Vaihdoin ketjunlaaharin, muttei tullut mieleen ennen eturattaan irroitusta tarkistaa sen päittäisvälystä. Kiristin rattaan ohjeiden mukaiseen 60 Newtoniin:iin, jonka jälkeen käteen jäi vielä selvä klappi ( ~ mm).
Kertoisitteko, asiaa tuntevat, onko syytä huoleen vai odotellaanko vain piikkiraenkaden alle riittävästi talvea?
EXC 450 - 2003
4
1028
Vastaukset 4
- GSF
Siellä holkin takana on O-rengas, sitten se holkki, ratas, kupera prikka, joka kiristää sen O-renkaan "sopivasti", sitten se pultti, johon kannattaa laittaa lukitetta.
Jos löysää jää, puuttuu O-rengas, tai kuperan prikan jousi-ominaisuus on kuoleentunut.
Näin se homma etenee.- Plantom
Juu, ratas on kyllä akselin kaulalla jämäkästi kiinni. Se ei pääse liikkumaan, mutta itse akseli liikkuu pitkittäin eli siitä löytyy tuo välys jonka olemassaolo askarruttaa...
- GSF
Piti oikein tallissa käydä ravistelemassa ja kyllä siellä pieni välys syvyys suunnassa on.
Renkaat alle ja kovaa ajoa sanon minä...- Plantom
Hyvin ravisteltu, Kiitos !
Pannaan paketti kasaan ja lähdetään lumitöihin ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811213- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga61673Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35581Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77550- 45548
- 37502
- 23498
- 26482