Riita -

http://www.telkku.com/tiedot?oid=16651086

"Väittelyohjelma, jossa Teemu Laajasalo ja yksi vieras. Tänään vieraana Robert Brotherus ja aiheena uskonnon opetus koulussa."

Teemu on tuon leikannut ja Robert ei ehkä ole parhaimmillaan suullisessa väittelyssä, saasnähdä.

Siis YLEN Teema 22:55

9

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohjelma esitettiin jo eilen. Kuten arvasit, Roopelle ei anneta kunnolla suunvuoroa ja idiootti Teemu puhuu päälle jankaten samaa asiaa ilman perustetta. Lisäksi keskustelussa Teemun lopulliseksi puolustukseksi jää uskonnon opetuksesta se, että se on eka ja toka luokalla suosituin aine.

      - No lapsethan rakastaa satuja.

      Kannattaa kuitenkin katsoa.

    • Hämeen Hitain

      Teemu hyökkää ylimielisesti ja Robert puolustaa aivan kelvollisesti. Hän ymmärtääkseni pelasikin nolla-nollaa ja onnistuikin aivan hyvin.

      • Minun mielestäni Teemu oli ihan asiallinen, toisin kuin se niinsanottu Robert.


    • Nasse.

      myötähäpeni teemun puolesta on aivan liian iso.

      • Nasse.

        nimittäin teemuhan tekee uskiksista idiootteja jopa uskisten silmissä.


      • Nasse.
        Nasse. kirjoitti:

        nimittäin teemuhan tekee uskiksista idiootteja jopa uskisten silmissä.

        toimittajahan on yhtä yössä ja väittää yhtä höpöjä kuin täällä vierailevat hihhulit.

        Ehkä vain on niin että uskislogiikka estää oman taikauskon tarkatelun kohdalla järjen käytön kokonaan?


    • yksinkertaisuus

      Teemun mielestä usko ja tiede ei voi olla ristiriidassa, koska katekismuksessa lukee ettei ne ole ristiriidassa.

      • ovat uskon asioita ja niistä keskustellaan uskonnollisin sanankääntein.

        Senhän jokainen ymmärtää.

        Ymmärtäähän se tokaluokkalainen napero että kun opettaja puhuu jeesuksesta ja enkeleistä totena, tuo totuus on silloin uskonnon totuus ja eroaa saman, lapselle auktoriteetin, opettajan esittämästä totuudesta että kun Mikolla on omena ja Lisalla on omena, heilä on yhteensä kaksi omenaa.


    • Pekka_

      Teemun asnioksi voi sanoa että hän sanoutuu irti kaikesta "uudestisyntyneestä" näkemyskestä.

      Hänen mielestään kristillisyyteen ei kuulu Raamatun sananmukainen totuus, ei Nooan tulvat etc.

      Ateismista hänellä sen sijaan on aika omituinen mielipide.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1182
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe