Levyke ei kelpaa.
Vaihda levyke ja paina enter.
Mitä vittua kysyy epätietoinen hämeestä, ja jatkaa, voiko ton ohittaa jollain muulla kun vasaralla?
win98 boot disk
3
1179
Vastaukset
Onko kyseessä 'oikea' korppu vai CD-levy? Jos CD, niin tough luck, levy tai asema on poks. Tiesithän, että Win98 käynnistyy myös CD:ltä ja asennuksessa sitä käynnistystapaa pitäisi aina käyttää? Käynnistysjärjestys sorvataan koneen BIOSin asetuksista.
Jos levyke, tai asennus CD-asemasta ei muuten vaan käynnisty koneen startatessa, niin ehkä bootdisk.comista saa apuja, sen Windows98 käynnistyslevykkeen voi tehdä myös millä tahansa WIN98-koneella, jossa on korppuasema.- alfred j nussi
moukaroin jo niin ettei perkele taida enään pelkkä boothöpöhöpö.com auttaa. no, tarvii hakee saven toriautosta kolvi ja koklia sen jälkeen sitä korppua.
se asema oli siis tyhjä ja se vaan herjas väärää levyä. vittu mikä vehje! sai ansionsa mukaan!
ja eihän sellasta korppuasemaa ole ku mulla enään, vittu nintendossakin bittejä vaan8 !!
kovaa on elo ihmisen. - alfred j nussi
nii juu, poltin sen bootin kyllä cd:lle mutta toi aparaatti yrittää sinnikkäästi ruksutella tolta korppuasemalta sitä levyä eikä tajua että cd:asemassa olis tietoa tarjolla!
T:kiertokaukoputki ja vitusti kyrillisiä ääkkösiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777