Tällainen mies kuin Mikko Kaminen Seinäjoella : 050-3298660
Jos asut lähimaillakaan niin suosittelen! Meitä on siellä käynyt jo koko perhe ja erittäin positiivisia kokemuksia. Itse olen käynyt porista asti. Kertakäynti riittää.
Siskoni ei päässyt kävelemään kipujensa takia hieman ennen synnytystä ja synnytyksen jälkeen. Kainalosauvoilla miehelle mentiin ja tultiin pois.
Siskollani oli lantio vinossa 7 cm.
Itse kävin monta kertaa kiropraktikoilla ja nikamat alkoivat vaan sitä enemmän menemään pois paikoiltaan. Alaselkä reistaili joskus niin että tuskin jaksoi kävellä, vasen pakara oli kireä ja takareiteen asti vihloi.
Minulla oli lantio vinossa 4 cm.
Hän korjasi. Käsittelyn jälkeen käteni ylsivät lattiaan kumartuessani eteenpäin varpaitani kohti. Käsittelyä ennen sain tuskin polvien ohitse. Isäni 30 vuotta kestäneen selän vinouman korjasi. Käsittelyn jälkeen hän pystyy suoristamaan selkänsä ilman kipua.
Myös käsikipujen vuoksi kannattaa mennä tuonne.
Oikeasti, kauempaakin kannattaa mennä, kimppakyyti tai jotain.
Kysyä saa lisää.
PARANNUS
45
5495
Vastaukset
- että....
kyseessä on kansanparantaja joka ei korjaa väkivalloin vetelemällä tai rusauttelemalla. Kiropraktikkoja kannattaa välttää hänen mielestään ja tyyppejä jotka rusauttelevat.
- hoidettu
Mistä hän on taitonsa oppinut? Kalevalainen tekniikka vai ehkä kaustisen? Tai sitten joku ihan muu?
Kuinka hän suoristaa tuollaisen 7cm:n vinouden, osaatko yhtään selittää? Ja mistä se vinous johtui, kertoiko hän?
On se hienoa, että osaajia löytyy lisää. Mitä enemmän osaajia löytyy sitä vähemmän mua haukutaan siitä, että puhun ongelmasta jota ei ole muka edes olemassa...
Olis kiva kuulla tuosta miehestä... onko vanhakin? - argarwgba
hoidettu kirjoitti:
Mistä hän on taitonsa oppinut? Kalevalainen tekniikka vai ehkä kaustisen? Tai sitten joku ihan muu?
Kuinka hän suoristaa tuollaisen 7cm:n vinouden, osaatko yhtään selittää? Ja mistä se vinous johtui, kertoiko hän?
On se hienoa, että osaajia löytyy lisää. Mitä enemmän osaajia löytyy sitä vähemmän mua haukutaan siitä, että puhun ongelmasta jota ei ole muka edes olemassa...
Olis kiva kuulla tuosta miehestä... onko vanhakin?Olen itse käynyt Kamisella useita kertoja, ja on ollut apua ja olen suositellut myös ystävilleni mutta eivät ole valitettavasti uskoneet kun eivät itse ole käyneet. Olen sieltä poistuessani ollut kuin eri ihmisen kehossa.
Käynnissä ei mene kuin muutama minuutti ja hintakaan ei paha.
HUOM! Jos selässäsi on todettu esim. välilevyn pullistuma, käy ihmeessä ensin Kamisella näyttämässä ennen kuin menet leikattavaksi!
- kipeä
kun viitsii mies itseään näin törkeästi mainostaa. toivottavasti ylläpito poistaa mainoksen.
- Juuso
Selkä ja jalkakipuja podin 1,5 vuotta. Kävin varmaan kymmennellä eri hoitajalla, lääkäreistä niksauttajille. Pysyvää apua ei löytynyt. Tutkin jo tätä SI-nivel hoitojakin, mutta sitten kävin Kamisella ihan kokeeksi.
Hoito oli epäilyttävän nopeaa ja vastaanottotilat ja itse henkilö tuntuivat vähän kummallisilta. Eli hyvin skeptinen olin. Kaminen tuntui kuitenkin heti tietävän missä ongelma minulla piilee. Molemmat olkapäät hoidettiin kevyellä liikkeellä ja selkäkivut ovat hävinneet. Jaloissa vielä on kireyttä, mutta odotellaan ja katsotaan..
Eli osaltani voin suositella Kamista vaikka siinä vaiheessa kun mikään muu ei enää tunnu auttavan. Miksei jo aiemminkin. Ei varmasti auta kaikkiin vaivoihin, mutta eipä siinä paljon menetäkään jos kokeilee. - hoidettu
Juuso kirjoitti:
Selkä ja jalkakipuja podin 1,5 vuotta. Kävin varmaan kymmennellä eri hoitajalla, lääkäreistä niksauttajille. Pysyvää apua ei löytynyt. Tutkin jo tätä SI-nivel hoitojakin, mutta sitten kävin Kamisella ihan kokeeksi.
Hoito oli epäilyttävän nopeaa ja vastaanottotilat ja itse henkilö tuntuivat vähän kummallisilta. Eli hyvin skeptinen olin. Kaminen tuntui kuitenkin heti tietävän missä ongelma minulla piilee. Molemmat olkapäät hoidettiin kevyellä liikkeellä ja selkäkivut ovat hävinneet. Jaloissa vielä on kireyttä, mutta odotellaan ja katsotaan..
Eli osaltani voin suositella Kamista vaikka siinä vaiheessa kun mikään muu ei enää tunnu auttavan. Miksei jo aiemminkin. Ei varmasti auta kaikkiin vaivoihin, mutta eipä siinä paljon menetäkään jos kokeilee.Mutta miten ne selkäkivut hoidettiin?
Kerro vähän siitä... - Juuso
hoidettu kirjoitti:
Mutta miten ne selkäkivut hoidettiin?
Kerro vähän siitä...Molemmissa olkapäissä oli jotain (jänteet kai?) kierähtänyt olkapään etupuolelle. Ne kiristivät rintalihaksia, vetivät lapaluita ylöspäin, kiristivät pitkiä selkälihaksia ja pakaralihaksia. Oireita olivat koko ajan krampissa olevat selkälihakset, kipeät pakaralihakset, jumissa olevat niskat ja nikamalukkoja koko selän alueella.
Käsittelyssä jänteet kiepsautettiin takaisin oikealle paikalle. Selkälihakset rentoutuivat jo samana iltana ja muutaman päivän kuluttua myös kaikki lukot olivat auenneet.
En tiedä tämän tarkemmin aiheesta, mutta ainakin minulla se auttoi. Kiepsautus tehtiin pyöräyttämällä kättä ja nostamalla kainalon alta etupuolelta jotain ylöspäin. Vaikea sanoa kun tapahtui niin nopeasti. Koko käynti kesti arviolta 5 minuuttia. - hoidettu
Juuso kirjoitti:
Molemmissa olkapäissä oli jotain (jänteet kai?) kierähtänyt olkapään etupuolelle. Ne kiristivät rintalihaksia, vetivät lapaluita ylöspäin, kiristivät pitkiä selkälihaksia ja pakaralihaksia. Oireita olivat koko ajan krampissa olevat selkälihakset, kipeät pakaralihakset, jumissa olevat niskat ja nikamalukkoja koko selän alueella.
Käsittelyssä jänteet kiepsautettiin takaisin oikealle paikalle. Selkälihakset rentoutuivat jo samana iltana ja muutaman päivän kuluttua myös kaikki lukot olivat auenneet.
En tiedä tämän tarkemmin aiheesta, mutta ainakin minulla se auttoi. Kiepsautus tehtiin pyöräyttämällä kättä ja nostamalla kainalon alta etupuolelta jotain ylöspäin. Vaikea sanoa kun tapahtui niin nopeasti. Koko käynti kesti arviolta 5 minuuttia.Kuullostaa tutulta, toisin tekniikka hiukan erilaiselta.
Lahdessa käsitellään olkapäät eri tavalla, mutta ongelman syy ja lopputulos lienee sama, eli olkapää on kiertynyt liian eteen ja korjauksessa se manipuloidaan paikalleen. Ja kun sitten selän lukot avataan, niin niska ja hartiakivut ovat historiaa...
Mutta jos molemmat olkapäät oli kiertyneet, niin miten lantio saattoi olla 7cm vinossa ja jalat erimittaiset? Eli mikä sen lantion suoristi? Tuskin sentään pelkkä olkapäiden käsittely ja rintarangan lukkojen avaus...?
Kertoiko hän mitään mitä teki vai tekikö vain ja sitten potilas ihmettelee mitä tapahtui? - haha
Juuso kirjoitti:
Molemmissa olkapäissä oli jotain (jänteet kai?) kierähtänyt olkapään etupuolelle. Ne kiristivät rintalihaksia, vetivät lapaluita ylöspäin, kiristivät pitkiä selkälihaksia ja pakaralihaksia. Oireita olivat koko ajan krampissa olevat selkälihakset, kipeät pakaralihakset, jumissa olevat niskat ja nikamalukkoja koko selän alueella.
En tiedä tämän tarkemmin aiheesta, mutta ainakin minulla se auttoi. Kiepsautus tehtiin pyöräyttämällä kättä ja nostamalla kainalon alta etupuolelta jotain ylöspäin. Vaikea sanoa kun tapahtui niin nopeasti. Koko käynti kesti arviolta 5 minuuttia.hahhahaha. Voi miten kukaan kehtaa kertoa noin tyhmää?
- Todellakin
haha kirjoitti:
hahhahaha. Voi miten kukaan kehtaa kertoa noin tyhmää?
Kuinka kukaan kehtaa kirjoitella noin typerää?
- täällä
Juuso kirjoitti:
En tiedä tämän tarkemmin aiheesta, mutta ainakin minulla se auttoi. Kiepsautus tehtiin pyöräyttämällä kättä ja nostamalla kainalon alta etupuolelta jotain ylöspäin. Vaikea sanoa kun tapahtui niin nopeasti. Koko käynti kesti arviolta 5 minuuttia.tulee huono maine kaikille, eihän ne jänteet tosta vaan kierähtele pois ja lihakset ei siitä kiristy kylläkään. Tässä on potilaalla henkinen, eli mielentilassa häiriö, jos noin paljon kiristää lihaksia. Lukkoja pystyy pieni lapsikin naksuttelemaan, se ei vaadi mitään ammattitaitoa, konttaa vain selässä ja selkä napsuu. Terveelläkin ihmisellä lukkoja löytyy, onko se siis edes mikään vika? Ja selkää voidaan naksutella 15 minuutin välein, kuten sormiakin, eikä se siitä hiljene, aina voidaan sanoa siten lukkoja auenneen.
- Mikäs
täällä kirjoitti:
tulee huono maine kaikille, eihän ne jänteet tosta vaan kierähtele pois ja lihakset ei siitä kiristy kylläkään. Tässä on potilaalla henkinen, eli mielentilassa häiriö, jos noin paljon kiristää lihaksia. Lukkoja pystyy pieni lapsikin naksuttelemaan, se ei vaadi mitään ammattitaitoa, konttaa vain selässä ja selkä napsuu. Terveelläkin ihmisellä lukkoja löytyy, onko se siis edes mikään vika? Ja selkää voidaan naksutella 15 minuutin välein, kuten sormiakin, eikä se siitä hiljene, aina voidaan sanoa siten lukkoja auenneen.
se olikaan se "villakoiran" ydin?
Eikös se ollut se kaiken aikaa raastava, jo elämänlaatuakin huonontava KIPU?
Eikös tämän kovinkin stressaavan tunteen poistamisesta ole kyse?
Jos se tapahtuu näinkin yksinkertaisella tavalla ja nopeasti, jopa ilman niitä kemiallisia tuotteitakin, jopa aiakaskin on tulokseen tyytyväinen, eikö käsittely ole tuottanut tulosta, vai mitä näillä satusedillä tarkoitat? - hoidettu
täällä kirjoitti:
tulee huono maine kaikille, eihän ne jänteet tosta vaan kierähtele pois ja lihakset ei siitä kiristy kylläkään. Tässä on potilaalla henkinen, eli mielentilassa häiriö, jos noin paljon kiristää lihaksia. Lukkoja pystyy pieni lapsikin naksuttelemaan, se ei vaadi mitään ammattitaitoa, konttaa vain selässä ja selkä napsuu. Terveelläkin ihmisellä lukkoja löytyy, onko se siis edes mikään vika? Ja selkää voidaan naksutella 15 minuutin välein, kuten sormiakin, eikä se siitä hiljene, aina voidaan sanoa siten lukkoja auenneen.
"eihän ne jänteet tosta vaan kierähtele pois"
Ei tietenkään kierähtele tosta noin vaan. Ainahan sillekin jokin syy on oltava. Yksi hyvä syy on tämä tietokoneen ääressä tuntikausia joka päivä istuminen:
"Perinteisen istuma-asennon tärkeimmät SDn haitat ovat:
• Selkä pyöristyy, olkapäät painuvat eteen ja hartialihakset kiristyvät
• Välilevyjen ja nikamien rappeutumisvaivat kehittyvät (erit. L4-L6)
• Nikamien väliset tukikudokset ja nivelsiteet venyvät, ryhti huononee
• Huonoryhtisen hengitys on matalaa ja saatu happimäärä niukka
jne."
http://www.salli.com/site/index.php?page=84&lang=FI
Vaikka lähteenä oli joku Salli-firma, niin tuo sama tieto löytyy kyllä lääkärilähteistäkin...
"ja lihakset ei siitä kiristy kylläkään."
Kyllä varmasti kiristyy, kuten tuossa ylläkin sanottiin.
"Lukkoja pystyy pieni lapsikin naksuttelemaan"
Tietenkin pystyy.
", se ei vaadi mitään ammattitaitoa, konttaa vain selässä ja selkä napsuu."
Kuka tahansa pystyy avaamaan lukkoja. Mutta kaikkia lukkoja ei osaa avata lapsi saatikka sitten suurin osa fysioterapeuteista tai kiropraktikoistakaan. Kokemusta on... Ja jos ei kaikkia lukkoja avata, niin ei siitä napsuttelusta paljon iloa ole.
"Terveelläkin ihmisellä lukkoja löytyy, onko se siis edes mikään vika?"
Tietenkin on. Voihan ihminen olla "terve" vaikka on vain hiukan lihaskireyttä...
"Ja selkää voidaan naksutella 15 minuutin välein, kuten sormiakin, eikä se siitä hiljene, aina voidaan sanoa siten lukkoja auenneen."
Mutta kun se lukkojen aiheuttaja korjataan, niin lukot pysyvät poissa... - se tietokone
hoidettu kirjoitti:
Ei tietenkään kierähtele tosta noin vaan. Ainahan sillekin jokin syy on oltava. Yksi hyvä syy on tämä tietokoneen ääressä tuntikausia joka päivä istuminen:
jne."
Vaikka lähteenä oli joku Salli-firma, niin tuo sama tieto löytyy kyllä lääkärilähteistäkin...
Tietenkin pystyy.
Kuka tahansa pystyy avaamaan lukkoja. Mutta kaikkia lukkoja ei osaa avata lapsi saatikka sitten suurin osa fysioterapeuteista tai kiropraktikoistakaan. Kokemusta on... Ja jos ei kaikkia lukkoja avata, niin ei siitä napsuttelusta paljon iloa ole.
Tietenkin on. Voihan ihminen olla "terve" vaikka on vain hiukan lihaskireyttä...
"Ja selkää voidaan naksutella 15 minuutin välein, kuten sormiakin, eikä se siitä hiljene, aina voidaan sanoa siten lukkoja auenneen."
Mutta kun se lukkojen aiheuttaja korjataan, niin lukot pysyvät poissa..."Yksi hyvä syy on tämä tietokoneen ääressä tuntikausia joka päivä istuminen"
No niin, johan sinullekin taas kelpaa tämä tietokone syyksi nykyisin kovin yleisiin selkävaivoihin. Aiemmin sinnikkästi mitätöit koko jutun ja intit minulle, että ennen tietokonettakin on ollut selkävaivoja ja että eihän se toki mikään syy ole ja miksi jotkut ei saa vaivoja vaikka kuinka koneen ääressä istuksivat.... blaablaaväitänvastaan
Niinpä niin, joopa joo, tässä taas vaan yksi esimerkki, kuinka olet täysin epäjohdonmukainen ja rakastat yli kaiken vastaan väittämistä ihan sikinsokin itsesi kampittaen.
Vain harvakseltaan täällä käyvänä tämäkin poiminta taas minulle riittää kertomaan asintuntemuksesi tason, DejaVu on viitsinyt tehdä perusteellisempaa työtä.
Pääasiasiahan on, että sinut huomataan! - Ei hoidettu
hoidettu kirjoitti:
jne."
Tietenkin pystyy.
Mutta kun se lukkojen aiheuttaja korjataan, niin lukot pysyvät poissa...Aikaisemmin se oli SI, onneksi olet huomannut luki-häiriöstäsi huolimatta, että se onkin SD. Sinulle tarjottiin kyllä SD:täkin tällä palstalla ajat sitten, mutta silloin et vielä ymmärtänyt yhtään mitään. Nyt alkaa vähitellen säteillä.
- hoidettu
se tietokone kirjoitti:
"Yksi hyvä syy on tämä tietokoneen ääressä tuntikausia joka päivä istuminen"
No niin, johan sinullekin taas kelpaa tämä tietokone syyksi nykyisin kovin yleisiin selkävaivoihin. Aiemmin sinnikkästi mitätöit koko jutun ja intit minulle, että ennen tietokonettakin on ollut selkävaivoja ja että eihän se toki mikään syy ole ja miksi jotkut ei saa vaivoja vaikka kuinka koneen ääressä istuksivat.... blaablaaväitänvastaan
Niinpä niin, joopa joo, tässä taas vaan yksi esimerkki, kuinka olet täysin epäjohdonmukainen ja rakastat yli kaiken vastaan väittämistä ihan sikinsokin itsesi kampittaen.
Vain harvakseltaan täällä käyvänä tämäkin poiminta taas minulle riittää kertomaan asintuntemuksesi tason, DejaVu on viitsinyt tehdä perusteellisempaa työtä.
Pääasiasiahan on, että sinut huomataan!Kun lantiossa on vikaa ja istuu paljon, niin se istuminen edesauttaa lihasten kiristymistä ja olkapääongelmia. Mutta se alkuperäinen vika on edelleen lantiossa. Jos se on kunnossa ja istuu oikein, niin selkä kestää istumista kyllä hyvin...
- hoidettu
Ei hoidettu kirjoitti:
Aikaisemmin se oli SI, onneksi olet huomannut luki-häiriöstäsi huolimatta, että se onkin SD. Sinulle tarjottiin kyllä SD:täkin tällä palstalla ajat sitten, mutta silloin et vielä ymmärtänyt yhtään mitään. Nyt alkaa vähitellen säteillä.
Sitting Disorders?
"mutta silloin et vielä ymmärtänyt yhtään mitään. Nyt alkaa vähitellen säteillä. "
No enpä ollut asiaa ajatellut eikä ollut kokemusta. Ihminen on oppivainen, jopa minä.
Kai noillakin jotakin tekemistä on ranne, olkapää ja niskavaivoissa. Ehkä jopa selkävaivoissa. Mutta jos lantio on kunnossa ja selkäranka linjassa, niin kyllä sen pitäisi kestää tuollaiset... ainakin paljon paremmin.
Ei mulla ole ainakaan nyt ollu mitään sellaisia ongelmia mitä ennen oli vaikka istun yhä paljolti samassa rötväasennossa kuin aina ennenkin... - palaa sitten
hoidettu kirjoitti:
Sitting Disorders?
"mutta silloin et vielä ymmärtänyt yhtään mitään. Nyt alkaa vähitellen säteillä. "
No enpä ollut asiaa ajatellut eikä ollut kokemusta. Ihminen on oppivainen, jopa minä.
Kai noillakin jotakin tekemistä on ranne, olkapää ja niskavaivoissa. Ehkä jopa selkävaivoissa. Mutta jos lantio on kunnossa ja selkäranka linjassa, niin kyllä sen pitäisi kestää tuollaiset... ainakin paljon paremmin.
Ei mulla ole ainakaan nyt ollu mitään sellaisia ongelmia mitä ennen oli vaikka istun yhä paljolti samassa rötväasennossa kuin aina ennenkin...Niin, oletkos ajatellut kuinka alkutaipaleella oletkaan "opinnoissaasi".
Jospa syventyisit niihin kunnolla.
Tule sitten takaisin, kun ei tarvitse koko ajan selitellä "etten silloin vielä tiennyt"
On nimittäin niin, että nytkin on "silloin" -vaihe sinulla menossa. Keskeneräisiä asioita kun ei ole tapana esitellä täytenä totuutena. - hoidettu
palaa sitten kirjoitti:
Niin, oletkos ajatellut kuinka alkutaipaleella oletkaan "opinnoissaasi".
Jospa syventyisit niihin kunnolla.
Tule sitten takaisin, kun ei tarvitse koko ajan selitellä "etten silloin vielä tiennyt"
On nimittäin niin, että nytkin on "silloin" -vaihe sinulla menossa. Keskeneräisiä asioita kun ei ole tapana esitellä täytenä totuutena."Niin, oletkos ajatellut kuinka alkutaipaleella oletkaan "opinnoissaasi"."
Eli sinäkö tiedät enemmän?
"Keskeneräisiä asioita kun ei ole tapana esitellä täytenä totuutena. "
Totuus on useimmiten keskeneräinen aina kerrottaessa... - höpötät?
hoidettu kirjoitti:
Kun lantiossa on vikaa ja istuu paljon, niin se istuminen edesauttaa lihasten kiristymistä ja olkapääongelmia. Mutta se alkuperäinen vika on edelleen lantiossa. Jos se on kunnossa ja istuu oikein, niin selkä kestää istumista kyllä hyvin...
Eihän tuossa ollut taaskaan yhtään mitään itse asiasta. Eli siitä, että vastailet aina ihan miten sattuu, itsesikin kanssa ristiin, pääasia että saat olla eri mieltä enimmän aikaa milloin mistäkin.
Muuta logiikkaa ei ole! - että vaikenen
hoidettu kirjoitti:
"Niin, oletkos ajatellut kuinka alkutaipaleella oletkaan "opinnoissaasi"."
Eli sinäkö tiedät enemmän?
"Keskeneräisiä asioita kun ei ole tapana esitellä täytenä totuutena. "
Totuus on useimmiten keskeneräinen aina kerrottaessa...Mistähän päättelit MINUN antavan täällä neuvoja?
En TODELLAKAAN!
Johan oli filosofinen heitto, jossa ei ole mitään järkeä. Oppipoika yleensä ymmärtää olevansa vasta taipaleella.
Niin, mitähän alaa sinä opiskeletkaan...? - Juuso
hoidettu kirjoitti:
Kuullostaa tutulta, toisin tekniikka hiukan erilaiselta.
Lahdessa käsitellään olkapäät eri tavalla, mutta ongelman syy ja lopputulos lienee sama, eli olkapää on kiertynyt liian eteen ja korjauksessa se manipuloidaan paikalleen. Ja kun sitten selän lukot avataan, niin niska ja hartiakivut ovat historiaa...
Mutta jos molemmat olkapäät oli kiertyneet, niin miten lantio saattoi olla 7cm vinossa ja jalat erimittaiset? Eli mikä sen lantion suoristi? Tuskin sentään pelkkä olkapäiden käsittely ja rintarangan lukkojen avaus...?
Kertoiko hän mitään mitä teki vai tekikö vain ja sitten potilas ihmettelee mitä tapahtui?Siis viestiketjun aloittaja puhui vinosta lantiosta. Minulla on ollut selkäkipuja ja jalkakipuja, joihin tuo olkapäiden korjaus auttoi.
- hoidettu
Juuso kirjoitti:
Siis viestiketjun aloittaja puhui vinosta lantiosta. Minulla on ollut selkäkipuja ja jalkakipuja, joihin tuo olkapäiden korjaus auttoi.
Millaisia jalkakipuja?
Oletko varma, ettei hän edes koskenut lantioosi? Hoiti siis pelkät olkapäät ja yläselän? - hoidettu
että vaikenen kirjoitti:
Mistähän päättelit MINUN antavan täällä neuvoja?
En TODELLAKAAN!
Johan oli filosofinen heitto, jossa ei ole mitään järkeä. Oppipoika yleensä ymmärtää olevansa vasta taipaleella.
Niin, mitähän alaa sinä opiskeletkaan...?"Mistähän päättelit MINUN antavan täällä neuvoja?"
Neuvoit juuri minua, että en mielestäsi ole oikeassa. Sinun täytyy siis tietää enemmän tai paremmin?
"Oppipoika yleensä ymmärtää olevansa vasta taipaleella. "
Enkös juuri maininnut tuon. - Juuso
hoidettu kirjoitti:
Millaisia jalkakipuja?
Oletko varma, ettei hän edes koskenut lantioosi? Hoiti siis pelkät olkapäät ja yläselän?Hoiti pelkät olkapäät ja yläselän. Jalassa on vielä kireät lihakset takareidessä ja reiden molemmilla sivuilla. Toinen jalka on pahempi kuin toinen. Ajattelin käydä vielä Kamisella ja jos ei auta, niin täytyy sitten lähteä merta edemmäs kalaan..
- ettei leiki
hoidettu kirjoitti:
"Mistähän päättelit MINUN antavan täällä neuvoja?"
Neuvoit juuri minua, että en mielestäsi ole oikeassa. Sinun täytyy siis tietää enemmän tai paremmin?
"Oppipoika yleensä ymmärtää olevansa vasta taipaleella. "
Enkös juuri maininnut tuon.Vastaaja tarkoitti, ettei HÄN leiki täällä lääkäriä.
Sinä leikit ja viisastelet täällä ihmisten terveyden ja hyväuskoisuuden kustannuksella.
- kävijä
tämä on suorastaan epätoivoinen mainos. enpä ajatellut siksikään mennä jos näin pitää asiakkaita kerjätä.
- IdieH
Ei tämän miehen tarvi asiakkaitaan kyllä kerjätä. Outo kyllä on, siinä komppaan tuota alkupään kommentoijaa. Mutta toiminut. Tiedä sitten mitä hokkuspokkuksia tekee mutta tulee välillä olo että puoskarille maksaa kun on niin nopeaa ja vaivattoman oloista. Silti rahani tälle miehelle mieluusti kiikutan!
- Matti 26 vee
Juuri näin. Itse löyrin tämän topikin ku Kamisen numeroa ettin netistä. Hänen parannuskeinoosta oon ennenki lääkkeeni löytäny selekä vikoohin ja meinaan sen nykki löytää. Jokaanen joka aliarvioo niin voi mennä kyllä käymähän. Eihän se Mikko mikää Jeesus oo mutta auttaa täs selekä -asias. Nyt selekä vinos ja helevetin kipiänä ja kipu säteelöö lantiolle ja takareisihin. Liikuntaa tuloo kyllä harrastettua ja fyysistä työtä ja venyttelyä mutta joskus tuo selekä vain reistaa. Toivon notta saan ehtooksi aijjan.
- älijäke
Olipas tuota eilen selkä ja niska todella jumissa. Ei pää kääntynyt juuri mihinkään ja tuskainen oli olo. Kotiin päästyäni laitoin roikuntakengät jalkaan painuin pihalle roikkumaan pää alas päin noin 10minuutin ajan. Tämän jälkeen ajelin tuonne Ouluntullin avanto paikalle ja kävin uimassa jäisessä vedessä. Sitten kotiin saunaan ja nukkumaan. Tänään ei ole enään mistään jumeista tai kivuista mitään tietoa ja selkä on kuin nuorella pojalla.
- poiuytrew
niin kävitkö mikon luona sitä ennen?
mites 26v mies tuliko ruoto kuntoon siellä ja missä vika oli ja missä kipu posituiko ne - vaivaanen
tulipa käytyä seinäjoen parantajalla ja vannoi että selkä on kunnos ku käyt illalla saunas ja venyttelet... nyt vaan odotellaa että kivut lähtis, saa nu nähdä saako mennä käymään uudestaa kysymäs koska se paranee..
- vaivaane
luulosairaus vaivaa jos tuolla saa jotai apua kättä pyörittämällä... tosivaivaan mies ei osaa tehdä yhtää mitää, rahat vaan vie...
- pettynyt4
Tuli käytyä tuolla tässä viime viikolla ja kyllä voi ihmisellä olla kusetettu olo. Sama kun olisi rahat heittänyt maahan. Alle viisi minuuttia meni käsittelyyn ja sitten on muka homma kunnossa. Mikään ei muuttunut käsittelyn jälkeen.
- Santra6
Voih ei itsekkin kävin kättä pyöritin ja kumartelin. Lantio kieron 4cm .saunaan ja lantion kiertoliikettä koti/jälkihoitoon. 10min kesti. Haluaisin niin uskoa parantuvani... mut selkä jo enteili kipua seuraavana päivänä...tosin ei toistenkaan tekemien hoitojen jälkeen heti kunnossa olla ..joten vielä yritän uskoa.
- Nokste
Teini-iässä tuli käytyä useasti Mikon pakeilla, kun kasvupyrähdyksen aikana ei selkä enää pysynyt kasassa.. 17-v kävin viimeisen kerran kun tuntui vaan rahastukselta...
Nyt 22 vuotiaana aloitin treenaamisen, jonka aikana ilmeni toisessa kädessä voimattomuutta ja alaselässä vahvaa kipua.. Näiden takia jouduinkin treenit lopettamaan pitemmäksi aikaa. Selän kipu oli siis niin valtavaa, että pelkkään kumartumiseen oli pakko ottaa tukea toisella kädellä esim. Polvesta tai tuolista.
Tänä aikana kokeilin saada apua Osteopaatilta, Kiropraktikolta ja hieronnasta. Osteopaatti löysi nikamalukon niskasta, Kiropraktikko löysi kipeitä paikkoja lapaluista ja lonkista, samoina kuin hieronja, mutta mikään ei auttanut pidemmälle
Päätin sitten kokeilla kuitenkin taas käydä Mikon luona pitkästä aikaa. Mikko nosti olkapäästä jänteen paikalleen, jonka seurauksena toinen pitenpään kireänä ollut selän pitkä lihas rentoutui. Tämän jälkeen korjattiin tenniskyynärpää ja sen koommin ei olekkaan kädessä voimattomuutta ilmennyt.. Alaselän ongelma paikallistettiin ristiselkään josta löytyi välilevyn pullistuma, joka samalla aiheutti nämä kivut.
Muutaman päivän jälkeen selkä toimi loistavasti, ei ollut minkään sortin ongelmaa kumartumisissa yms., kunnes nostin painavenpaa huonekalua keskivartalo hieman kierossa, tunsin selässä ilkeän piston ja kipu palasi. Uudelleen käynti Mikona luona korjasi ongelman jälleen, tälläkin kertaa ristiselän nikama oli tullut ulos paikaltaan aiheuttaen hermoon painetta, joka taas aiheutti siis tämän voimakkaan kivun.. - APUA TARVITSEVA
VIELÄKÖHÄN TOI MIKKO TEKEE NÄITÄ HOMMIA??
- Nimmu
Tänään lähärös kahtoo miten käy. Skeptinen on olo jo entuuestaan, muttaku ystävä vakuutti ja vanno että on tehokas pappa nii eihä se ota jollei annakkaa vai miten se oli.
Selkä täällä siis paskana ollu enemmä tai vähemmän jo kohta kymmene vuotta. nyt alkaa rajottaa jo siihe mallii ettei kärsi oikee mitää tehä..
- varoituksen sana
en tiedä mikosta,mutta varokaa näitä ns. si-nivelen paikalleen laittajia.itse olin entistä kipeämpi sen jälkeen monta kk. puoskareita ovat ja aika rohkeapäisiä
- Anonyymi
Kellä kävit?
- Ketuttaako häh?
Joo. Pelailen tosiaan jalkapalloa Seinäjoen SJK:ssa ja minulla on ollut melkein 5 kuukautta takareisivammaa ja kaikenmaailman fysioterapeuteilla ja hierojilla on käyty. No sitten tuttu kerto tästä ns. "kansanparantajasta" Mikosta että kannattaa käydä sillä. No talossa odotti pyörätuolissa istuva vanha mies ja koko paikkakin näytti aika epäuskottavalta. Vasemmalla oven vieressä oli pieni huone jossa oli tälläinen hierontapöytä, 5 minuuttia kesti operaatio ja väitti että jalka on kunnossa......maailman surkein vitsi, 40 euroa pyysi tuolta käynniltä, no kai oli pakko yrittää uskoa että se toimisi. Tänään illalla koitin muutamaa venytys/liikkuvuusliikettä ja ei onnistunut, samalta tuntui ja kipeää otti kuin ennenkin. Katsoo nyt miltä huomenna näyttää. Mutta silti menkö lankaan tälläiseen paskaan, tekisi mieli ilmoittaa törkeästä rahastuksesta poliisille...mutta opetus oli ÄLKÄÄ USKOKO VANHOIHIN PAPPOIHIN JOTKA VÄITTÄVÄT OSAAVANSA PARANTAA JALAT.
- sepporanta
minulle kans suositeltiin kyseistä kansanparantajaa ja hullu erehdyin meneen... aivan silkkaa kusetusta.... annan tähän numeroni niin saa soittaa jos on menossa 040-5035128......ÄLKÄÄ menkö!!!!!!!
- hyvämikko
Meikäläisellä taasenpäinvastainen kokemus. Oon käyny Mikon luona viimeisen kymmenen vuoden aikana noin 10kertaa selkävaivojeni vuoksi ja hän ja hänen oppityttö Kati Niemi osaavat homman erittäin hyvin. Juurikin tuo on yleisin ongelma ollut kun kroppa vetää ittensä kieroon eli lantion muutamia senttejä kieroon jonka jälkeen tietenki lonkkanivelen korkeus "muuttuu" eli asento muuttuu sellaiseksi ettei satu. Käynti Mikon luona on aina ollut apu. Jopa avopuolisono joka tulee useamman lääkärin sisältäneestä perheestä, ei ollut uskoa myyttiä kuin mukaan ottamalla =) Ja en ole maksettu feikkihenkilö. Ken tuntee Mikon, tietää että herra itse ei varmasti kirjoittelisi täälä vaikka epäilijöitä näyttää palstalla olevankin. Ja kyllä, olen 15vuoden aikana kiertänyt jos jonkunlaisia lääkäreitä, urheillut kilpaileminen mukaan luettuna jne hierojat eivät ole parannusta löytänyt. Tämä Kaustislainen parannustapa on myös omaan järkeenkäypä eniten sillä väkisin ei moukaroida niveliä tms kuntoon.. Eli suosittelen kovasti kaikille!! T:Matti Jalasjärvi / Seinäjoki
- Anonyymi
Pitääkö Mikko Kaminen vielä vastaanottoa? Oon vuosia sitten käynyt jonkun kerran ja käsittelyn jälkeen tuntui, kun veri taas virtasi jalkoihin asti. Monet pitää humpuukina, kun ei tuntitolkulla vatkata. Jos on kymmeniä vuosia vanha vaiva, niin lihaskireydet vaatinee useamman käsittelyn... kun kaikilla ei tämän palstan mukaan heti tehonnu.
- Anonyymi
Hän on jo edesmennyt. Häneltä sain apua selkävaivoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947