Moi.
Haluaisin tietää miehen välilihasta enemmän.
Poikaystävääni ei häiritse, että kosken hänen anaalinsa lähelle, joten pääsen hyvin "käsiksi" välilihaan.
Miten tätä pitäisi sitten kosketella? Yhdellä vai kahdella sormella? Painaen vai sormenpäällä pyörittäen? Kuinka lujaa?
Kun olen koskenut välilihaan ja hellästi sormella painanut (jostain tämän vinkin kuullut), niin tuntuu, että poikaystäväni seisokki heikkenee vähän. Vai johtuisiko siitä, että en osaa koskea hänen palleihinsa okein? En koskaan käsittele pallejakaan rajusti....Olisiko vinkkiä myös tähän ns. palli-ongelmaan?
miehen väliliha
4
6178
Vastaukset
- Hyvälle
Miehen anaalin seutu, väliliha ja pakarat ovat hyvää eroottista aluetta. Itse ainakin pidän siitä, että vaimo hyväilee ja hieroo niitä. Otapa joskus liukkaripurkki käteen ja levittele oikein kunnolla rasvaa pakaroille, anaaliaukolla, palleihin ja ala hieroa niitä. Käske miehesi pyllistää, niin pääset kunnolla käsiksi. Siitä vaan.. Juuri sellaisesta naisetkin nauttivat. Mikä siinä on puolin ja toisin kiusoitella toinen toisiaan samalla tavalla.
- yx mies
Ei kannata paljonkaan puristella, vaan vain kevyesti sivellä. Se, kun hyväilet kiveksiä ja niiden takaa, saa kalun todennäköisesti kovenemaan.
- se kyllä
heikentää minulla ainakin seisokkia, kuten kuvailit. Toisaalta pidän siitä että muija pitää sen alueen koskettelusta, mutta sitten taas se on joskus kiusallista ja heikentää seisokkia ehkä siksi. Ja piru kun sen pitää tosi usein yrittää työntää sormia sisään ja pitää estellä kokoajan. Ja dildonkin se tunki sinne vielä, osittain annoin tehdä sen mutta en enää!!! Loppuun asti työnsi.... aargh :)
- tosi lujaa
Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta minä pidän kun painetaan lujaa, tosi lujaa. Paina sitä kivesten ja anuksen välistä aluetta niin kovaa kuin jaksat. Varo kynsiäsi! Liikuta sormiasi edestakaisin, eteen ,taakse. Välillä sivuttain, pyörittäen sen kyrvän "juuren" päällä. Minulla se usein pehmentää erektion, mutta silti se tuntuu hyvälle. Kyllä mies nauttii ilman erektiotakin naisen hyväilyistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733