Mulla on hakusessa ulkomaalainen elokuva vuosilta 1992-1994, en siis ole varma minä vuonna tuon kyseisen leffan katoin. Filmnetiltä sen kuitenkin katoin, ja nyt kysynkin että onko missään sellaista ns elokuva-arkistoa tai jotain mihin olis listattu kaikki elokuvat mitkä tehtiin vuosina 92-94? Se leffa on kummitellu päässäni nyt yli 10v ja olis jo aika löytää se :D Googlettamalla en löydä, paitsi jo hakusanat on väärin..
Elokuvien etsintä vuosilta 1992-1994..
9
298
Vastaukset
- etsimässää
täältä:
http://www.imdb.com/list- etsivä löytää jne
Tuolta löytyy vaikka mitä, ainoa huonopuoli on se kun on englanniksi ja mä tajuu siitä mitään mut koitan etsiä sitä kautta =) Kiitos!
- filmfreak
etsivä löytää jne kirjoitti:
Tuolta löytyy vaikka mitä, ainoa huonopuoli on se kun on englanniksi ja mä tajuu siitä mitään mut koitan etsiä sitä kautta =) Kiitos!
Kannattaa tuolta imdb:stä tosiaan etsiä,voit hakea juonen yms perusteella myös. Googlettamalla olen itse löytänyt yllättävän hyvin vähäisilläkin muistikuvilla elokuvia.
Täältäkin varmasti saa apua,eli jos haluat niin kerro vähän millasta leffaa etsiskelet? - etsivä löytää..
filmfreak kirjoitti:
Kannattaa tuolta imdb:stä tosiaan etsiä,voit hakea juonen yms perusteella myös. Googlettamalla olen itse löytänyt yllättävän hyvin vähäisilläkin muistikuvilla elokuvia.
Täältäkin varmasti saa apua,eli jos haluat niin kerro vähän millasta leffaa etsiskelet?Ensi yrittämällä ei löytynyt mutta en lannistu.. olen täällä ennenkin sen leffan perään kysellyt, mutta kukaan ei tunnu sitä tietävän tai muista nähneen.. Kertoo kahesta tytöstä, paljoa muista, mutta se loppuu siihen kun se toinen tyttö ampuu sitä toista tyttöä ja se tippuu kalliolta tai vuorelta tai joltain ja sen luullaan kuolleen. mutta kalastusalus löytääkin sen ja leffa loppuu siihen kun se kalastusalus tulee sen kallion takaa ja se tyttö seisoo siinä keulassa pyyheeseen kiedottuna.. Se on melkein kuin heavenly creatures niminen leffa, mut ei se ole se.. siinä on vaalee ja tummahiuksinen tyttö, pätkiä muistaa sieltä täältä.. eli mahdotonta löytää kun ei edes muista ketkä siinä näytteli.. :(
- filmfreak
Tätä verrattiin ainakin tuohon Heavenly Creatures-leffaan...
Fun (1994)
http://www.imdb.com/title/tt0109855/#comment- etsivä löytää..
Ainakin on oikea vuosi ja kertoo kahesta tytöstä.. Voi hitsi, olispa se toi. Olisin niin happy, niin happy =) Kiitos vinkistä..
- etsivä löytää..
Ei löydy tuota leffaa mistään, olen ettiny googlella ja vaikka mistä mutta leffasta ei ole jälkeäkään ja vielä niin että sen vois kattoo..
Pysty siis tarkistamaan onko se tuo leffa, kuulostaa siltä, mutta näinköhän saan sitä koskaan tietää.. :( - filmfreak
etsivä löytää.. kirjoitti:
Ei löydy tuota leffaa mistään, olen ettiny googlella ja vaikka mistä mutta leffasta ei ole jälkeäkään ja vielä niin että sen vois kattoo..
Pysty siis tarkistamaan onko se tuo leffa, kuulostaa siltä, mutta näinköhän saan sitä koskaan tietää.. :(Toivottavasti löytyy oikea leffa,mulla on montakin tuollaista "muistikuvia sieltä täältä"-elokuvaa itselläkin hakusessa...Vaivaa kyllä,varsinkin kun tietoa ei löydy.
Täältä löytyi tietoa tuosta Fun-leffan lopusta,
http://www.ruinedendings.com/film6301ending
eli toinen tytöistä tosiaan hyppää jonkun (rakennuksen) katolta,mutta ampumisesta tai laivasta ei ole mainintaa.Ulkomaisilta nettikaupoista ainakin voi tilata leffan DVD:nä,mut jos ei olekaan se oikea....Ilmoittelen jos löytyy/tulee vastaan jotain uutta tietoa,kun itsekin paljon elokuva-aiheisilla sivustoilla pyörin..: ) - etsivä löytää..
filmfreak kirjoitti:
Toivottavasti löytyy oikea leffa,mulla on montakin tuollaista "muistikuvia sieltä täältä"-elokuvaa itselläkin hakusessa...Vaivaa kyllä,varsinkin kun tietoa ei löydy.
Täältä löytyi tietoa tuosta Fun-leffan lopusta,
http://www.ruinedendings.com/film6301ending
eli toinen tytöistä tosiaan hyppää jonkun (rakennuksen) katolta,mutta ampumisesta tai laivasta ei ole mainintaa.Ulkomaisilta nettikaupoista ainakin voi tilata leffan DVD:nä,mut jos ei olekaan se oikea....Ilmoittelen jos löytyy/tulee vastaan jotain uutta tietoa,kun itsekin paljon elokuva-aiheisilla sivustoilla pyörin..: )no jos toi on tuon elokuvan loppu, niin kyseessä on jälleen väärä elokuva. mutta tässä on nyt pyöritty niin lähellä, heavenly creatures ja nyt tää on niin samantyyppisiä kun se etsimäni leffa että kyllä se on vielä joskus pakko osua kohdalle. =)
Toivottavasti löydät omatkin leffasi, se on oikeesti ilkeetä kun ei muista kun pätkän sieltä ja toisen täältä. muistas ees jonkun näyttelijän, mutta ei. Tässä leffassa toinen tyttö oli vaalea ja toinen tumma, mutta se ei paljoa auta.
Kiitos kun olet auttanut mua etsimään tätä, kyllä me vielä ne leffat löysetään ihan varmasti! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869