Selvittäiskö joku mun päätä? Olen tuo naisvuohi-skorppari. Joojoo, tiedetään; olis pitäny kuristaa jo syntyessään... Pikkusen on hankausta välillä (tai siis välillä on vähän arkea ja muuten sitä hankausta) asiallista jotakin Kiitos.
met.rottaM(vesim)puuvuohiN(skorp)
2
196
Vastaukset
- Santtu
Miksi olis pitäny kuristaa jo syntyessään? Ei se, että on Skorppari-Vuohi niin paha ole. Sitä paitsi mun sisko on Skorppari ja se saattaa olla pisteliäs, mutta kyllä sekin osaa väärässä ollessaan olla nöyrä ja pyytää anteeksi. Varmasti osaat myös sinä. Älä siitä huoli! Sitte mitä tulee sinun mieheen niin, Rotta pitäisi olla Sian lisäksi yksi ymmärtäväisimpiä merkkejä. Kyllä se osaa asioita katsoa sormien läpi. Jos se ei osais niin se varmaan lähtis käveleen. Sitä paitsi Skorpparit on usien aika järkeviä ajattelijoita, joten useimmat eivät vastaa skorpparin standarteihin. Ilmeisesti sinun miehesi kuitenkin vastaa jos olette vielä yhdessä.
Ei teillä ole mitään hätää... Porskutatte samaa rataa vain eteenpäin ja tulette toisianne tilanteissa vastaan. Kompromissi on päivän sana :)
Onnea ja lykkyä pyttyyn!- santtu
Vastauksestasi. Helpotti jo kovasti. Kyllä se Rotta-mies on juuri kuvaamasi sorttinen, mutta se vesimies hänessä on kovin itsekäs ja sitoutumispelkoinen. Hänen vapautensa menettämisenpelko ylittää joskus järjen. Kaikki minkä voi kuvitella määräilyksi tai johonkin asiaan sitoutumiseksi, uhkaa tätä miestä. Ja minä vuohi pidän vakaasta tasapainoisesta elämästä, jossa huomioidaan molempien tarpeet ja joka toimii ilman suuria yllätyksiä ja mullistuksia. Juuri tuo kuvaamasi "skorpparin standardit" on se asia jota joudun kasvattamaan itsessäni. Nehän eivät ole ainoat oikeat määritelmät ja se on kovin karvas tieto. Kiitos, toivoa annoit lisää minulle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368