miehen väliliha

ntiBilla

Moi.
Haluaisin tietää miehen välilihasta enemmän.
Poikaystävääni ei häiritse, että kosken hänen anaalinsa lähelle, joten pääsen hyvin "käsiksi" välilihaan.
Miten tätä pitäisi sitten kosketella? Yhdellä vai kahdella sormella? Painaen vai sormenpäällä pyörittäen? Kuinka lujaa?

Kun olen koskenut välilihaan ja hellästi sormella painanut (jostain tämän vinkin kuullut), niin tuntuu, että poikaystäväni seisokki heikkenee vähän. Vai johtuisiko siitä, että en osaa koskea hänen palleihinsa okein? En koskaan käsittele pallejakaan rajusti....Olisiko vinkkiä myös tähän ns. palli-ongelmaan?

4

6212

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvälle

Miehen anaalin seutu, väliliha ja pakarat ovat hyvää eroottista aluetta. Itse ainakin pidän siitä, että vaimo hyväilee ja hieroo niitä. Otapa joskus liukkaripurkki käteen ja levittele oikein kunnolla rasvaa pakaroille, anaaliaukolla, palleihin ja ala hieroa niitä. Käske miehesi pyllistää, niin pääset kunnolla käsiksi. Siitä vaan.. Juuri sellaisesta naisetkin nauttivat. Mikä siinä on puolin ja toisin kiusoitella toinen toisiaan samalla tavalla.

• yx mies

Ei kannata paljonkaan puristella, vaan vain kevyesti sivellä. Se, kun hyväilet kiveksiä ja niiden takaa, saa kalun todennäköisesti kovenemaan.

• se kyllä

heikentää minulla ainakin seisokkia, kuten kuvailit. Toisaalta pidän siitä että muija pitää sen alueen koskettelusta, mutta sitten taas se on joskus kiusallista ja heikentää seisokkia ehkä siksi. Ja piru kun sen pitää tosi usein yrittää työntää sormia sisään ja pitää estellä kokoajan. Ja dildonkin se tunki sinne vielä, osittain annoin tehdä sen mutta en enää!!! Loppuun asti työnsi.... aargh :)

• tosi lujaa

Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta minä pidän kun painetaan lujaa, tosi lujaa. Paina sitä kivesten ja anuksen välistä aluetta niin kovaa kuin jaksat. Varo kynsiäsi! Liikuta sormiasi edestakaisin, eteen ,taakse. Välillä sivuttain, pyörittäen sen kyrvän "juuren" päällä. Minulla se usein pehmentää erektion, mutta silti se tuntuu hyvälle. Kyllä mies nauttii ilman erektiotakin naisen hyväilyistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2973
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2574
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2235
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1712
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      20
      1222
    Aihe