Seksin jälkeen syntyy aina samaan paikkaan (terskan ja esinahan väliin) pieni haava tai pari pientä haavaa jotka kirvelee n.1-2 päivää, jonka jälkeen ne ovat melkein parantuneet. Asiaa ei auttanut seksitauko sillä 2kk tauon jälkeen sama ongelma esintyi uudestaan vaikka haavat olivat kokonaan poissa ilman merkkejä. Haava ei toisaalta tule masturboinnista sillä en vedä esinahkaa niin paljon taaksepäin että se avaisi haavan. Tyttöystävä käynyt testeissä eikä sillä ole mitään pöpöjä löytynyt ja hän on ainut seksikumppani mitä minulla on ollut. Ongelma ilmeni vasta 2 vuoden seurustelun jälkeen ja 2 vuotta ollaan ongelman kanssa eletty.
Haavoja ei myöskään ilmene jos käytetään kumia, se antaa vissiin tarvittavan suojan! =)
Tyttöystäväni on melko "tiukka" ja itse olen selkeästi keskivertoa isompi joten ollaan myös mietitty että tässäkö se ongelma on, liian suurta liian pieneen...? :)
Pitäiskö ostaa liukuvoidetta sillä haavoja ei myöskään tule jos esim, ensin suuseksillä saan hänet erittäin kosteaksi jonka jälkeen en tule ihan pohjaan asti.
Nettiurologi kertoi että kyseessä on todennäköisesti penisjänteen arpeutuminen ja hoito joko voiteella tai leikkauksella. Onko jollain samoja ongelmia? voiko itse hoitaa jollain voiteella?
Pieni haava peniksessä
3
2416
Vastaukset
- saippua pois
ja käytä rasvaa pesun jälkeen..
- Nimetön
Mulla ollu reilu puoli vuotta samoja oireita,yhdynnän jälkeen tulee pieniä pitkittäishaavoja terskan ja esinahan välille,OLISIKO JOLLAIN ANTAA OHJETTA MIKÄ VOIDE AUTTAISI????...ainakaan vaseliini ei paljoa ole auttanut...
- Joo sano
Mulla on kans sellanen vaiva et jos harrastan eukon kans seksiä kumin kera niin ei mitään ongelmia, mut koska kummatkin on puhtaita niin ei aina käytetä sitä sukelluspukua ja sillon joskus terskan ja esarin välistä nahka ilmeisesti venyy liikaa ja sitten tulee ikävä haavauma joka paranee kyl muutamassa päivässä.
Hoitoa en oo keksiny muutakun kumi päälle. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285