneltäkään toiselta pois, jos joku tykkää esim. jostain tietystä materiaalista. Ei fetissi myöskään lähde sillä, että joku käskee unohtamaan sen tai että sen jopa itse haluaisi unohtaa. Jälkimmäinen on surullinen tilanne, jos se johtuu ympäristön paineista tai kumppanin painostuksesta, kuten monella fetisistiystävälläni on tilanne. Minullakin on aina ollut onni tavata ihmisiä, jotka ovat ymmärtäneet asian ja hyväksyneet minut sellaisena kuin olen. Toivottavasti kokemuksesi ovat jatkossakin positiivisia.
- Sadekallio
kumppareitakin kirjoitti:
Kaapissani on aika monta paria kumisaappaitakin, mutta minulle kuitenkin vielä tärkeämpää ovat muut kumiasut. Pidän mm. ohuista, joustavista kumiasuista. Läpinäkyvät ovat minusta kaikkein parhaita, mutta niitä ei Suomesta saa, vaan täytyy ikävä kyllä hankkia ulkomailta, esim. netin kautta.
Mulla on useita pareja Haita ja Kontioita aina mukana. Kiiltävinä ne kiihottavat ja ovat mukava kumppani yksunäisessä matkamiehen sängyssä. Otan niitä viereeni useamman parin. Onko muilla samanlaisia mieltymyksiä? Olis mukava jakaa kokemuksia vaikkapa tavatessa. Miten naiset suhtaudutte?
- latexboy
et sattuisi vapaa olemaan?täällä kuikuilee sinkkumies jolla myös kumi ja muita fetissejä...
- Mayray
Sadekallio kirjoitti:
Mulla on useita pareja Haita ja Kontioita aina mukana. Kiiltävinä ne kiihottavat ja ovat mukava kumppani yksunäisessä matkamiehen sängyssä. Otan niitä viereeni useamman parin. Onko muilla samanlaisia mieltymyksiä? Olis mukava jakaa kokemuksia vaikkapa tavatessa. Miten naiset suhtaudutte?
Mulla on lähinnä hyvänkuntoisia muunlaisia kuin Haita tai Kontiota, esim. LaCrosse ja Sulman, joita voisin myydä koko 44. Kiinnostaako?
Meilaa [email protected] (Paikkakunta on Hesa) - ilmaa...
Mayray kirjoitti:
Mulla on lähinnä hyvänkuntoisia muunlaisia kuin Haita tai Kontiota, esim. LaCrosse ja Sulman, joita voisin myydä koko 44. Kiinnostaako?
Meilaa [email protected] (Paikkakunta on Hesa)..tarjoamalla tuollaisia ronttosia, kuten Sulmaneita! Hyi hitto, kun ovat rumia.
- Sadekallio
Mayray kirjoitti:
Meilaa [email protected] (Paikkakunta on Hesa)Vain Hait ja Kontiot kiinnostaa ja innostaa
- TOHTORI X
KYLLÄ SE ON IHAN LÄÄKETIETEELLINEN TOTUUS ,ETTÄ VAIN MIEHILLÄ ON TÄLLÄISIÄ FETISSEJÄ .TOTTAKAI NAISET ,KIITOKSAIA HEILLE OVAT MUKANA NÄISSÄ LEIKEISSÄ. MIEHISSÄ NÄMÄ FANTASIAT ELÄVÄT.mutta leikitään.Eihän tämä ole tosi TV
- Rouva X
Tohtori X puhuu tai paremminkin kirjoittaa täyttä paskaa. Kyllä meitä naisiakin on joita kumisaappaat säväyttävät muitoinkin kun kurakelin jalkineina. Tunnan kymmenkunta naiste joille kumisaappaat ovat sytyke seksiin ja niitä myös käytetään miehen kera jos ilman miestäkin. Me jopa kokoonnumme silloin tällöin leikkimään saappailla ja kerromme kokemuksiamme, mutta meillä ei ole sellaista tarvetta tälläisiin netti juttuihin kuin miehilla.
Meillä kun on se hyvä puoli että voimme laittaa mieleisemme kumpparit silloin kun huvitta eikä kukaan katso pitkään paitsi miespuoliset joilla patukka seisoo housuissa. - Nimi Merkki
Rouva X kirjoitti:
Tohtori X puhuu tai paremminkin kirjoittaa täyttä paskaa. Kyllä meitä naisiakin on joita kumisaappaat säväyttävät muitoinkin kun kurakelin jalkineina. Tunnan kymmenkunta naiste joille kumisaappaat ovat sytyke seksiin ja niitä myös käytetään miehen kera jos ilman miestäkin. Me jopa kokoonnumme silloin tällöin leikkimään saappailla ja kerromme kokemuksiamme, mutta meillä ei ole sellaista tarvetta tälläisiin netti juttuihin kuin miehilla.
Meillä kun on se hyvä puoli että voimme laittaa mieleisemme kumpparit silloin kun huvitta eikä kukaan katso pitkään paitsi miespuoliset joilla patukka seisoo housuissa....ihan varmasti joo. Ole nyt rouva, vai sittenkin risto hiljaa, ei sua kukaan usko.
- ole aivan
Nimi Merkki kirjoitti:
...ihan varmasti joo. Ole nyt rouva, vai sittenkin risto hiljaa, ei sua kukaan usko.
tuulesta temmattu ...
omakohtaisen kokemuksen jälkeen, harvinaista kylläkin. - Rouva X
Nimi Merkki kirjoitti:
...ihan varmasti joo. Ole nyt rouva, vai sittenkin risto hiljaa, ei sua kukaan usko.
Tässä se taasen nähdään, täällä näissä kumisaapas jutuissa ruikutetaan, että miksei naiset kirjoita tänne, kun sitten kirjoittaa niin eikös joku heti heitä että et sää voi olla nainen. Mutta asia on niin että meitä naisiakin on joilla on fetismisiä taipumuksia mutta ehkä ei niin voimakkaita kuin miehillä. Olen joskus lukenut että naisten pitkien housujen käyttö on saanut alkunsa juuri fetismistä, joku rohkea nainen on alkanut käyttämään pitkiä huosuja ja siitä se on lähtenyt. Mieheillä tämä juttu on varmaan huomattavasti vaikeampi, ja monet teistä miehistä ette uskalla puhua asioista suoraan, olette naimisissa mutta ette ole vaimollenne kertoneet että kalu seisoisi paremmin jos sulla rakas vaimo olisi noi kumpparit jaloissa, mutta tosiaan teillä ei ole kanttia kertoa vaan panette vaimoanne ja autotallin tai ullakon hämärässä runkkaatte kumppariin ja tämä on totuus myöntäkää se itsellenne.
- MISTER X
Rouva X kirjoitti:
Tässä se taasen nähdään, täällä näissä kumisaapas jutuissa ruikutetaan, että miksei naiset kirjoita tänne, kun sitten kirjoittaa niin eikös joku heti heitä että et sää voi olla nainen. Mutta asia on niin että meitä naisiakin on joilla on fetismisiä taipumuksia mutta ehkä ei niin voimakkaita kuin miehillä. Olen joskus lukenut että naisten pitkien housujen käyttö on saanut alkunsa juuri fetismistä, joku rohkea nainen on alkanut käyttämään pitkiä huosuja ja siitä se on lähtenyt. Mieheillä tämä juttu on varmaan huomattavasti vaikeampi, ja monet teistä miehistä ette uskalla puhua asioista suoraan, olette naimisissa mutta ette ole vaimollenne kertoneet että kalu seisoisi paremmin jos sulla rakas vaimo olisi noi kumpparit jaloissa, mutta tosiaan teillä ei ole kanttia kertoa vaan panette vaimoanne ja autotallin tai ullakon hämärässä runkkaatte kumppariin ja tämä on totuus myöntäkää se itsellenne.
On hienoa että joskus joku nainenkin uskaltautuu kommentoimaan näitä juttuja. Älä hyvä rouva anna jonkun yksittäisen "tohtorin" mielipiteiden vaikuttaa millään tavalla. Meitä normaalissa parisuhteessa eläviä, joille kumpparit antavat lisäpotkua seksielämään, on kuitenkin olemassa, eikä tarvitse missään ullakolla tutustua "nyrkkikyllikkiin". Meillä kotona homma on pelannut jo lähes neljännesvuosisadan. Luulen ja epäilen, että monet naiset eivät edes uskalla paljastaa puolisoilleen mieltymyksiään. Me ukot olemme usein paljon tiukkapipoisempia kuin naiset, paitsi näissä keskusteluissa, missä voi esiintyä täysin anonyyminä. Varmaan moni parisuhde olis pelastettavissa, ja pelastunut,jos(näistäkin) asiosta asioista uskallettaisiin puhua ajoissa,ja oikeilla nimillä.
Tsemppiä vaan Rouva X, on hienoa että teitäkin on olemassa. Olis hienoa olla läsnä teidän "meetingeissä"..... Kymmenen naista kumppareissa, ja osa varmaankin korkokumppareissa...NAM! - Rouva X
MISTER X kirjoitti:
On hienoa että joskus joku nainenkin uskaltautuu kommentoimaan näitä juttuja. Älä hyvä rouva anna jonkun yksittäisen "tohtorin" mielipiteiden vaikuttaa millään tavalla. Meitä normaalissa parisuhteessa eläviä, joille kumpparit antavat lisäpotkua seksielämään, on kuitenkin olemassa, eikä tarvitse missään ullakolla tutustua "nyrkkikyllikkiin". Meillä kotona homma on pelannut jo lähes neljännesvuosisadan. Luulen ja epäilen, että monet naiset eivät edes uskalla paljastaa puolisoilleen mieltymyksiään. Me ukot olemme usein paljon tiukkapipoisempia kuin naiset, paitsi näissä keskusteluissa, missä voi esiintyä täysin anonyyminä. Varmaan moni parisuhde olis pelastettavissa, ja pelastunut,jos(näistäkin) asiosta asioista uskallettaisiin puhua ajoissa,ja oikeilla nimillä.
Tsemppiä vaan Rouva X, on hienoa että teitäkin on olemassa. Olis hienoa olla läsnä teidän "meetingeissä"..... Kymmenen naista kumppareissa, ja osa varmaankin korkokumppareissa...NAM!En purkautunut sinulle Tohtori, vaan tälle joka väitti tätä mun vastaustani miehen tekemäksi.
Mitä kirjoitit on täyttä asiaa tälläisistä asioista pitää pystyä puhumaan parisuhteessa jos kerran on ja haluaa olla edelleen.
Varmaan moni mies haluisi tulla meidän mökille jos tietäisivät missä se on ja milloin me kumisaapasmimmit menemme sinne ja tohtori kaipailit korkokumppareita ne meillä kaikilla on kun meidän mielestämme Kontiot tai Hai eivät ole naisten kumisaappaita vaan kuuskyt luvulta jääneet unisex-saappaat. Voi tässä kertoa tai oikeestaa kysästä että eräs näistä kumisaapas mimmeistä satuu oleen melko korkealla tämän kotimaamme hierarkkiassa olisiko sinun mielestäsi asukokonaisuuteen sopiva, tyylikkäs tumma tai harmaa jakkupuku ja siihen kontiot tai samainen asu ja mustat tai harmaan Cityt tai Ladyt.
Miettikääpä asiaa.
Kontiot ovat hyvät jalkineet marjaan metsään mutta ne eivät sovi oikein asfaltille kaupunkiin eikä juhlii, tästä hän on jopa protokollakin, jotkun varmaan mustavat että Ville Komsi pyrki joskus itsänäisyyspäivän juhliin pressan linnaan kontioissa mutta ei päässyt. - juppe_
Rouva X kirjoitti:
En purkautunut sinulle Tohtori, vaan tälle joka väitti tätä mun vastaustani miehen tekemäksi.
Mitä kirjoitit on täyttä asiaa tälläisistä asioista pitää pystyä puhumaan parisuhteessa jos kerran on ja haluaa olla edelleen.
Varmaan moni mies haluisi tulla meidän mökille jos tietäisivät missä se on ja milloin me kumisaapasmimmit menemme sinne ja tohtori kaipailit korkokumppareita ne meillä kaikilla on kun meidän mielestämme Kontiot tai Hai eivät ole naisten kumisaappaita vaan kuuskyt luvulta jääneet unisex-saappaat. Voi tässä kertoa tai oikeestaa kysästä että eräs näistä kumisaapas mimmeistä satuu oleen melko korkealla tämän kotimaamme hierarkkiassa olisiko sinun mielestäsi asukokonaisuuteen sopiva, tyylikkäs tumma tai harmaa jakkupuku ja siihen kontiot tai samainen asu ja mustat tai harmaan Cityt tai Ladyt.
Miettikääpä asiaa.
Kontiot ovat hyvät jalkineet marjaan metsään mutta ne eivät sovi oikein asfaltille kaupunkiin eikä juhlii, tästä hän on jopa protokollakin, jotkun varmaan mustavat että Ville Komsi pyrki joskus itsänäisyyspäivän juhliin pressan linnaan kontioissa mutta ei päässyt.Kysynpä sinulta näin itse sadeasujen ystävänä, että mitenkäs te olette muuten varustautuneet siellä saapastapaamisessanne? Onko värikkäät sadeasut myös mukana kuvassa?
- Rouva X
juppe_ kirjoitti:
Kysynpä sinulta näin itse sadeasujen ystävänä, että mitenkäs te olette muuten varustautuneet siellä saapastapaamisessanne? Onko värikkäät sadeasut myös mukana kuvassa?
Kyllä meidän jutut pyörivät kumisaappaiden ympärillä tietysti kun sataa niin on sadetakit mukana, mutta eivät sadeasut säväytä.
- juppe_
Rouva X kirjoitti:
Kyllä meidän jutut pyörivät kumisaappaiden ympärillä tietysti kun sataa niin on sadetakit mukana, mutta eivät sadeasut säväytä.
Mutta näinhän se on että toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä, eli sama ei puhuttele meitä kaikkia. Olen joskus vaan kuullut, että moni aikuinen nainen mielellään hyppäisi vieläkin vesilätäkköön niin että kura roiskuu, jos vaan kehtaisi. Eikös silloin kunnon sadeasu housuineen kaikkineen olisi juuri se oikea asu?
Toisaalta, onko vaikea ymmärtää meitä miehiä, joille juuri tuo sadeasun kiiltävyys, sen suojaavuus ja kahina antavat jotain viboja? - MISTER X
Rouva X kirjoitti:
En purkautunut sinulle Tohtori, vaan tälle joka väitti tätä mun vastaustani miehen tekemäksi.
Miettikääpä asiaa.
Kontiot ovat hyvät jalkineet marjaan metsään mutta ne eivät sovi oikein asfaltille kaupunkiin eikä juhlii, tästä hän on jopa protokollakin, jotkun varmaan mustavat että Ville Komsi pyrki joskus itsänäisyyspäivän juhliin pressan linnaan kontioissa mutta ei päässyt.Kyllähän tuo kuvailemasi asukokonaisuus siroilla korkokumppareilla varustettuna varmaan kääntäisi paatuneimmankin kontiofanin pään. Pari viikkoa sitten eräänä iltana pääsin seuraamaan aitiopaikalta korkokumppareita käyttävän naisen vaikutusta miespuolisiin. Työpaikkani lähellä on erään huoltoaseman yhteydessä iso halli missä autoja voi huoltaa ja pestä itse. Vaimoni soitti päivällä ja kertoi menevänsä pesemään autoaan sinne, ja itsekin menin kerroin tulevani paikalle myöhemmin töistä vapauduttuani. Saavuttuani paikalle huomasin hallin olevan tupaten täynnä autojaan peseviä asiakkaita, ja kaikki miespuolisia vaimoani lukuunottamatta. Huomasin heti vaimoni,(mielestäni ehkä hieman provosoivankin) pukeutumisen, tiukat farkut ja tietenkin kumpparit kun autonpesussa ollaan, mutta kun ne sattuivat olemaan kirkkaanpunaiset CITYT! Tupakoin aikani hallin ovensuussa ja seurailin tilannetta. Huomasin lähes kaikkien muiden hallin asiakkaiden katselevan vaivihkaa autonsa ympärillä punaisissa kumppareissa touhuavaa vaimoani. Auto ei varmaan ketään kiinnostanut,(ketäpä kiinnostaisi iäkäs, kanttimallinen Lada). Muutamat katsoa tapittivat aivan estottomasti juuri noita saappaita. Illalla kyselin vaimoltani syytä valita juuri nuo saappaat autonpesureissulle, olisihan hänellä ollut ainakin neutraalimman värisiä saappaita, tosin korollisia kaikki. (Onneksi hän ymmärsi jemmata noita Nokian tuotteita muutamia pareja silloin 80-luvulla). Sain vastaukseksi vain virnistyksen. Kertoi muutamien tehneen "tikusta asiaa", ja tulleen juttusille ennen saapumistani paikalle. Eräs uskalikko oli jopa kysellyt, että mistä noita vielä saa, olisi halunnut vaimolleen samanlaiset, eli onhan meitä....
Te "kumpparimimmit" ette ilmeisestikään ole aivan pentuja enää, vai käsitinkö oikein? - sinäkin...
juppe_ kirjoitti:
Mutta näinhän se on että toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä, eli sama ei puhuttele meitä kaikkia. Olen joskus vaan kuullut, että moni aikuinen nainen mielellään hyppäisi vieläkin vesilätäkköön niin että kura roiskuu, jos vaan kehtaisi. Eikös silloin kunnon sadeasu housuineen kaikkineen olisi juuri se oikea asu?
Toisaalta, onko vaikea ymmärtää meitä miehiä, joille juuri tuo sadeasun kiiltävyys, sen suojaavuus ja kahina antavat jotain viboja?Juppe (vanha tekijä) uskot, vai oletko uskovinasi?! Tuo Rouva X taitaa olla yksi ja sama henkilö kuin aloittajakin! täällä on niin helppo huijata, ja siitä jos mistä tietyn sortin (homot ja transsut) kirjoittajat saa kiksejä
- juppe_
sinäkin... kirjoitti:
Juppe (vanha tekijä) uskot, vai oletko uskovinasi?! Tuo Rouva X taitaa olla yksi ja sama henkilö kuin aloittajakin! täällä on niin helppo huijata, ja siitä jos mistä tietyn sortin (homot ja transsut) kirjoittajat saa kiksejä
Niin että uskoako vai eikö uskoa -siinäpä klassinen kysymys. Kyllähän täällä on kirjoittajia joka lähtöön, siitähän ei ole epäilystäkään. Jos nyt salaisuuden paljastaa, niin olenpa sitä minäkin täällä käyttänyt joskus 'erilaisia profiileja'...
mutta jos viestintä tuntuu asialliselta, niin mitäs siinä, kirjoitellaan vaan. - Rouva X
MISTER X kirjoitti:
Kyllähän tuo kuvailemasi asukokonaisuus siroilla korkokumppareilla varustettuna varmaan kääntäisi paatuneimmankin kontiofanin pään. Pari viikkoa sitten eräänä iltana pääsin seuraamaan aitiopaikalta korkokumppareita käyttävän naisen vaikutusta miespuolisiin. Työpaikkani lähellä on erään huoltoaseman yhteydessä iso halli missä autoja voi huoltaa ja pestä itse. Vaimoni soitti päivällä ja kertoi menevänsä pesemään autoaan sinne, ja itsekin menin kerroin tulevani paikalle myöhemmin töistä vapauduttuani. Saavuttuani paikalle huomasin hallin olevan tupaten täynnä autojaan peseviä asiakkaita, ja kaikki miespuolisia vaimoani lukuunottamatta. Huomasin heti vaimoni,(mielestäni ehkä hieman provosoivankin) pukeutumisen, tiukat farkut ja tietenkin kumpparit kun autonpesussa ollaan, mutta kun ne sattuivat olemaan kirkkaanpunaiset CITYT! Tupakoin aikani hallin ovensuussa ja seurailin tilannetta. Huomasin lähes kaikkien muiden hallin asiakkaiden katselevan vaivihkaa autonsa ympärillä punaisissa kumppareissa touhuavaa vaimoani. Auto ei varmaan ketään kiinnostanut,(ketäpä kiinnostaisi iäkäs, kanttimallinen Lada). Muutamat katsoa tapittivat aivan estottomasti juuri noita saappaita. Illalla kyselin vaimoltani syytä valita juuri nuo saappaat autonpesureissulle, olisihan hänellä ollut ainakin neutraalimman värisiä saappaita, tosin korollisia kaikki. (Onneksi hän ymmärsi jemmata noita Nokian tuotteita muutamia pareja silloin 80-luvulla). Sain vastaukseksi vain virnistyksen. Kertoi muutamien tehneen "tikusta asiaa", ja tulleen juttusille ennen saapumistani paikalle. Eräs uskalikko oli jopa kysellyt, että mistä noita vielä saa, olisi halunnut vaimolleen samanlaiset, eli onhan meitä....
Te "kumpparimimmit" ette ilmeisestikään ole aivan pentuja enää, vai käsitinkö oikein?Olet tietyllä tavalla oikeassa emmen ole enään mitään nuoria, mutta toki emme ole kuin nelikymppisiä.
- Mayray
Kuten niin usein aikaisemmin, keskustelut tällä palstalla saattaa yhtäkkiä suistua tyystin raiteiltaan, ilman sen suurempaa syytä. Ketään ei varmastikaan kiinnosta, onko 69 nainen vai mies ja jos on nainen niin onko aito nainen vai vain nainen valeasussa - kenties vain mielessään...? Vai onko hän oikeesti mies, joka on niin naisellinen että hänen täytyy kirjoittaa tavalla joka saa uskomaan että hän on aito nainen mutta kärähtääkin ja leimataan raa'asti miehekkääksi mieheksi...No-joo...
Eikö pääasia ole kuitenkin se, mitä arvon 69 kirjoittaa, oli hän sitten mikä ja kuka tahansa? Kirjoitettuun sanaanhan näillä palstoilla otetaan aina kantaa eikä henkilöiden aitouteen. Se vasta olisikin vaikea tehtävä. Ellei kirjoitettu juttu huvita, niin älä sitten maindaa. Kumppareistahan tässä piti olla puhe, eiX vain...? - MISTER X
Rouva X kirjoitti:
Olet tietyllä tavalla oikeassa emmen ole enään mitään nuoria, mutta toki emme ole kuin nelikymppisiä.
Voiko 2-kymppisistä sanoa että UPEA NAINEN? Ei taatusti, sillä 20-30.v ovat vielä "tyttösiä".
Nainen on todella naisellinen vasta yli 4-kymppisenä, mielestäni!
Eräs paikallisradiotoimittaja,(nainen), luonnehti asian hyvin: Mistä tunnistaa ravintolassa yli 40.v naiset..............No korkkareista tietenkin!
Näin se vaan on. Mikä korostaa enemmän naisellisuutta kuin korkkarit, ja varsinkin korkokumpparit! - Rouva X
MISTER X kirjoitti:
Voiko 2-kymppisistä sanoa että UPEA NAINEN? Ei taatusti, sillä 20-30.v ovat vielä "tyttösiä".
Nainen on todella naisellinen vasta yli 4-kymppisenä, mielestäni!
Eräs paikallisradiotoimittaja,(nainen), luonnehti asian hyvin: Mistä tunnistaa ravintolassa yli 40.v naiset..............No korkkareista tietenkin!
Näin se vaan on. Mikä korostaa enemmän naisellisuutta kuin korkkarit, ja varsinkin korkokumpparit!Kiiots kaunis noista imartelevista sanoistasi, tässähän tuntee itsenäs nuoreksi. No huomen iltana saapasladyt kokoontuvat joten kerron tämen heille.
- MISTER X
Rouva X kirjoitti:
Kiiots kaunis noista imartelevista sanoistasi, tässähän tuntee itsenäs nuoreksi. No huomen iltana saapasladyt kokoontuvat joten kerron tämen heille.
Eihän tuo ollut mitään imartelua, olen vaan todella sitä mieltä. Parisuhde-elämä yli 40.v naisen kanssa on estottomampaa ja paljon nautittavampaa kuin ennen nuorempana. Jos haluaa vaimon sonnustautuvan korkokumppareihin rakastellessa, niin sitä ei tarvitse enää naama punaisena änkyttää eikä selitellä, eikä nykyään edes pyydellä. Pitkän parisuhteen aikana huomaa, että moni asia vaan "pysyy ja paranoo". Teissä "leideissä" vaan on joku ihmeen eroottinen lataus, mitä ei havainnut silloin nuorempana, eikä osaa oikein vieläkään selittää, eikä varmaan tarvitsekaan. Jos turhan tarkkaan näitä miettii niin menee vielä hohto koko hommasta.
Kerrohan miten saapasladyjen ilta kului, onko teillä muuten ukot mukana? - ..tähän..
MISTER X kirjoitti:
Eihän tuo ollut mitään imartelua, olen vaan todella sitä mieltä. Parisuhde-elämä yli 40.v naisen kanssa on estottomampaa ja paljon nautittavampaa kuin ennen nuorempana. Jos haluaa vaimon sonnustautuvan korkokumppareihin rakastellessa, niin sitä ei tarvitse enää naama punaisena änkyttää eikä selitellä, eikä nykyään edes pyydellä. Pitkän parisuhteen aikana huomaa, että moni asia vaan "pysyy ja paranoo". Teissä "leideissä" vaan on joku ihmeen eroottinen lataus, mitä ei havainnut silloin nuorempana, eikä osaa oikein vieläkään selittää, eikä varmaan tarvitsekaan. Jos turhan tarkkaan näitä miettii niin menee vielä hohto koko hommasta.
Kerrohan miten saapasladyjen ilta kului, onko teillä muuten ukot mukana?Olis kiva kuulla, miten siellä saapasjalkamisujen kokouksessa juteltiin ehkä näistä tälläkin palstalla esille tulleista jutuista, vai juteltiinko?
- Rouva X
MISTER X kirjoitti:
Kerrohan miten saapasladyjen ilta kului, onko teillä muuten ukot mukana?Kyllähän illan istujaiset menivät jutellen, viinniä maistellen ja saunoen. Harmitti vaan kun ei oikein ollut kumisaapas kelit ulkona mutta kuitenkin kumpparit meillä oli mukana, illanteemana olivat Ladyt, niistä sitten tulikin koko värien kirjo mitä Ladyja on tehty. Miehet me jätettiin kotiin. Seuraavan kerran kokoonnutaan kuukauden päästä ulkolaisissa korkokumppareissa, ja sitten jäämekin odottamaan kotimaisten uusien mallien tuloa, jospa vaikka tulisi meillekin korkokumppareiden ystäville kunnollisia saappaita.
- Jussi_51
Rouva X kirjoitti:
Kyllähän illan istujaiset menivät jutellen, viinniä maistellen ja saunoen. Harmitti vaan kun ei oikein ollut kumisaapas kelit ulkona mutta kuitenkin kumpparit meillä oli mukana, illanteemana olivat Ladyt, niistä sitten tulikin koko värien kirjo mitä Ladyja on tehty. Miehet me jätettiin kotiin. Seuraavan kerran kokoonnutaan kuukauden päästä ulkolaisissa korkokumppareissa, ja sitten jäämekin odottamaan kotimaisten uusien mallien tuloa, jospa vaikka tulisi meillekin korkokumppareiden ystäville kunnollisia saappaita.
Olisi ollut tosi mukavaa olla vaikka kärpäsenä katossa istujaisissanne. Mitähän värejä teillä onkaan mahtanut olla ? Mukava huomata, että palstalle kirjoittelee muutkin, kuin miespuoliset kontio-kiihkoilijat. Olen ollut tiettyjen Nokian saappaiden ihailija melkein koko ikäni. Miksi - mahdoton kertoa. Jotenkin vain nimenomaan tietyt Lenat / Evitat / Cityt ovat mielestäni tosi hurmaava näky. Jotain eroottista latausta ne herättävät. Olen jo ajat sitten hyväksynyt tään taipumukseni ja nyt vain harmittelen, että nukuin korkosaappaiden kulta-aikana 80-luvulla onneni ohi. Silloin olisi pitänyt kerätä muutamat Lenat / Evitat varastoon. Toisaalta en olisi silloin uskonut, että Nokian saappaiden tuotanto romahtaa täysin. On vain surkuteltavaa, että suomalaiset eivät osanneet arvostaa tarpeeksi hienoa käsityötä ostaakseen näitä hurmaavia saappaita, kun niitä vielä oli tarjolla. Melkeinpä sydämestä koski, kun City-Marketissa katseli mitä ihmeelisimpiä rumia kauko-idän malleja hintaan alle 50 mk, kun samaan aikaan kunnon käsintehdyt nokialaiset maksoivat jotain yli 150 !
Aika entinen ei koskaan enää palaa; en usko, että tuleva Kumikkaan mallisto tarjoaa mitään esteettistä ja sykähdyttävää. Vinkkejä voisi saada heidän Rokka-mallistaan, jolla ajattelen olleen käyttöä vain tosi kylminä lumisina talvina.
Kyllähän ulkomaisia korkosaappaita on netissä näkynyt, mutta eivät ne vedä veroja Nokian menneille ihanuuksille, eivät lähellekään !
Kontioita en jalkaani vedä. - Hanibi
Jussi_51 kirjoitti:
Olisi ollut tosi mukavaa olla vaikka kärpäsenä katossa istujaisissanne. Mitähän värejä teillä onkaan mahtanut olla ? Mukava huomata, että palstalle kirjoittelee muutkin, kuin miespuoliset kontio-kiihkoilijat. Olen ollut tiettyjen Nokian saappaiden ihailija melkein koko ikäni. Miksi - mahdoton kertoa. Jotenkin vain nimenomaan tietyt Lenat / Evitat / Cityt ovat mielestäni tosi hurmaava näky. Jotain eroottista latausta ne herättävät. Olen jo ajat sitten hyväksynyt tään taipumukseni ja nyt vain harmittelen, että nukuin korkosaappaiden kulta-aikana 80-luvulla onneni ohi. Silloin olisi pitänyt kerätä muutamat Lenat / Evitat varastoon. Toisaalta en olisi silloin uskonut, että Nokian saappaiden tuotanto romahtaa täysin. On vain surkuteltavaa, että suomalaiset eivät osanneet arvostaa tarpeeksi hienoa käsityötä ostaakseen näitä hurmaavia saappaita, kun niitä vielä oli tarjolla. Melkeinpä sydämestä koski, kun City-Marketissa katseli mitä ihmeelisimpiä rumia kauko-idän malleja hintaan alle 50 mk, kun samaan aikaan kunnon käsintehdyt nokialaiset maksoivat jotain yli 150 !
Aika entinen ei koskaan enää palaa; en usko, että tuleva Kumikkaan mallisto tarjoaa mitään esteettistä ja sykähdyttävää. Vinkkejä voisi saada heidän Rokka-mallistaan, jolla ajattelen olleen käyttöä vain tosi kylminä lumisina talvina.
Kyllähän ulkomaisia korkosaappaita on netissä näkynyt, mutta eivät ne vedä veroja Nokian menneille ihanuuksille, eivät lähellekään !
Kontioita en jalkaani vedä.aikanaan sekä vaimolle että itselle mainitsemiasi Nokian valmistamia korkokumisaappaita, eipähän tarvitse tallustella jollain kontioilla.
- Jussi_51
Hanibi kirjoitti:
aikanaan sekä vaimolle että itselle mainitsemiasi Nokian valmistamia korkokumisaappaita, eipähän tarvitse tallustella jollain kontioilla.
Pikku tarkennus edelliseen postiini. Kyllä vaimolla sentään kolmet nätit saappaat on, mustat lenat, punaiset cityt ja mustat laurat! Mutta enemmän pitäisi olla. Evitojakin on ollut tosi viehkeissä väreissä, niitä en ole ymmärtänyt vaimoa patistaa ostamaan .
Voi surkeutta suurta! - Sama
Jussi_51 kirjoitti:
Pikku tarkennus edelliseen postiini. Kyllä vaimolla sentään kolmet nätit saappaat on, mustat lenat, punaiset cityt ja mustat laurat! Mutta enemmän pitäisi olla. Evitojakin on ollut tosi viehkeissä väreissä, niitä en ole ymmärtänyt vaimoa patistaa ostamaan .
Voi surkeutta suurta!että teilläkin on joitain nättejä saappaita. Meillä on muutamat Lenat, Cityt ja Evitat sekä parit Susannat ja Ratsut.
- MISTER X
Jussi_51 kirjoitti:
Kontioita en jalkaani vedä.Täytyi oikein tarkistaa mitä varastoihin on kertynyt parinkymmenen vuoden aikana.
Lena: 2 paria mustia,ruskeat ja kupariset.
City: Punaiset, mustat, ruskeat, beiget ja
tuohenvalkoiset.
Lady: Mustat, valkoiset ja harmaat.
Evita: Mustat
Lugano: Mustat
Taiska: Siniset
...Ja lisäksi vielä kesämökillä mustat Petrat ja Ratsut sekä harmaat Susannat, täytyyhän mökilläkin vierasvaraa olla....Sitten on vielä jotkut 60-luvun luomukset, todella sirot kapeakärkiset, pohjepituiset mustat ja korolliset,jonka nimeä en tiedä.(Vaimo sai ne äidiltään).
Vaimon selvät suosikit ovat Cityt, punaisena tai mustana. Osa näistä on ihan arkikäytössä, mutta tietenkin joillakin piristetään ainoastaan seksielämää. Hyvällä tuurilla noita muutamia pareja saattaa nähdä myös vaimon ystävättärillä käytössä hänen esitellessään vierailleen isolla pihallamme olevia istutuksia. On siinä isännälle silmäniloa ihan mukavasti. Jotkut näyttävät jopa aidosti pitävän niistä, ainakin niitä kovasti ihastellaan akkaporukassa...Todella viehättävää seurata sivusta.
Pääosin nuo saappaat ovat vaimon hankkimia, mutta olen tietenkin ostanut muutamat pois kuljeksimasta ,jos kohdalle ovat osuneet.(Se niistä "tohtorin" puheista, että kumpparifetissi olisi yksinomaan
miesten "vamma").
Itse en niitä käytä. Henkilökohtaisesti tuntuu jotenkin vieraalta ajatus käyttää vaimon kumppareita tai muitakaan naisten "vetimiä", mutta jokainen elää tavallaan. Mulle riittää kun saan ahmia niitä silmilläni. - joponen
MISTER X kirjoitti:
Täytyi oikein tarkistaa mitä varastoihin on kertynyt parinkymmenen vuoden aikana.
Lena: 2 paria mustia,ruskeat ja kupariset.
City: Punaiset, mustat, ruskeat, beiget ja
tuohenvalkoiset.
Lady: Mustat, valkoiset ja harmaat.
Evita: Mustat
Lugano: Mustat
Taiska: Siniset
...Ja lisäksi vielä kesämökillä mustat Petrat ja Ratsut sekä harmaat Susannat, täytyyhän mökilläkin vierasvaraa olla....Sitten on vielä jotkut 60-luvun luomukset, todella sirot kapeakärkiset, pohjepituiset mustat ja korolliset,jonka nimeä en tiedä.(Vaimo sai ne äidiltään).
Vaimon selvät suosikit ovat Cityt, punaisena tai mustana. Osa näistä on ihan arkikäytössä, mutta tietenkin joillakin piristetään ainoastaan seksielämää. Hyvällä tuurilla noita muutamia pareja saattaa nähdä myös vaimon ystävättärillä käytössä hänen esitellessään vierailleen isolla pihallamme olevia istutuksia. On siinä isännälle silmäniloa ihan mukavasti. Jotkut näyttävät jopa aidosti pitävän niistä, ainakin niitä kovasti ihastellaan akkaporukassa...Todella viehättävää seurata sivusta.
Pääosin nuo saappaat ovat vaimon hankkimia, mutta olen tietenkin ostanut muutamat pois kuljeksimasta ,jos kohdalle ovat osuneet.(Se niistä "tohtorin" puheista, että kumpparifetissi olisi yksinomaan
miesten "vamma").
Itse en niitä käytä. Henkilökohtaisesti tuntuu jotenkin vieraalta ajatus käyttää vaimon kumppareita tai muitakaan naisten "vetimiä", mutta jokainen elää tavallaan. Mulle riittää kun saan ahmia niitä silmilläni.Mutta meillä taas suositaan kontioita eukolla parit punaset yhet oranssiset ,mustat ja valkoset kääntikset ja parit valkoset kontiot niin sanotusti meillä kanssa vieras vara saappaina, ihme kumma vai johtuuko että siitä että lande saappaina niin ovat aina melkein satoi tai paistoi jonkun muijan ystävän jaloissa kokoajan ? No,mikä mullehan se passaa paremmin kuin hyvin ihastella valkosia kontioita useimpien muijien/tyttöjen jaloissa monasti ! Jostain syystä on mahdoton halu päästä usein heti niitä haistelemaan kun ovat ottaneet ne jaloistaan pois muhimasta ? Eukossani ei ole fetissisiä piirteitä silti saappaiden suhteen :-( mutta jotkut sen kaverit ottavat tullessaan heti koko viikonlopuksi valkoset kontiot käyttöön esim.kun ei sada ja on lämmintä joten olisko niistä saapasleikkeihin potentiaalia jos uskaltais kysästä ......... ? ;-)Hmm hmm !
- myydä asti
joponen kirjoitti:
Mutta meillä taas suositaan kontioita eukolla parit punaset yhet oranssiset ,mustat ja valkoset kääntikset ja parit valkoset kontiot niin sanotusti meillä kanssa vieras vara saappaina, ihme kumma vai johtuuko että siitä että lande saappaina niin ovat aina melkein satoi tai paistoi jonkun muijan ystävän jaloissa kokoajan ? No,mikä mullehan se passaa paremmin kuin hyvin ihastella valkosia kontioita useimpien muijien/tyttöjen jaloissa monasti ! Jostain syystä on mahdoton halu päästä usein heti niitä haistelemaan kun ovat ottaneet ne jaloistaan pois muhimasta ? Eukossani ei ole fetissisiä piirteitä silti saappaiden suhteen :-( mutta jotkut sen kaverit ottavat tullessaan heti koko viikonlopuksi valkoset kontiot käyttöön esim.kun ei sada ja on lämmintä joten olisko niistä saapasleikkeihin potentiaalia jos uskaltais kysästä ......... ? ;-)Hmm hmm !
Haluaisin ostaa valkoiset Kontiot, mielellään vielä jonkin verran kiiltävät.Tulisivaat leikkikäytöön ja tosi tarpeeseen.
- joponen
myydä asti kirjoitti:
Haluaisin ostaa valkoiset Kontiot, mielellään vielä jonkin verran kiiltävät.Tulisivaat leikkikäytöön ja tosi tarpeeseen.
Jaa enpä tiedä myyköse niitä ei taida olla varmaan sillä tarvettakaan niistä päästä eroon kun sen kaverit niitä niin paljon pitää ! Vaikea lähtee esittämäänkään moista alkaa ihmetellä ja udella sitten että miksi ja sitä paitsi ei ne kovin valkoisilta kontioilta enää näytä on niin paljon saanu kyytiä muijilta jaloissaan ja kuraa päällensä.Et eipä taida kiiltoa löytyä tai tiedä sitä jos niitä joku joskus pesis edes ?
- Kumisaapas
Et taida olla nainen.Juttusi tuntuu senvarran
hullulta.Olet yksi hullu mies,jolta on jääneet
aamulääkkeet ottamatta.- "kumisaapas"
Ettei vaan itseltässi ole jäänyt pillerisi ottamata?
Tämän viestiketjun alkaja on IHAN OIKEASTI NAINEN.
Kysyin puolisoltani asiaa kun luin tätä juttua ja hän myönsi kirjoittaneensa tämän ketjun alun.
Noita haaveita on toteutettu ihan käytännön tasollakin.
Saappailla (muillakin kun kumisilla) "leikkiminen" antaa muutenkin kivan säväyksen petipuuhiin.
- huijaria..
buhahahahaha, toi kuusysi on tietysti jonkun homo- tai transsipojun "vaimo"! hahahaha...
- jaksa...
Jos sinun eukkosi on niin ahdasmielinen ja rajoittunut että ei ymmärrä hyvän päälle nii ei sun tarvitse katkeroituneena siitä muille kertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846