eikös matti paukutellu henkseleitä viime kesänä että hyppäisi vielä kerran, mutta milloin? minulla kaikuisi helmikuu.
Milloin sen Matin piti hypätä
johnnn
3
646
Vastaukset
- Elikä, koskahan tuo hyppy s...
Mä ymmärsin, et helmikuun aikana....katsellaan ja kuulostellaan.
On mahtavaa nähdä Matin hyppy....meni kuinka tahansa. Mieshän on maailman huippu!- mulla olis
sellainen kutina että jossain välissä puhu että salpaus selän kisojen aikaan. Mutta saa nyt nähdä kiipeekö mies torniin vai onko "unohtanut" koko homman
- IHAN KUIN MUISTAISIN SAMALL...
mulla olis kirjoitti:
sellainen kutina että jossain välissä puhu että salpaus selän kisojen aikaan. Mutta saa nyt nähdä kiipeekö mies torniin vai onko "unohtanut" koko homman
Kyllä MATTI vielä hyppää.....katsotaan ja pidetäänhän peukut pystyssä Matille!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j582463Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472281Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611964Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3071414- 791309
- 641256
- 621072
- 631022
- 25952
- 77934