SDP:n ehdokas!

Räkä

Krista Kiuru vaikuttaa nettisivujensa mukaan pelottavalta henkilöltä. Hän myöntää avoimesti ettei ole poistunut maakunnasta kuin opiskellakseen turussa. Sen tason avauksia on ettei maailmaa ole nähty kuin punaisten lasien takaa ja vähän punaiset hiukset edessä.

Ajatukset ovat kauniita, mistä rahat ajatusten toteuttamiseen? Veroja ei voi aina rakastaa etenkin kun talouskasvu alkaa hyytyä ensi vuonna. Entä miten pieni kansanedustaja voi vaikuttaa kauniilla maailmaa syleilevillä ajatuksilla esim.kansainväliseen rikollisuuteen kun ainoana argumenttina on rajoitukset ja kiellot, joita kansainvälinen rikollisuus on erikoistunut kiertämään.

Ehkä jotkin Krista Kiurun kanssasisaret äänestävät häntä mutta hieman maailmaa muuallakin kuin charter-kohteissa nähnyt tietää etteivät ne toimi. Summa Summarum: TÄYSIN TURHA MUIJA!

2

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eidemari

kuitenkin kuin Vuolanne. Joka on pelkkä pyrkyri ja omaan napaan tuijottaja.

• pelottavia!

Alle 25 %:n kannatuksella yli 50 %:n vaikutusvalta Suomessa, SAK:n tuella tietenkin. Sosialismi etenee.

Demareilla olisi oikeesti vaikutusmahdollisuuksia ja valtaa niin paljon että kaikki niiden mainitsemat vääryydet voitaisiin korjata jos vaan itse haluaisivat. Eivätpä vaan ole saaneet muuta kuin omat asiansa kuntoon ja aina on muiden vika jos ei hommat toimi tai jos kansa valittaa. Pelottavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      224
      8227
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      116
      6167
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5672
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3900
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      68
      3758
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      30
      2958
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      2783
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      2695
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      2657
    10. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2550
    Aihe