Mikä merkki kolahtaa?

vesimies N

Heipä hei siskot ja veljet.;)

Minkäs merkkisiin miehiin/naisiin yleensä jäätte koukkuun?
Minulla härkä ja kalat.Kalat vielä sellainen joka saa riippuvaiseksi itsestään.Onko sitten niin ennalta arvaamaton ja kalasta löytyy haastetta.

21

6851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veskariN

      ...aivan sama juttu,oon totaalisesti jääny koukkuun kalaan.

      • AquariusNNNN

        ..täysin päinvastoin. En erityisemmin pidä Kaloista, synkata voi, mutta tuntuvat olevan kovin viattomia lörppösuita ja naiiveja (ja puhun aikalailla kokemuksesta, viisi Kalaa tunnen).

        Synkkaa erityisesti Kauriiden, Oinaiden ja Vaakojen kanssa. Oinaiden kanssa ollaan samalla aaltopituudella, Kauriit ovat käsittämättömän hauskoja ja heille voi puhua kaikesta, Vaa'at taas ymmärtävät ilman merkkinä olemisen hyvin. (:


    • Toivon Kipinä

      Maanmerkkiset miehet; kauris, härkä ja kauris vetoavat minuun fyysisesti. Yhteen herra härkään olen edelleen korviani myöten ihastunut. Kalat ovat loistavia seura-ja juttumiehiä, joten heidän kanssaan olen monet mielenkiintoiset filosofiset keskustelut käynyt. Ulkoisesti he eivät vaan kolahda ja vaikuttavat liian "perässävedettäviltä"eli oma tahto ja aloitekyky on ollut hakusessa.

      Veskarimiesten kanssa tulen hyvin toimeen, mikäli ikäeroa on reilusti jompaankumpaan suuntaan, oman ikäiset lähinnä onnistuvat ärsyttämään. Minuun taas ihastuvat rapumiehet, kaikenikäiset, mutta kun eivät saa vastakaikua, niin rupeavat ilkeiksi...

      Jotenkin tuntuu, että alitajuisesti etsin omaa vastamerkkiäni miehessä, joten usein kolahtaa tuonne rapu-leijona-neitsyt-akselille( jos ei ehdi kala uida ensin vastaan:) Jostain syystä minulla ei ole lähipiirissäni koskaan ollut miestä vuoden loppupäästä eli vaa'at, jousimiehet ja skorppionit ovat loistaneet poissaolollaan. outoa, sillä eikös juuri vaakaa ja jouskaria suositella veskarinaiselle? Yhden skorpparimiehen kanssa mulla on ollut monta vuotta lämmin ystävyyssuhde, mutta "lieventävänä" tekijänä on parinkymmenen vuoden ikäero.

      • EtäPääte

        Kuka jaksaa noita maamerkkejä. Ei ainakaan vesimies.

        Maamerkit ovat juuri niitä mielikuvituksettomia ihmisiä, jotka jäävät sohvalle katsomaan jotain formuloita. He ovat virtahepo olohuoneessa tyyppejä. Laput silmillä. Ärtsyilevät vaimoilleen, vaikka ovat alussa muka romanttisia.

        Et varmaan oo tyypillinen vesimies, joka etsii uusia sävyjä elämään.

        Muhun kolahtaa just ilmamerkit. Heidän kanssaan on elämä rikasta.


    • Veskari_nouseva kala

      OINAAT! Ne on niin miehisen ylpeitä olentoja että! Ja kuitenki omalla tavalla sulosia ku ne on niin itsevarmoja..:D

    • rapsis

      Jouskareihin kai eniten jään koukkuun (tai niiden kanssa ainakin jotenkin aina nappaa)... skorpparia lähdin nopsaan karkuun ... Vaakamiehen kanssa suhde oli liian tasapaksu :)

    • lianaq

      Kautta aikojen parhaat naisystäväni ovat aina olleet OINAITA, sopivan särmikkäitä ja valmiita lähtemään uusiin haasteisiin.Omasta sukupuolestani tulen toimeen myös vaakojen ja toisten veskareiden kanssa, mutta yhtään ei synkkaa pikkutarkkojen neitsyiden ja levottomien kaksosten kanssa.
      Miehistä vetovoimaa on eniten oinaissa ja jousimiehissä...kavereina parhaat ovat älyllistä haastetta tarjoavat leijonat. Veskarimiesten kanssa kaveruus toimii, seksuaaliset jännitteet pilaavat heti ystävyyden.

    • VesiNainen

      Kalat kolahtaa, ei mahda mitään..

    • Tuzze

      rakkauden hessu

    • vesinainen

      Ensimäinen: Jousimes, tuli
      Toinen: Kaksonen, ilma
      Kolmas: Härkä, maa
      Neljäs: Kala, vesi

      Eli en usko että mikään merkki kohtalon omaisesti vetää minua puoleensa, nämäkin kaikki eri maata..
      Eikä mikään rakkaus näköjään kestänyt ikuisuuksiin. Ystävyys silti säilyi kaikkien kanssa, etenkin jousimiehen ja kaksosen.

    • Zaplini

      Härkä vetää täällä minua puoleensa. Vaa'at eivät ole minua varten, todella tasapainoisia ja niin hmph, mitenkö sen kuvailisi, ehkä hieman "vanhan aikaisia", talo, lapsi ja koira - asetelmalla.

      Härkä vaan ajaa toisaalta ainakin minut pieneen itsemurhaan omaksi ilokseni, heistä ei toisinaan saa mitään selkoa, mutta ehkä tämäkin vetää ainakin minua, veskaria, puoleensa?

      Vastaan tähän vain siis härkä, kahteen härkään olen joskus tosissani korvia myöten rakastunut ja toiseen heistä olen vieläkin ja seurustelen.

      Härkä on jollain tavalla myös todella leppoisa ja aidon oloinen.

    • Marielle82

      Niiden kans aina on tullu hyvin toimeen myös ystävyystasolla mutta tämän yksilön kanssa loksahti myös fyysisesti palat kohdalleen. Ja hyvä kumppani on, kumpikin ihan yhtä kaheleita, asioista keskustelevia ja toisen mielialan vaistoavia. Mitään ei takuulla jää hampaankoloon.

      Vastakkaisessa sukupuolessa ovat aina kolahtaneet härät. Tosin kun niihin tutustuu niin huomaa ettei kannata seurustella. Mutta joku vetovoima niillä on vuosien varrella tuntunut minuun olevan. Skorpionit sama juttu, tulisuus on jännää ja sitten tulee rajat vastaan.

      Saman sukupuolen ystävät on useimmiten oinaita, leijonia ja vaakoja. Niiden kans tuntuu olevan samalla aaltopituudella.

      Kalat ja kaksonen... kiva jutella mutta mitään erikoislaatuista ei tapahdu kummankaan sukupuolen kanssa. Kumpikin merkki jotenkin ailahtelevia ja vaikeaselkoisia.

    • vesinainen_

      Kaikki parhaimmat ystäväni ovat vesimiehiä tai kaloja. tämänhetkinen poikaystäväni on jousimies, ja fyysisesti meillä menee loistavasti..;) Skorpioneista en ole ikinä pitänyt..

    • Nimetön

      Koukussa lievästi kusipäisiin jouskareihin. Sellaisiin, jotka pitää mua aina vähän pihalla siitä missä mennään. Fyysinen puoli täydellistä ja huumori kukkii. Mutta yhteistä loppuelämän tulevaisuutta ei tule.
      Nuorempana kaikki poikakaverit oli kaksosia. Hauskaa seuraa, mutta ei mitään vakavaa puhuttavaa.
      Vaa'at on feikkejä myötäilijöitä...

    • uu la laa

      Jousimiehet on parhaita!

      Myös neitsyiden ja kalojen kanssa saa söpöilyä aikaan.... :)

    • veskarrr

      entiiä mutta eksyin eilen taas rapumiehen kainaloon nukkumaan! kolme peräkkäistä äijää on ollu rapuja, niissä on vaan sitä jotakin mitä ei voi vastustaa! pitäis kyllä osata, viime kertanen rapu oli yhtä sekasotkua koko mies, mutta silti niin ihana. saa nähdä miten tämän ravun kanssa käy, ihana kun hänkin on! ;D

    • monen merkkisiin

      Suhteeni ovat kuitenkin olleet skorpionin ja kauriin kanssa - kuin yö ja päivä. Voisiko saada miehen siltä väliltä, ei liian kylmää tai kuumaa ;D Mikähän se semmonen "merkki" sitten olisi...

    • mä vaannn

      jäin koukkuun kauriiseen;) entinen poikaystis oli myös kauris....

    • jFRUSCIANTE

      Multa löytyy useita ihania ystävyyssuhteita kaloihin, tosin nk. paras ystäväni (samaa sukupuolta) on oinas. Miehissä kiehtoo usein kaksonen ja jousimies, kauriskin jollain tasolla vaikka tuntemukseni kauriista ovat melko sekavanlaiset.
      Skorpioneista en juuri pidä, oman äidin kanssa tulee niin helposti suukopua enkä aina jaksa sietää erästä skorpparikaveriakaan.

    • lentoheppa

      minä jään yleensä koukkuun rapuihin,kaloihin ja oinaisiin.rapu on yleensä aika itsekäs mutta kun saa otteen ja pysyy kiinni niin se on menoa!kalat taas ovat kilttejä juonittelioita, taivaan rannan maalaajia.oinaat taas ovat itsenäisiä ja täynnä itseään en kylläkään tiedä mikä niissä minua sitten viehättää? ;D

    • ....

      Härkä ja toinen vesimies ja skorppari. Ehkä oinaskin. Jellona on liian lölykkä ja kalat menee hiukan karsaasti katsoen että mitä se nyt taas tarkoitti..8) ...hih..
      Mutta rapu on ehdoton ei :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe