Ei jaksa enää tätä sairautta, ei tunnu yhtään parantuminen edenneen. Ja parin viikon päästä hoitoni pväsairaalassa päättyy ja sitt pitäis pärjätä yksinään. Terapiaan olisi sitt seuraavaksi, mutt enimmikseen olen yksinään aamusta iltaan. Liikaa omaa aikaa, mihin käyttää se. On perhe ja ystävii, mutt...Enkä halua kuluttaa pvääni koneen ja teeveen edessä. Tarvin niin paljon oman rakkaan syliin, mutt en löydä oikeaa siihen, enkä tyydy keneen tahansa.
kyllästynyt olla sairas
5
560
Vastaukset
- varmasti kotiisi
kävele.Yrittäisit jotain harrastusta tai muuta sellaista jossa voit tavata ihmisiä,
- kärsimätön
mutt en oo hyvä aloittamaan juttelemaan ihmisten kaa. Enkä kauheasti käy rafloissa ja kahviloissa, ku niihin menee rahaa ja pitäis olla joku mukana. Mutta se ei oo huolistani suurin, päinvastoin. Paitsi seksii kyll tarttisin, mutt en oo viel ottanut siihen hommaan ketä tahansa...
- lukemista ja
kuuntele musiikkia, josta pidät. Musiikkia ja kirjoja kannattaa hakea lainaksi kirjastosta, niin ei tule kustannuksia niistä.
Tiedän, että se ei ole helppoa. Päiväsairaalasta pois "joutuminen" tuntuu usein todella tuskaiselta. Toivottavasti pärjäät ja keksit sinulle sopivaa tekemistä. Ja ennen kaikkea, että sinulla riittää voimia aloittaa jotakin uutta.
Tsemppiä! - meikäläistäkin
Minulla vaan elämä ihan omillaan. Ei hoitosuhdetta, terapiaa tms. että edes ihmisiä
näkisi. Lääkereseptit vaan terveyskeskuksen luukulle uusintaan. Itsekseen pitää koettaa
muistaa onko kaikki pillerit otettu tai tarviiko
joskus jotain ylimääräsiäkin ottaa eli mitä
vanhemmaksi ihminen tulee sitä huonommat edellytykset saada muutakin hoitoa kuin pelkkien lääkkeiden varassa eläminen. Elämässä ei ole
enää mitään mitä haluaisin tavoitella. Yksinään aamusta iltaan minäkin. Ehkä huomenaamulla ei tarvitsi herätä. Sillaihan näistä ongelmista pääsis lopullisesti.- Jo 40 v masentunut
Tämä sairaus seuraa minua koko loppuelämän. Pitää vaan keksiä paljon ns. kivaa tekemistä, vaikkei ensin yhtään kiinnostaisikaan. Jaksoin yli 30 vuotta normaalissa työelämässä. Nyt eläkkeellä. Naimissakin olen ja yhden lapsen äiti. Paskat fiilikset varjostaa kaiken aikaa. Rankkaa itselle ja perheelle. Minkäs teet kun ei parane. Huono suhde omiin vanhempiin sairastutti minut jo lapsena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224760Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43384Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263190Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262627Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu732343Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171255Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41128