HINNOISTA!!

Lahaki

Moro!!

Oonks mä tarjoamassa liikaa jos mä etsin snow, anry, creamsicle bloodred, miamiphase käärmettä hintaan 100-300. onko liikaa? Paljonko noi maksaa normaalisti ku missään ei oo tietoo??!!
[email protected]

17

5063

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahaki

      Paljonko ghoust yleensä maksaa??

    • jekku_battery

      Snow on yleensä n.120€
      Anery n.50-70€
      Creamsicle n.100€ hujakoilla (?)
      bloodred n.170-200€
      Miami n.80€
      Ghost n. 120€

      • joopajoojoo

        Aika kovat hinnat sulla on! älä puhu jos et tiedä!!!


      • jekku_battery
        joopajoojoo kirjoitti:

        Aika kovat hinnat sulla on! älä puhu jos et tiedä!!!

        Kyllä hinnasta sen verran tiedän, että olen saanut hintatiedot suomen 3:lta tunnetuimmista viljakäärmekasvattajista, itselläni on niitä 8, 5 eri värimuotoa.
        Anteeksi jos loukkasin, ulkomailla käärmeet ovat yleensä halvempia (ainakin ruotsissa ja saksassa)
        Sinuna itse olisin hiljaa jos et tiedä ^^


      • joopajoojoo
        jekku_battery kirjoitti:

        Kyllä hinnasta sen verran tiedän, että olen saanut hintatiedot suomen 3:lta tunnetuimmista viljakäärmekasvattajista, itselläni on niitä 8, 5 eri värimuotoa.
        Anteeksi jos loukkasin, ulkomailla käärmeet ovat yleensä halvempia (ainakin ruotsissa ja saksassa)
        Sinuna itse olisin hiljaa jos et tiedä ^^

        Ensinnäkin creamsicle EI ole viljakäärmeen värimuoto, joten jos et ton vertaa tiedä niin älä viitsi vaivautua edes vastaamaan.
        Ja jos rupeat kehumaan käärmeiden lukumäärällä, itsella ollut parhaimmillaan 15kpl viljakäärmeitä muut lajit. ja jokaisen ostanut suomesta, joten ehkä hieman myös tietoakin löytyy, vai mitä luulet? taidat hieman pitää liikaa ääntä ja luulet olevasi kovakin käärmeasiantuntija? pelkkä kakara joka luulee itsestään liikoja.


    • jekku_battery

      Niin ja hinta riippuu tietty myös siitä, mitä kantaa piilevänä. Esim. ghost joka kantaa piilevänä snow:ta tai jotain muuta harvinaisempaa, on kalliimpi kuin ghost, joka ei kanna mitään, tai josta ei ole tietoa.
      Sukupuolen tietokin ratkaisee.
      Hinnat saattaa tällöin tavallisemmillakin väreillä nousta korkeammalle.

      • joopajoojoo

        Yrität täällä päteä kun herppi.netissä sun tolloilut on teilattu? voi tsiisus... No, jossakin se on yritettävä.


      • joopajoojoo kirjoitti:

        Yrität täällä päteä kun herppi.netissä sun tolloilut on teilattu? voi tsiisus... No, jossakin se on yritettävä.

        ... uhoilu alkuunsa. Jokainen saa maksaa ylihintaa tai myydä kalliimmalla jos tavara, eläin tai mikätaahaansa on mennäkseen niin kaupaksi. Olkoon asia loppuunkäsitelty näin, muussa tapauksessa sopikaa muu paikka tapella ja uhota. Hyvää hiihtoloman odottelua kaikille!

        gibson


      • Amaterasu20
        gibson61 kirjoitti:

        ... uhoilu alkuunsa. Jokainen saa maksaa ylihintaa tai myydä kalliimmalla jos tavara, eläin tai mikätaahaansa on mennäkseen niin kaupaksi. Olkoon asia loppuunkäsitelty näin, muussa tapauksessa sopikaa muu paikka tapella ja uhota. Hyvää hiihtoloman odottelua kaikille!

        gibson

        Kyllä nuo jekun luettelemat hinnat ovat ihan oikeita.

        Tottakai myös riippuu siitä ostatko käärmeen eläinkaupasta ja kasvattajalta. Kaupan hinnoilla saat maksaa itsesi kyllä kipeäksi ;)


      • joopajoojoo
        Amaterasu20 kirjoitti:

        Kyllä nuo jekun luettelemat hinnat ovat ihan oikeita.

        Tottakai myös riippuu siitä ostatko käärmeen eläinkaupasta ja kasvattajalta. Kaupan hinnoilla saat maksaa itsesi kyllä kipeäksi ;)

        Olen eri mieltä edelleen. esim. snown hinta on alle satasen, ikävä kyllä! alkaa olla niin yleisesti saatavilla, että kohta mennään siinäkin jo lähemmas sitä 50e hintaa kuin satasta. ainoat mikä tuossa jotenkuten meni lähellekkään oikeata on bloodredin hinta! suunnilleen 150e, SUOMALAISELTA kasvattajalta ostettuna, ja anery.
        creamsiclellä, mikä ei edelleenkään ole viljakäärme, hinta korkeintaan 50e! miami 50e.
        ghostistakaan en maksaisi satasta enempää.
        Mutta, jokainen saa olla niin tyhmä kuin haluaa ja maksaa vaikka normaalista 200euroa jos siltä tuntuu!!!


      • Amaterasu20
        joopajoojoo kirjoitti:

        Olen eri mieltä edelleen. esim. snown hinta on alle satasen, ikävä kyllä! alkaa olla niin yleisesti saatavilla, että kohta mennään siinäkin jo lähemmas sitä 50e hintaa kuin satasta. ainoat mikä tuossa jotenkuten meni lähellekkään oikeata on bloodredin hinta! suunnilleen 150e, SUOMALAISELTA kasvattajalta ostettuna, ja anery.
        creamsiclellä, mikä ei edelleenkään ole viljakäärme, hinta korkeintaan 50e! miami 50e.
        ghostistakaan en maksaisi satasta enempää.
        Mutta, jokainen saa olla niin tyhmä kuin haluaa ja maksaa vaikka normaalista 200euroa jos siltä tuntuu!!!

        No joo snow maksaa suomalaisella tunnetullakin kasvattajalla noin 80-100e,
        Bloodred 170-200e,
        Miami ja Anery 50-80e ja
        Ghost 100-120e..

        Creamsicleä(P.g.g P.e)tuskin edes löytyy ja hintakin varmaan olisi juuri tuo 50e..


      • jekku_battery
        Amaterasu20 kirjoitti:

        No joo snow maksaa suomalaisella tunnetullakin kasvattajalla noin 80-100e,
        Bloodred 170-200e,
        Miami ja Anery 50-80e ja
        Ghost 100-120e..

        Creamsicleä(P.g.g P.e)tuskin edes löytyy ja hintakin varmaan olisi juuri tuo 50e..

        Tuosta creamsiclestä en tiennytkään kovin tarkkaan ja siksi laitoin kysymysmerkin. muuten nuo hinnat ovat ihan nykypäivän hintoja ^^


    • vähän

      ensinnäki kuka toi joopajoojoo on? luulee olevansa jumala kenties? hehe. No siis ei kellään kasvattajalla ole tarkka "listahinta", eli pyytävät mikä on niitten mielestä sopiva hinta. Espoon faunattaressa ne pyytää normaalin värisestä viljiksestä muistaakseni 140€. Itse maksoin joskus pari vuotta sitten pari amelaa hintaan 60€/kappale. Ja nyt jos joopajoojoo rupee lässyttää että "v***u oli v***n kallista" niin säästä itseltäsi hermot ja unohda se lässyttely ainakin minuun :)

      • joku

        http://www.matelijat.info/viljakaarme/poikasia/ tossa on aika monta eri värist viljakäärmet ja 50€ lähtee normaalin värinen =)


    • käärme <3

      Moikka. mulla olis kolme vilja käärmettä
      voin sanoo et nää 2,kk 3,kk ja 4,kk poikaset maksaajotain 100€
      en lupaa mut mulle myytii 100€' on mulla sit isompi 9'vuotta
      se sit oli 167€ sitttoaiaan ne terraariot maksaa jotain olisko 123€
      riippuu koosta. ja käärmeet voi syödä kuolleita rottia, hiiriä, ja jossain tapauksessa
      ankan poikasen, käärmeiden ruuan voi syöttää käsin tai pinsetein
      riippuu kuinka arka käärme oikeastaan on... ja tiski harja pitäis hankkia kun esim, puhdistaa vesi kipon.mut sillä harjalla ei saa enään pestä astioita ei silti auta vaikka pesis sen harjan. kerroi nyt teille mun käärmeistä :-D
      ps, vilja käärmeet ei pure yleisesti.

      • käärme <3

        sori tuli kirjotus virhe


    • 222

      -Käärmeen hinta ei aina riipu iästä, vaan juurikin värimuodosta.
      -Juu, voihan niitä käsin ruokkia. Kyse ei ole siitä onko käärme arka vai ei, vaan siitä, nappaako käärme vahingossa käteen. Se olisi ikävä kokemus kummallekkin. Siitä syystä pinsetit on näppärät.
      -Viljalle ankkaa?! Tarkoititkohan tipua. Hiirtä nämä pääsääntöisesti kuitenkin syövät.
      -Terraariot käytettynä luonnollisestikkin halvempia, vanhat akvaariot soveltuvat oivasti terraariokäyttöön. Huolehtii vain kannen oikeanlaiseksi, ETTEI KÄÄRME KARKAA!! Matelijoiden omistajan on oltava erittäin tarkkana, ettei terraariosta lähdetä vaeltelemaan.

      -Ja oli tuossa sulla oli aika montakin kirjoitusvirhettä (yhdyssanat, pisteet ym.)... ;)

      Snow on värimuotona yleistymässä koko ajan, eli snowsta en maksaisi 80€ enempää, ellei se kanna jotain muuta geeniä, jota voisi jalostuksessa hyödyntää.

      Creamsicle on tosiaan hybridi, eli sitä ei saisi edes viljakäärmeenä myydä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe