Hei,
Tätä ei voi sattuneesta syystä laittaa ihannamiesosoioonkaan, naisen logiikkaan ehkä.
Inhoon ihan täysillä yhtä mahtailija-possu-miestä, johon törmään pakosta joskus täydennysopinnoissani. Eli kai tätä vois pitää listana siitä, mitkä piirteet on tosi rasittavia uko(i)ssa. Törmään häneen useimmiten kirjastossa, hän tekee ilmeisesti harkkatyötä kirjastolla kuten minäkin. Kerran istuin hänen ja hänen kaverin (toinen mies) viereiselle tietokoneelle. Mahtailija-possu on mua ehkä n. 2v nuorempi. Tyyppi ensinnäkin narjaili kaverilleen, joka teki ilm. omaa harkkatyötään, koko ajan..."Mitä sä meinaat tohon oikein sit kirjottaa?" jne. Kaveri oli sellanen kunnollisen ja fiksun tuntuinen kaveri, jolta työn tekeminen sujui...Mahtailija keskeytti sen koko ajan "puuttumalla" kaverin työhön. Olis nyt juma vaan keskittyny tekemään sitä omaa työtään vastaavalla innolla niin olis saanu jotain aikaankin. Sit tää tyyppi teki siinä koko ajan jotain muuta koneella kuin työtään...joka kerta kun sitä alkoi joku asia reipoa, niin se naljaili kaverilleen ja puhui kaverilleen alentavaan sävyyn. Ja sit tää sen kaveri kuuliaisesti perustelee ällö-kaverilleen omia ratkaisuitaan jne. Kaverukset ei olleet kovin hiljaa siinä, mut ei mun juttuja pieni puheensorina haittaa. Sit havaitsen, että joku katsoo mua...vilkaisen viereen niin Mahtailija lukee siinä ihan pokkana varmaan minuutin ajan näytötäni mun työtä..ja jatkoi kiinnostuneena katsomista, mitä kaikkee uutta tekstiä kirjotan ruudulle. Ei vit**. Tyyppi oli ihan selkeesti just sellanen "pahis", että se olis alkanu soittamaan suutaan takaisin, jos sille olis jotain hänen kyyläämisestä sanonut. Harmi, että kello oli niin paljon, ettei kannattanu enää konettakaan vaihtaa ja siirtyä muualle. Yök, sitten törmään jatkuvasti samaiseen tyyppiin kirjastolla..sillä on valitettavasti aina samanlainen aikataulu kuin mulla. Aina ku tuun kirjastoon, niin aina silleen voi ei se on täällä taas. Joskus on se sen kaverikin. Siis se Mahtailija sanoin kaverilleen ihan pokkana vaan esim. että "Meinaatko sä muka tehdä noin oikeesti?" jne. Klassinen tapaus jostain hyvis ja pahis kaverista, joita pitää yhdessä joku ihmeellinen "kaveruus/ystävyys". Meinaan, taitaa Mahtailijan kaveri olla kohta jonku kallonkutistajan vastaanotolla, kun "Jostain syystä elämä on alkanut tuntua vähän ahdistavalta paikalta" :(. Mahtailija saa vieruskavereiden pulssit kiihtymään kahden minuutin yhdessä olon jälkeen. Jee, ehkä tänään taas tapaan k.o. kaverin kirjastossa..
Niin. Pointtini taisi olla se, että yök, ei näin pojat. Meitsi naista ei paljoa säväytä, päinvastoin. Jotain naisjuttujaan se kavereinsa kanssa puhui siinä kerran (jaa, on sillä sit joskus joku nainen ollu). Silleen aika vihoviimeinen persoonallisuus, jonka kanssa huvittaisi alkaa tutustumaan jne. Ja vähän ihmettelin tota Mahtailijan kaveria...mua alkoi Mahtailija ahistaa viiden minuutin päästä sen juttuja kuunneltuani..kuinka mies voi kestää noin ärsyttävää frendiä, joka käytännössä mollaa suurimman osan ajasta. Onhan noita kaveripareja nähty, joista toinen on suuna päänä ja kovis ja toinen on kiltimpi ja rauhallisempi. Mitkä dynamiikka saa pojat pysymään kavereina? (Ilman että ne repii silmänsä toistensa päästä.) Mahtailija oli selkeesti kateellinen, kyylääjä ja toisia panetteleva ihminen.
Saanko avautua, inhokki
17
1190
Vastaukset
- Ape.
että olet pikkusen mustasukkanen hänestä?
yllättävän paljon vaivaudut häntä ajattelemaan jo tekstisi perusteellakin ;)- Tyttis79
romaanin verran tulemaan tekstiä muista mieleenpainuneista ei-niin-mukavista-tyypeistä, mut lähinnä tää johtuu nyt siitä, että näin Mahtailijan eilen. En pidä häntä mitenkään mukavannäköisenäkään tms.
Miksi joku innostuisi nalkuttavasta, toisia arvostelevasta keskenkasvuisesta tyypistä? Siinä huomaa pian itse olevansa kaverin paikalla arvostuksen kohteena. Multa kyllä puuttuu päästä varmaan joku muilla naisilla oleva osa, koska mua jotenki alkaa ällöttämään jos mies esim. vaikka alkaa tekemään vaikutusta (vaikka baarissa) rehentelemällä kavereidensa kustannuksella, työpaikallaan, rahoillaan tms. Ei vaan jotenki tee vaikutusta, vaan alkaa naurattaan ja sit huoh ärsyttämään. Jos tyyppi on oikeesti sit ihan jotain muuta kuin se mitä esittää siinä olevansa niin sit asia on ok. Tässä taitaakin näkyä hyvin viehtymykseni ei-korskeisiin pohdiskelija-miehiin. - Tyttis79
Tyttis79 kirjoitti:
romaanin verran tulemaan tekstiä muista mieleenpainuneista ei-niin-mukavista-tyypeistä, mut lähinnä tää johtuu nyt siitä, että näin Mahtailijan eilen. En pidä häntä mitenkään mukavannäköisenäkään tms.
Miksi joku innostuisi nalkuttavasta, toisia arvostelevasta keskenkasvuisesta tyypistä? Siinä huomaa pian itse olevansa kaverin paikalla arvostuksen kohteena. Multa kyllä puuttuu päästä varmaan joku muilla naisilla oleva osa, koska mua jotenki alkaa ällöttämään jos mies esim. vaikka alkaa tekemään vaikutusta (vaikka baarissa) rehentelemällä kavereidensa kustannuksella, työpaikallaan, rahoillaan tms. Ei vaan jotenki tee vaikutusta, vaan alkaa naurattaan ja sit huoh ärsyttämään. Jos tyyppi on oikeesti sit ihan jotain muuta kuin se mitä esittää siinä olevansa niin sit asia on ok. Tässä taitaakin näkyä hyvin viehtymykseni ei-korskeisiin pohdiskelija-miehiin."arvostelun kohteena"
Tyttis79 kirjoitti:
Miksi joku innostuisi nalkuttavasta, toisia arvostelevasta keskenkasvuisesta tyypistä? Siinä huomaa pian itse olevansa kaverin paikalla arvostuksen kohteena. Multa kyllä puuttuu päästä varmaan joku muilla naisilla oleva osa, koska mua jotenki alkaa ällöttämään jos mies esim. vaikka alkaa tekemään vaikutusta (vaikka baarissa) rehentelemällä kavereidensa kustannuksella, työpaikallaan, rahoillaan tms. Ei vaan jotenki tee vaikutusta, vaan alkaa naurattaan ja sit huoh ärsyttämään. Jos tyyppi on oikeesti sit ihan jotain muuta kuin se mitä esittää siinä olevansa niin sit asia on ok. Tässä taitaakin näkyä hyvin viehtymykseni ei-korskeisiin pohdiskelija-miehiin.on siihen Mahtailijaan samanlainen viha-rakkaussuhde, ku sul on muhunkin? Mistä muten tulee toi viha mua kohtaan?
- Tyttis79
Einsten1 kirjoitti:
on siihen Mahtailijaan samanlainen viha-rakkaussuhde, ku sul on muhunkin? Mistä muten tulee toi viha mua kohtaan?
kato silleen yhtaikaa ihana ja vähä ärsyttävähkö kirjotuksissas :D
Mukavaa vaihtelua lukea välillä tarinaa mahtailija-possu-miehestä. Oon jo vähän kyllästynyt niihin juttuihin lähikaupan myyjästä =)
- Tyttis79
possu on niitä euroopanomistajan elkein käyttäytyviä häiskiä.
- vaikutuksen...
normaalisti tyhjiöpossut ignoorataan kovasti kokonaan
- ei voi muuta.
NÖFFFFFFFF!
eiku
RÖHHHHHHHHH! (= mahtailijapossun suusta);) - Tyttis79
negatiivisella ja positiivisella vaikutuksella.
(Noh, mut senhän tietää, että mies kuulee kieltäytymisen vaan muka pikkunsikurointina, joka muka saadaan kääntymään myöntymiseksi, kun vähän lisää pökköä pesään...taitaapi vaan käydä niin että ainoa vaikutus on se käsilaukun heilahtaminen poskeen :D)
- Serpico
...siihen ruudulle että
mulla on 10-vuotias veli. Sen kaveri on ihan niinku sä.
Sit kun se taas tulee siihen vierelle tähyilemään sun työtä, niin käske katsoa lähempää ja ymmärtää.- Tyttis79
alkaa kirjottaan, että "Tämä mun teksti on varmaan mielenkinntoista, kun luet sitä noin ahkerasti. Tämä ei kuitenkaan ole kopioitavissasi sinun harkkatyöhösi, koska teet sitä luultavasti eri aiheesta kuin minä. Ole kiltti ja käytä lähdeviitettä työhöni, jos käytät jotain osaa työssäsi. ... "
- .....
Joo, ei näin pojat. Mutta se vaan ihmetyttää, että viitsit kuitenkin uhrata noinkin paljon ajatuksia tuolle mahtailijalle. Ettei kyse taas kerran olisi siitä, kuinka mokomat mahtailijat vetoavat johonkin naisen alitajuiseen hoivaviettiin? Mokomat ressukat. Mielenkiintoista kuinka ne röyhkeät ja omahyväiset kundit aina saavat sen naisen huomion...
- Tyttis79
Kuinka voi olla kiinnittämättä huomiota, kun toinen jauhaa sheisseä vieressä (kirjastossa, jossa itse asiassa pitäis olla mahd. hiljaa) ja korvaan särähtää miten se kohtelee kaveriaan.
- askel olisi
se et alkaisit ajatteleen sitä "porsasta" joka helvetin yö ja päivä ja aina jos ei ole jotain "pakollista" ajateltavaa...Pian alkaisi ärsyttään se et joutuu ylipäätänsä tekeen tai ajatteleen mitään älyä vaativaa. Tässä vaiheessa huomaisit jo et olet hyväksynyt "porsaan" huonot puolet ja uskot kyl et tyypistä löytyykin jotain hyviäkin/viehättäviä puolia, ainakin yks juttu joka kiihottaa ja se riittää aivan hyvin kääntään kaikki paskat ominaisuudet siedettäviksi :D :D
Huomaat että persoona on hyvinkin kiinnostava ja kiehtova, varsinkin jos sinä voisit jotenkin vaikuttaa siihen persoonaan että olisi siedettävämpi tai jotain. Antaisit vähän koulutusta käytöstavoista ;) ;)...
Mutta sielusi voit vielä pelastaa, mikäli olet jo kokenut samantyylisen ihastumisen teininä ja tiedät ettei se helppoa tule olemaan...:) - milton
tämän vuodatuksen (sori en ees jaksanu lukee loppuun) ns. "pointti"? "Hei kuulkaa kaikki, yks ällö mies on kiinnostunu musta, eiks se tajuu että se ei oo yhtään samaa tasoo kuin mä oon. VITTU!"
- kuin vuodatit?
Mikä juorukello sinäkin olet?
Mitä ihmisten asiat ylipäätään kuuluvat koko maailmalle? Onko sinulla tippaakaan itsehillintää? En kiistä sitä, etteikö sinulla olisi tai voisi olla ongelmia, mutta yritä hoitaa ne jotenkin toisin kuin kertomalla yksityisasioitasi ja ennen kaikkea muiden yksityisasioita internetissä. Annan tämän neuvon, vaikka olisitkin se oikeassa oleva osapuoli. Ajattele itseäsi ja ajattele samalla myös muita. Itsesuojeluvaisto ei ole mikään huono vaisto.
Sitä paitsi mistä tiedät, ettet sinä ole se, joka on pian kallonkutistajan hoidossa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5982385Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101892Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231730Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641448JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191366- 651291
- 1221174
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22940Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16928Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843