Pääsipä käymään niin että Gerberistä katkesi "pääveitsen" terä. Tietääkö kukaan, saako näitä teriä hankittua erikseen, ettei tartteis koko veitseä uusiksi laittaa?
Juha
Gerber-monitoimityökalun katkennut terä
4
4654
Vastaukset
- 123
Laita se postitse korjattavaksi maahantuojalle:
Vandrernet Oy / Huolto
Pälkäneentie 19 A
00510 Helsinki - janne_viitavuori
Itsellä kävi niin että väänsin vähän "väkisin" kun prätkää korjailin ja veitsi katkesi gerber center drivesta. Tilasin Nyyssöseltä sen https://www.nyyssonen.fi/kategoriat/tyokalut-veitset/gerber laitoin mailia niin sanoivat että menee tietenkin takuuseen kun takuu on 25vuotta. Loistavaa palvelua!
- Anonyymi
Itellä Gerber Center drive. Putosi betonilattialle ja katkesi ruuvi mikä pitää veitsen terän. Ilmoitin Bongelle joka gerberin maahantuoja. Yllätys kun bonge tuumasi että ei takuuseen. 25v. euroopan takuu kattaa kuulemma vain valmistusviat. Jos työkaluksi tarkoitettu esine tippuu lattialle ja hajoaa, niin takuu ei korvaa. Ei kyllä ikinä enää gerberiä. Laatu hyvä ja mahtava käyttää, mutta takuu asiat bongen kanssa ihan paskaa
- Anonyymi
Juuri tämän takia luotan Leatherman niin ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503974
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342891Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262508- 452057
- 201909
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51879- 1861787
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3881481Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91268