MATTI SUORITTAA TUOMIONSA MÄESSÄ?

minävaan....

Matti haluaa suorittaa vaimonsa pahoinpitelystä saamansa yhdyskuntapalvelun, nimikkomäessään Jyväskylän Laajavuoressa. Päätös yhdyskuntapalvelupaikasta tehdään lähipäivinä kirjoittaa Keskisuomalainen.

1

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hommeli

Kyllä Matin koulutus riittää siihen hommaan, on meinaan tullut lunta sen verran =))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      149
      1495
    2. Nainen kaunokainen

Mitä teet tänään illalla?
      Ikävä
      42
      1017
    3. Olisin halunnut...

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele
      Ikävä
      86
      1008
    4. Kimmo Kivelä mikä pösilö.

Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla
      Kiuruvesi
      12
      980
    5. Kulta miten menee

Mitä tunnet nyt.
      Ikävä
      63
      829
    6. No jos sulla on muitakin ottajia

niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata
      Ikävä
      45
      778
    7. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      107
      776
    8. Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti

💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o
      Ikävä
      113
      774
    9. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      175
      731
    10. Nyt faktoja tiskiin mies

Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.
      Ikävä
      68
      721
    Aihe