TEPOLLE TORSTAIPOTTI?

teppo.moi

Torstait on ollu Stadin kundille loistopäiviä et sillei hei! Stadin kundin on ottanu ittelleen jättipotin jo kolmena edeltävänä torstaina. Eli joulukuun vikana torstaina Stadin kundi otti jättipotin. Näin myös tammikuun kahtena ekana torstaina et sillei hei!

Vihjasin tänne kaksi ensimmäistä näistä kolmesta et sillei hei! Ja viime torstaina Eniro pätki, eikä Tepi voinut vihjata voitollista riviä et sillei hei, mutta printscreeninhan siitä annoin hei! Nyt kaikki toivoo Stadin kundille tänään todellista jättipotti, sillä yön Änäristä Tepi sai sille riville loistavan pohjan. Ja sen ansiosta Tepin rivin kerroin on päälle 75 et sillei hei! Loput kohteet ovat kerrassaan loistavat, ne ovat niiden joukossa, mitä eilen vihjailin täällä hei! Niiden kohteiden kertoimetkin ovat tänään laskeneet, mutta Tepi siis pelasi ne jo eilen et sillei hei!

Ainoa mikä Tepin kohteista aiheuttaa pientä epävarmuutta, on Timrån vierasvoitto. Tepi uskoo, että jos jostain jää kiinni, niin se on juuri siitä pelistä et sillei hei!

Stadin kundin torstai on ollu voittoja täynnä jo pitkään. Ei kolmatta ilman neljättä et sillei hei! Nyt kaikki sanoo samaan aikaan: "Kyllä Teppo osaa!"

23

3749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokaisen kohteen kertoimet ei toki ole laskeneet et sillei hei!

ps. weeeessttttttiiiii

• meillekki

jotain änärivinkkiä ;)

Veikan kertoimilla jos pelasit nii Tampa bay sopis tohon kertoimeen yli 75 :D

• sitten

Ja sitten Mauge.nettiin vähän ennen sulkeutumista rivit ja panostus nähtäville.. Kyllä Teppo osaa.

• vihjeees

näkyviin ni et voi tulla ihan turhaan tänne sit kehoilee et voitin vitusti

• Tepi laitto jo eilen, eikä ne oo minnekään hävinny et sillei hei!

• herra
        teppo.moi kirjoitti:

Tepi laitto jo eilen, eikä ne oo minnekään hävinny et sillei hei!

silti vielä kertoo tässä ja nyt mitä on pelannu..tuolla ei löydy sun riviis ku se eilinen jossa oli hokki sport x joka kusi.. kato pistät tähän nyt mitä pelasit nii joku saattaa uskooki jos voitat ;)

• pikku-stobe

eilinen kommenttis,,,,HPK JA TPS...näistä taitaa lähtee huominen rivi????mut eiks Galgary hävinny??mut ainahan mieli muuttuu vetoja tehdessä HEH HEH

• pikku-stobe

Tulee kyyl vääntö ...tosta HPK pelistä..oli hyvä meno rinkelinmäellä,,,viime pelis....Jokereitten kannnattajia oli per..leesti.....HPK loukkaantumistilanne on helpottanut..Mut itse en pelaa HPK:ta koska aina kusee..Jokrujen peli kyyyll tökkiny..mut toivottavasti HPK saa hyvän alun..ettei taas kolmanessa erässä aleta pelaamaan...

• pikku-stobe kirjoitti:

Tulee kyyl vääntö ...tosta HPK pelistä..oli hyvä meno rinkelinmäellä,,,viime pelis....Jokereitten kannnattajia oli per..leesti.....HPK loukkaantumistilanne on helpottanut..Mut itse en pelaa HPK:ta koska aina kusee..Jokrujen peli kyyyll tökkiny..mut toivottavasti HPK saa hyvän alun..ettei taas kolmanessa erässä aleta pelaamaan...

Jos HPK saa jalat liikkeelle, niin Tepi uskoo usemman maalin voittoon hei!

• Sveitsin liigassa on kohde, joka vaikuttaa erittäin hyvälle. Eli ZSC Lions. Ambrilla on mieliala todella alhaalla palkanmaksuongelmien vuoksi, ja Somervuori esimerkiksi on jo allekirjoittanut Ruotsiin sopimuksen. 1,75 on hyvä kerroin hei!

Lisäksi Krefieldillä on hyvä yllätyssauma DEL-liigassa: 2,85 on ylikerroin.

• ei taida olla tepilla kuin ...

TPS, Lukko, HPK, HIFK,TIMRO

• ei taida olla tepilla kuin ... kirjoitti:

TPS, Lukko, HPK, HIFK,TIMRO

Kohteet vaikuttaa niin hyviltä että josko laittaisi tänään enemmän kuin yhden rivin. Nyt on oikeesti hyvä tuntuma et sillei hei!

• Mitäs Tepi sanot noista jos ottais peleihin lisäks

• The-Showstopper kirjoitti:

Mitäs Tepi sanot noista jos ottais peleihin lisäks

Ei oo Tepin lapuissa tänään noi hei. K-Vantaa joutuu koville SaiPan Virkillä vahvistuneen KooKoon kanssa. Uskoisin KooKoon voittaavan. Savonlinnalaiset voittanee myös et sillei hei!

• teppo.moi kirjoitti:

Ei oo Tepin lapuissa tänään noi hei. K-Vantaa joutuu koville SaiPan Virkillä vahvistuneen KooKoon kanssa. Uskoisin KooKoon voittaavan. Savonlinnalaiset voittanee myös et sillei hei!

Vantaan jätän pelaamaatta..Krefeld saa Unibetilla 3.15 kertoimen ja maistuu todellakin..

Vantaan jätän pelaamaatta..Krefeld saa Unibetilla 3.15 kertoimen ja maistuu todellakin..

Kotijoukkueella on nimekkäämpi rosteri ja se on tietty kotipeli. Bookkerit varmaan taas ylireagoinu edelliseen kierrokseen, jossa Ingolstad vei vieraissa DEG:iä et sillei hei! Okei, onhan se paremmin pelannu tällä kaudella, mutta hyvä sauma tossa on et sillei hei!

• teppo.moi kirjoitti:

tänään vielä..

tänään vielä..

jätetään pelaamatta koko kohde siis

• NO pottia

tepittäjä kipitäs kioskille,jos saisit tikkarin.

• sisennyksen

Ongelmana mulla tässä kirjoituksessa piilee siinä,kun tää ei anna enempää kirjoittaa tohon
      samalle riville.

Näin kyllä saa enemmän kirjoitusta 222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222
      enkä edes pystynyt laittamaan tota 2222222 kijoituksen jatkoksi.Ei se oikea Westi84 näyttänyt
      tajuavan mitä tarkoitit sisennyksellä.No minä ja
      se West84 näytetään olevan yhtä urpoja,kun ei saada sitä tekstiä enempää ja tää muuten tavallaan
      painaa automaattisesti tota enteriä.

• Tabza

Kyllä nyt taisi tulla tepolle taas rahaa!! miksi tätä teppoa haukutaan olen seurannu jonku aikaa ja tämä kaverihan on aika kova veikkaan ja voittaan! Ei muuta kuin samaa rataa!!

• väärin väärin

Katso loppuun urpo ennekuin tulet väittämään
        että teppo jotain voittais... ööö enkös
        mä tossa juuri tainnut sanoa,ettei torstaipotit
        jatku hahahahahah aina tunnun olevan oikeassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6222
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4704
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3304
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3101
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      359
      1723
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1528
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1391
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1308
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1189
    Aihe