Naisetkin osaavat!

osaaja_orava

http://www.kaleva.fi/plus/juttu628617_page0.htm

Lasta lyöneelle naiselle sakkoja
ilma
55-vuotias oululaisnainen tuomittiin torstaina Oulun käräjäoikeudessa sakkoihin lapsen pahoinpitelystä. Nainen joutuu maksamaan 80 päiväsakkoa eli 800 euroa.

Naiselle ja 13-vuotiaalle tytölle oli tullut erimielisyyksiä kioskin edessä syyskuussa 2005. Seuraavana päivänä kaksikko tapasi uudelleen, jolloin nainen löi tyttöä nyrkillä kasvoihin useita kertoja.

Tuomiosta teki normaalia kovemman se, että uhri oli lapsi.

9

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Joku höyrypäinen nainen liittyy feminismiin? Sanoppa se.

      • Hertha

        Aikamoinen Angst se.


      • Mi-yes

        ...taka-kautta, että femakoiden nikkaroimien "tutkimuksien" kautta on lähdetty vastuullistamaan väkivallasta vain toinen sukupuoli.

        Jopa mitä tulee väkivaltaan koskien lapsia.

        Niputetaanhan "naisiin ja lapsiin kohdistuva väkivalta" yhteen pakettiin, jotta tämäkin asia olisi mahdollisimman sukupuolitettu ja jottei kaikenkattavampi tilanne vain paljastuisi. Jos siihen vipataan vielä "tutkimuksesta" otettu luku 90% perään, niin se näyttää femakon mielestä sitäkin paremmalta.

        Poliisin tilastot kertovat toki ihan muuta - jopa ensi- ja turvakotien havainnot - mutta ideologiselle femakolla tällä ei ole juurikaan merkitystä - sitäkin vähemmän jos hän lesbona tykkää pillunnuolemisesta. Pääasia että ylläpidetään miesvastaista yhteiskuntailmapiiriä, kerätään rahoitusta "tutkimusprojekteille" ja ihan jopa poliittista vaikutusvaltaa.

        Jee.

        Feminismihän oli eettistä ja suorastaan moraalinen velvollisuus.

        Ja tämäkin kirjoitus "syyllisti naisia". :)


      • Mi-yes
        Mi-yes kirjoitti:

        ...taka-kautta, että femakoiden nikkaroimien "tutkimuksien" kautta on lähdetty vastuullistamaan väkivallasta vain toinen sukupuoli.

        Jopa mitä tulee väkivaltaan koskien lapsia.

        Niputetaanhan "naisiin ja lapsiin kohdistuva väkivalta" yhteen pakettiin, jotta tämäkin asia olisi mahdollisimman sukupuolitettu ja jottei kaikenkattavampi tilanne vain paljastuisi. Jos siihen vipataan vielä "tutkimuksesta" otettu luku 90% perään, niin se näyttää femakon mielestä sitäkin paremmalta.

        Poliisin tilastot kertovat toki ihan muuta - jopa ensi- ja turvakotien havainnot - mutta ideologiselle femakolla tällä ei ole juurikaan merkitystä - sitäkin vähemmän jos hän lesbona tykkää pillunnuolemisesta. Pääasia että ylläpidetään miesvastaista yhteiskuntailmapiiriä, kerätään rahoitusta "tutkimusprojekteille" ja ihan jopa poliittista vaikutusvaltaa.

        Jee.

        Feminismihän oli eettistä ja suorastaan moraalinen velvollisuus.

        Ja tämäkin kirjoitus "syyllisti naisia". :)

        ...jos paljastuisi ettei väkivalta olekaan niin "sukupuolitettua", niin jumalauta vieköön siinähän joutuisi rukkaamaan jopa yliopistojen kurssikokonaisuuksiakin uusiksi!

        Lisäksi joutuisi myös muuttamaan kirjallisuutta, ja muutenkin saattaisi tulla eteen jonkinlainen kasvojenmenetyksien paikka.

        Lisäksi saattaisi vaarantua monet tärkeät tutkimusrahoitukset ja muunalaiset Liisa-projektit.

        Tuossa on myös se riski, että tämä yhteiskunnan tuottama huippuosaaja, naistutkija, saattaisi päätyä kirjastonhoitajaksi. Jos ei Ruotsista duunia löydy.


      • Mi-yes kirjoitti:

        ...taka-kautta, että femakoiden nikkaroimien "tutkimuksien" kautta on lähdetty vastuullistamaan väkivallasta vain toinen sukupuoli.

        Jopa mitä tulee väkivaltaan koskien lapsia.

        Niputetaanhan "naisiin ja lapsiin kohdistuva väkivalta" yhteen pakettiin, jotta tämäkin asia olisi mahdollisimman sukupuolitettu ja jottei kaikenkattavampi tilanne vain paljastuisi. Jos siihen vipataan vielä "tutkimuksesta" otettu luku 90% perään, niin se näyttää femakon mielestä sitäkin paremmalta.

        Poliisin tilastot kertovat toki ihan muuta - jopa ensi- ja turvakotien havainnot - mutta ideologiselle femakolla tällä ei ole juurikaan merkitystä - sitäkin vähemmän jos hän lesbona tykkää pillunnuolemisesta. Pääasia että ylläpidetään miesvastaista yhteiskuntailmapiiriä, kerätään rahoitusta "tutkimusprojekteille" ja ihan jopa poliittista vaikutusvaltaa.

        Jee.

        Feminismihän oli eettistä ja suorastaan moraalinen velvollisuus.

        Ja tämäkin kirjoitus "syyllisti naisia". :)

        miten niin kaikki liitty naisiin??


    • Mossberg.

      Naiset syyllistyvät miehiä useammin kotiväkivaltaan lapsia kohtaan. Asiasta tehtyä tutkimusta ei tuoda julkisuuteen mitenkään innokkaasti, sillä se heikentäisi naiskuvaa ja olisi tietenkin myös sovinistinen.

    • Sanelma*

      voin todeta, että aika moni kioskeilla pörräävä teini sietäisi saada selkäänsä...

      Aika kumma juttu kuitenkin, luulisi nyrkillä lyömisen tekevän kipeää. Ainakin minun rystyseni kiljuisivat apua.

      • yksinkertainen

        tälle.

        Ken kuritta kasvaa....

        Meillä päin ainakin pikkukoltiaisena jos teki pahojansa niin koivuniemen herra tuli yllättänkin nopeasti kylään, joskus isän taholta, joskus äidin. Eikä siitä mitään traumoja jäänyt. Mutta nykyaikana on oleellisempaa viihtyä. Lähinnä siis vetää viinaa ja huumeita. Isien ja äitien urat tuskin ovat suurin ongelma.

        Ja sosiologit selittävät, että lapsien ongelmat johtuvat yhteiskunnasta eikä tietenkään vanhemmista tai heistä itsestään... jee jee. Ei ihme, että pikkuliisa vetää muovipussin päähän ja imppaa liimaa samalla kun kalle hakkaa mummun kadulla muutaman euron toivossa.


    • asdf

      keskustelu heti siirtyi perheväkivaltaan, vaikka aloituksessa ei siitä mainittu mitään? Aloittajalle. Eivät naiset ole mitään madonnia, naisia on moneen lähtöön hulluihin ja väkivaltaisiin asti.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1280
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      697
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      49
      671
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe