tunnen yhden härkä pojan ja hän on todella ärsyttävä! Aina kun näin hänet hän kiusaa minua ja pilkkaa.
:( Miten saisin hänet pois kimpustani? Hän ei edes tiedä syytä että miksi hän kiusaa minua enkä enään jaksa sitä! olen koittanut olla välittämättä hänestä mutta se ei auta! joten olkaa kilttejä ja auttakaa
Auttakaa
1
755
Vastaukset
- Jouskarinainen
No ei kai se siitä johdu että hän on härkäpoika, vaan siitä jos hän on nuori ja huomion hakuinen.
Minä seurustelin härkämiehen kanssa ja en jaksanut katsoa kuin 3 kk. Hänellä oli omituinen ominaisuus eli en saanut häneltä kunnon rakkautta vaikka hän halusi olla mun kanssa. Pistin välit poikki ja hän vielä muutamien päivien jälkeen yritti ottaa yhteyttä, mutta en ruennut enään siihen ja en puhunut sille mitään, niin sekin ahdistelu loppu onneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 958563
- 926575
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636419Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345121Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634087- 503416
- 503335
- 513022
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512866