skopu N, vaaka M hyvää yhteistä tulevaisuutta?

-p-

voisko olla minkäännäköstä pidempää taivalta meidän välillä? ollaan oltu onnellisesti yhdessä jo lähemmäksi vuosi.. kerran kumminkin erottu ja vaakamieheni sen teki että yhtäkkiä yhtenä iltana soitti ja halus erota. oli kuulemma tunteet kuollu. ja ei halunnu edes kasvotusten nähdä, olis kuulemma ollu liian vaikeeta.. ihmettelin vaa ja surin suremistani, enhää voinu takas kinua väkisten ja mulla tapana ei oo roikkua perässä! kumminkin meni muutama päivä erosta ja äijä pyyteli takasin epätoivosesti, sano ettei tiennyt mikä tuli sillon. ja nyt kaikki on taas aivan mahtavasti ja ollaan onnellisia.

onko se tosiaan niin että vaaka se vaan aina heilahtelee ääripäästä toiselle? ja tosiasioista on hankala puhua... tai asiat on niden mielestä hankala kohdata sellaisenaan..

1

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama soppa

heippa
      Täällä saman moinen pariskunta ja yhdessä ollaan oltu jo kohta 20 vuotta, vaaka mies on juuri sellainen on vaikea puhua tosi asioista ja aina pitää ajaa nurkkaan ja hyvinkin voimakkain sanakääntein tivata asioiden oikea laita ja sehän tulee sitten sieltä mutta kokoajan pitää olla tiukkanan ja esittää uusia kysymyksiä ja on se myös kuin keinuhevonen on kallellaan vaaka aina sinne päin mistä tuulee
      mutta ihana mies en kyllä vaihda ja eihän me skorpparinaisetkaan niitä helpompia otuksia olla
      toivon teille kaikke hyvää ja paljon onnellisia päiviä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      873
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. Mikä jäi sanomatta kaivatullesi?

Ja milloin?
      Ikävä
      35
      587
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      587
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      583
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      547
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe